Liver Skrevet 25. desember 2019 #14021 Del Skrevet 25. desember 2019 https://sharenting.unicef.no/ Håper alle som deler bilder og informasjon om sine barn, og støtter denne delingen ser denne! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. desember 2019 #14022 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) 2 timer siden, Lana01 skrev: Jeg tenker at det da hadde vært fornuftig at en av de faste kritikerne hadde sagt i fra at dette ikke er greit. Slik det står nå uimotsagt og med 24 liker, viser det at et stort antall av kritikerne her, støtter den uttalelsen fult ut. Skjerp deg. Dette er vrøvl. Vrøvl og spekulasjoner. Endret 25. desember 2019 av Aquarius04 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 25. desember 2019 #14023 Del Skrevet 25. desember 2019 2 timer siden, Lana01 skrev: Jeg tenker at det da hadde vært fornuftig at en av de faste kritikerne hadde sagt i fra at dette ikke er greit. Slik det står nå uimotsagt og med 24 liker, viser det at et stort antall av kritikerne her, støtter den uttalelsen fult ut. Dette er desperasjon. Ta deg sammen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. desember 2019 #14024 Del Skrevet 25. desember 2019 Takk Unicef. Stop Sharenting! https://sharenting.unicef.no/ 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 25. desember 2019 #14025 Del Skrevet 25. desember 2019 2 timer siden, Mrs Robinson skrev: Men herregud, nå får du fader ta å skjerpe deg litt. De faste kritikerne sier jo JEVNT OG TRUTT ifra om at slike innlegg ikke er ok! Og "kun" fordi man ikke sitter på kg hele dagen i jula (!), så støtter kritikerne denne uttalelsen? Fy faen dere fruefans klarer jaggu å dra den langt! 2 timer siden, Citha skrev: Altså vet du hva. Jeg rapporterer innlegg jeg synes er over streken, slik man SKAL GJØRE. Du får det jo til å høres ut som om de som sitter med ribbe, familie og pinnekjøtt automatisk er enig i innlegg de ikke engang har lest. 26 minutter siden, Aquarius04 skrev: Skjerp deg. Dette er vrøvl. Vrøvl og spekulasjoner. 5 minutter siden, Frøken Scott skrev: Dette er desperasjon. Ta deg sammen. Oida hvorfor så hissige. ? Jeg har fulgt med i denne tråden , så nei jeg er ikke overrasket. De fleste blir veldig skinnhellig når sånt kommer opp, men de som har fulgt med litt har sett at også flere av de faste brukerene skriver nedsettende og mindre saklige innlegg rett så ofte. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 25. desember 2019 #14026 Del Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, Lana01 said: Oida hvorfor så hissige. ? Jeg har fulgt med i denne tråden , så nei jeg er ikke overrasket. De fleste blir veldig skinnhellig når sånt kommer opp, men de som har fulgt med litt har sett at også flere av de faste brukerene skriver nedsettende og mindre saklige innlegg rett så ofte. Hæ? Hva er du ikke overrasket over? Hvem er de fleste? Hva er sånt som kommer opp? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 25. desember 2019 #14027 Del Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, Citha skrev: Hæ? Hva er du ikke overrasket over? Hvem er de fleste? Hva er sånt som kommer opp? Ikke overrasket at kommentaren har fått så mangler liker... og kritikerne her inne skriver bare konstruktiv kritikk’ ingen som latterliggjør , og de tar avstand fra det når når det blir tatt opp. Selvfølge gjelder det ikke alle, men mange nok.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 25. desember 2019 #14028 Del Skrevet 25. desember 2019 Just now, Lana01 said: Ikke overrasket at kommentaren har fått så mangler liker... og kritikerne her inne skriver bare konstruktiv kritikk’ ingen som latterliggjør , og de tar avstand fra det når når det blir tatt opp. Selvfølge gjelder det ikke alle, men mange nok.. Som en annen bruker her skrev, så aner ikke du hvem som har likt det innlegget. Resten her forstår jeg dessverre lite av. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. desember 2019 #14029 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) 12 minutter siden, Lana01 skrev: Oida hvorfor så hissige. ? Jeg har fulgt med i denne tråden , så nei jeg er ikke overrasket. De fleste blir veldig skinnhellig når sånt kommer opp, men de som har fulgt med litt har sett at også flere av de faste brukerene skriver nedsettende og mindre saklige innlegg rett så ofte. Hvis du skal spore diskusjonen i denne retningen, kan du jo hoste opp dokumentasjon på det du hevder. Eller la det ligge. Hvorfor i all verden går du til kollektivt angrep på folk nå. Det er faktisk vanlig at folk blir indignert og irritert når noen beskylder dem for å ha sagt/gjort/ment noe de definitivt KKE har gjort/sagt/ment. Hva synes du om Unicef-videoen, forresten? Endret 25. desember 2019 av pøbelsara 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. desember 2019 #14030 Del Skrevet 25. desember 2019 10 minutter siden, Lana01 skrev: Ikke overrasket at kommentaren har fått så mangler liker... og kritikerne her inne skriver bare konstruktiv kritikk’ ingen som latterliggjør , og de tar avstand fra det når når det blir tatt opp. Selvfølge gjelder det ikke alle, men mange nok.. Så deilig det må være å være deg da - som alltid dokumenterer, er saklig og aldri diskuterer kritikerne her inne. