Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Det står på FB-fansiden til carolinebergeriksen.no 9.desember. Innimellom all fremvisning av trappekalendere og vegisterkaker.

Hehe, takk :) Det er så mange kanaler, så antok det var kjappere å få svar her enn å lete selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Rockas skrev:

Hehe, takk :) Det er så mange kanaler, så antok det var kjappere å få svar her enn å lete selv.

Er ofte slik 🙂👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Rockas skrev:

Jeg klarer ikke finne det igjen i tråden, men hvor står det at det er én familie som de ikke kan hjelpe? Jeg leser på FB siden til LK at han skriver at de nå er i en situasjon der de ikke kan hjelpe flere, og tolker det som at det er uavhengig av om det kommer én, sju eller 50 flere søknader. Antar det har stått noe annet et annet sted ettersom det har blitt skrevet mange ganger her de siste dagene. Merkelig sak.

Angående før-julaften var det med hennes foreldre ettersom de skal på hytta med hans foreldre i jula. Det synes jeg ikke vi trenger å kritisere egentlig.

Siden du svarer på mitt innlegg, må jeg påpeke at jeg ikke har kritisert at de feirer. Jeg undret meg over at de ikke selv ser hvordan det  ser rart ut å ikke kunne hjelpe EN familie, samtidig som de har en gigantisk forbruksfest.

Dessuten så er jo det at de er i selskap med barnas besteforeldre, en greie jeg er kritisk til at de deler i sine sosiale medier. Det er barnas julefeiring som eksponeres så til de grader.  Og det synes jeg er hårreisende - kan de ikke gjøre noe uten å legge ut en masse i SoMe?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bypass skrev:

Mange har i dag flere feiringer fordi sammensetningen av familier er annerledes enn tidligere. Dine og mine barn, skilte besteforeldre, foreldre, osv. 

Dette er virkelig ikke noe som er verdt og kritisere. 

Det er din mening 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Ja, det er zpezielt at LKE mener at å kutte på noe av ekstremforbruket til familien, betyr askese for dem. Han legger noen en litt annen betydning i det ordet enn mange andre.

Mulig han ikke forstår begrepet? De er ikke så gode på retorikk, men han er dyktig på både Norske og Engelske skjellsord. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Mulig han ikke forstår begrepet? De er ikke så gode på retorikk. 

Når han skrev det på FB var han helt lik Ulrik i Parterapi. :knegg:

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Når han skrev det på FB var han helt lik Ulrik i Parterapi. :knegg:

😅😅😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pøbelsara said:

Ja, det er zpezielt at LKE mener at å kutte på noe av ekstremforbruket til familien, betyr askese for dem. Han legger noen en litt annen betydning i det ordet enn mange andre.

Kanskje det var den beryktede leken med språket, noe gemalinnen gjerne holder på med? :vetikke:

Likevel interessant at LKE polariserer det slik, trekker det helt til ytterste punkt, og gir uttrykk for at det liksom er ingenting i mellom. Og dette all den tid dette selverklærte lkristne paret så gjerne vil fremstå som Sarpsborg nye velgjørere som bare ønsker å gi sine stakkars medborgere et symbolsk rom i herberget, gull, myrra, og røkelse. Snakk om å være fariseisk ...

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen ganske tom for ord når det gjelder å latterliggjøre seg selv, nesten på fireårsdagen for redigerings- og kommentarfeltskandalen. Men de skal ha for å ikke slette de tåpelige utspillene denne gangen.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luka_S skrev:

Å feire før-jul fordi man skal reise bort på julaften er i seg selv ikke problematisk. Det er bare summen av alt det groteske overforbruket og det som føles som å gni inn "se-hvor-bra-vi-har-det" med alle disse feiringene og middagene som blir så kvalmt. Hadde de droppet én av førjulsmiddagsselskapene, hadde de nok hatt råd til å gi denne siste familien en god julefeiring. Men nei, de har "gitt nok" og "vil ikke leve som asket". Det er stygt å være vitne til, rett og slett.

Det er ingen som må droppe noe som helst, men ikke gni det inn på bloggen at her feires det.... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Er i grunnen ganske tom for ord når det gjelder å latterliggjøre seg selv, nesten på fireårsdagen for redigerings- og kommentarfeltskandalen. Men de skal ha for å ikke slette de tåpelige utspillene denne gangen.

Kikket selv på bloggeiers ig konto langt langt tilbake. Særs artige bilder og veldig smalt både her og der denne kroppen som ikke har endret seg siden 15 års dagen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, disse folka kan ikke gjøre noe uten å skryte av det i sosiale medier. Synes hele familielivet deres virker tomt og trist med stylede voksne og barn på photoshoot daglig. Foreldre som pønsker ut nye motiver og sprer bildene på nettet uten skrupler. For et liv. Det er creepy. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy å se hvordan foreldrenes leilighet er fylt til randen med møbler og interiør som frua tidligere har fått sponset og forkastet i raskt tempo.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
38 minutter siden, MissLucy skrev:

Argumentasjonen minner om den karakteren i Parterapi som alltid setter alt på spissen - «jobbe mindre? Ja da kan jeg bare si opp hele jobben»

Ulrik, ja. :Knegg:

Endret av pøbelsara
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Inocybe skrev:

Hvis det er tilfellet er det jo ok, men det kom ikke fram så vidt jeg kunne se. 
Uansett sliter jeg med publiseringen av overflod-bonansaen samtidig som hun hulker over én familie som får ingenting. Hun kunne som @lillesnøfnuggskriver holdt det privat. 

Det kom ikke fram, nei, så jeg kan selvsagt ikke garantere at det var dette som skjedde. Jeg er 100% enig i at det er ekstremt umusikalsk å legge ut slike innlegg samtidig som de tigger penger til veldedighet for andre. Ang å holde ting privat; de har offentliggjort hvilke sex-stillinger som er deres favoritt, fødsler osv. Hvorfor skulle de holde en mini-julaften privat?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
13 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Eksponeringen av barna har blitt verre synes jeg, både på bloggen og insta. Stivpyntet med krøllet hår, som små statister sammen med julepynten.

Ja de er ufrivillige og  intetanende statister på reklame kanalen til foreldrene sine. For at mor og far skal tjene penger og opprettholde «venneforholdet» til sine 19.000 lesere. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...