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 25. desember 2019 #14031 Del Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, Liver skrev: https://sharenting.unicef.no/ Håper alle som deler bilder og informasjon om sine barn, og støtter denne delingen ser denne! Tusen takk. 😊 Dere som forsvarer bruk av barn på firmaets SoMe-kanaler, hva tenker dere om dette - fra https://sharenting.unicef.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 25. desember 2019 #14032 Del Skrevet 25. desember 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvis du skal spore diskusjonen i denne retningen, kan du jo hoste opp dokumentasjon på det du hevder. Eller la det ligge. Hvorfor i all verden går du til kollektivt angrep på folk nå. Det er faktisk vanlig at folk blir indignert og irritert når noen beskylder dem for å ha sagt/gjort/ment noe de definitivt KKE har gjort/sagt/ment. Hva synes du om Unicef-videoen, forresten? Nei det orker jeg ikke å gå inn på. Har som sagt tidligere sagt ikke noe i mot saklig diskusjon, men da helst på generelt grunnlag,,Syrnes dessverre ofte det sporer av, som kommentaren til @Skrottefar,, og andre mange mer eller mindre konstruktive kommentarer, noen direkte ufine. Tenker de det gjelder., som liker denne og tilsvarende kommentarer eller skriver nedsettende ting selv burde vite det. De som vet de ikke gjør dette, trenger ikke føle seg truffet. videoen var sterk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. desember 2019 #14033 Del Skrevet 25. desember 2019 UNICEF er vel bare misunnelige, tenker jeg. CBE.no-barna har jo langt flere bilder i sirkulasjon enn de skarve 11-1200 det refereres til i videoen. 😏 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 25. desember 2019 #14034 Del Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, Lana01 said: Nei det orker jeg ikke å gå inn på. Har som sagt tidligere sagt ikke noe i mot saklig diskusjon, men da helst på generelt grunnlag,,Syrnes dessverre ofte det sporer av, som kommentaren til @Skrottefar,, og andre mange mer eller mindre konstruktive kommentarer, noen direkte ufine. Tenker de det gjelder., som liker denne og tilsvarende kommentarer eller skriver nedsettende ting selv burde vite det. De som vet de ikke gjør dette, trenger ikke føle seg truffet. videoen var sterk. Dette blir sikkert brukerdebatt, men du kommer inn i tråden og sparker ut i løse lufta i håp om å treffe så mange som mulig. Så blir du overrasket når folk sier deg imot, og kaller folk hissige. Hva er egentlig dette. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 25. desember 2019 #14035 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) ..... Endret 26. desember 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 25. desember 2019 #14036 Del Skrevet 25. desember 2019 2 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Hvordan kan du vite/påstå at et stort antall av kritikerne støtter den uttalelsen? Jeg sikter til de som har trykker liker, og ja jeg antar at det er kritikerne som har trykket det, nå logger jeg sv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 25. desember 2019 #14037 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) 14 minutter siden, Lana01 skrev: Jeg sikter til de som har trykker liker, og ja jeg antar at det er kritikerne som har trykket det, nå logger jeg sv Og jeg har spurt deg flere ganger: Hvordan kan du anta at det er et stort antall av kriteriene som har trykket "liker"? Det kan jo være hvem som helst - også folk som vil diskreditere kritikerne... Endret 25. desember 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 25. desember 2019 #14038 Del Skrevet 25. desember 2019 4 minutter siden, Lana01 skrev: Jeg sikter til de som har trykker liker, og ja jeg antar at det er kritikerne som har trykket det, nå logger jeg sv Du antar. Og logger av. Business as usual 😏 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. desember 2019 #14039 Del Skrevet 25. desember 2019 15 minutter siden, Lana01 skrev: Nei det orker jeg ikke å gå inn på. Har som sagt tidligere sagt ikke noe i mot saklig diskusjon, men da helst på generelt grunnlag,,Syrnes dessverre ofte det sporer av, som kommentaren til @Skrottefar,, og andre mange mer eller mindre konstruktive kommentarer, noen direkte ufine. Tenker de det gjelder., som liker denne og tilsvarende kommentarer eller skriver nedsettende ting selv burde vite det. De som vet de ikke gjør dette, trenger ikke føle seg truffet. videoen var sterk. Problemet ditt er vel at du sjelden har noe konstruktivt å komme med, annet enn angrep på andre debattanter her inne. Det er mye spekulasjon og nesegrus beundring av frua, men ellers lite substans. Disse siste postene dine beviser jo dette. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. desember 2019 #14040 Del Skrevet 25. desember 2019 42 minutter siden, Citha skrev: Dette blir sikkert brukerdebatt, men du kommer inn i tråden og sparker ut i løse lufta i håp om å treffe så mange som mulig. Så blir du overrasket når folk sier deg imot, og kaller folk hissige. Hva er egentlig dette. Dette skjer jo jevnlig... (fra samme bruker), det begynner nesten å bli en tradisjon. Jada... dette går nok også med i brukerdebatt-dragsuget, det får det nå bare gjøre.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå