Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Ehh..Deres oppførsel er deres personlighet, de vil aldri endre seg. Tror en rådgiver hadde møtt massiv motstand gitt

En rådgiver hadde nok fått sitt å stri med hvis h*n skulle klare å endre personligheten og holdningen til dette besserwisser-paret som ikke ser lenger enn sin egen nesetipp og konto

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Rubella skrev:

Her er hele samtalen. Den er borte nå, så tok meg bryderiet med å redigere sammmen kommentarene. Håper flere får øynene opp for hvordan de holder på.

Ref: Facebookinnlegg om at de måtte avvise søkere

https://imgur.com/a/E9gifmX

Skal dette bidra til økt giverglede?

Ja.... og "noen" har kommet med spørsmålet om hvorfor ikke The Eriksens bidrar for denne ene familien, i de siste dagene har det kommet masse støtteerklæring til fordel for paret og fra LKE selv. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Svenske har flere følgere, mer engasjement og tjener flerfoldige millioner. De driver store bedrifter med ansatte.

https://www.resume.se/alla-nyheter/nyheter/lista-de-ar-sveriges-storsta-influencers-och-de-har-hogst-engagemang/

Ser man på en av de største/mest kjente blant folk, så har hun egne klesmerker, designer ( designer, ikke sette navnet sitt på) klær og tilbehør. Hennes aksjeselskap er god for 14 millioner, Kenza tok ut 1,4 mill i lønn og 550 tusen i aksjeutdeling.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kenza_Zouiten

Samme gjelder for den absolutt største i Sverige, Anne Nystrøm, som er utdannet pt, modell, har eget aksjeselskap, ansatte osv.

Tipper denne suksessen blant annet kommer av profesjonelt arbeide, samarbeide med de rette aktørene (media, reklame, bedrift rådgivning etc). 

Tror det er det profesjonelle arbeidet som er forskjellen, se bare på Trines Matblogg, den er også bunnsolid, fordi den drives profesjonelt av folk som kan de de prater om.

CBE.NO holder fortsatt på som om bloggverden er helt nytt og skrives i tenåringsrommet hjemme hos mor og far. (gjelder flere av bloggene bare så det er sagt). Bildene er av bedre kvalitet, men fremstår like uproft og med samme innhold som for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at den tidlige julaftenfeiringen var med familie. De var ikke hjemme hos seg selv, og har tidligere snakket om at de skal reise bort i julen? Isåfall er det ikke kritikkverdig etter min mening. Å ha mini-julaften og åpne gavene fra feks besteforeldre på den ene siden må da være helt ok. Det er mye man kan være kritiske til, men ikke dette.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg antar at den tidlige julaftenfeiringen var med familie. De var ikke hjemme hos seg selv, og har tidligere snakket om at de skal reise bort i julen? Isåfall er det ikke kritikkverdig etter min mening. Å ha mini-julaften og åpne gavene fra feks besteforeldre på den ene siden må da være helt ok. Det er mye man kan være kritiske til, men ikke dette.

Litt enig der, altså! Nok av annet å kritisere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.12.2019 den 17.07, Lin10 skrev:

CBE eller UI, kan i stor grad ha en oversikt over hvem som er hennes følgere. Selvfølgelig ikke hver enkel leser, men det kan gjøres undersøkelser på hvem er det som leser bloggen, utdanningsnivå, inntekt,  livsituasjon, interesser osv, for å vite hvem som er målgruppen. Vet man hvem som er målgruppen i stor grad, så er det nyttig for hennes kommende samarbeidspartnere. Det er ikke ukjent at udanningsnivå eller om man er i jobb eller på trygd, har sammenheng med inntekt. Inntektsnivå styrer blant annet kjøpekraften. Det man vet fra tidligere undersøkelser som har vært offentlig, er at CBE bl.a har et overtall av høyt utdannet lesere. Utdannelse gir en også erfaring med å drøfte og dermed ha en evne til å forstå at ikke noe er svart hvitt. Så er det mange som leser bloggen som ikke kommenterer. 

Ja, det er mange nyrike russere som leser bloggen som ikke kommenterer, kanskje fordi de har det kyrilliske  alfafabetet på tastaturet.

Endret av Yann
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, FotbaIlflua skrev:

Hva med å holde slikt privat? Det er da ingen som har behov for å vite at det feires to ganger? Så sant man ikke må vise frem sponset hår og kjole, men det gjør det like lite interessant alikevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Hvis det er tilfellet er det jo ok, men det kom ikke fram så vidt jeg kunne se. 
Uansett sliter jeg med publiseringen av overflod-bonansaen samtidig som hun hulker over én familie som får ingenting. Hun kunne som @lillesnøfnuggskriver holdt det privat. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg er kritisk til det, skjønner bare ikke hvorfor man trenger flere feiringer.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Jeg er kritisk til det, skjønner bare ikke hvorfor man trenger flere feiringer.

Mange har i dag flere feiringer fordi sammensetningen av familier er annerledes enn tidligere. Dine og mine barn, skilte besteforeldre, foreldre, osv. 

Dette er virkelig ikke noe som er verdt og kritisere. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 timer siden, hippyskippy skrev:

De har altså brukt HELE desember på pynting og forbruksbonanza, men skal være borte i jula? Wow....

Det er viktig å minne om bakgrunnen for pynte- og forbruksbonanzaen som startet allerede i november. 

Det gis inntrykk av at dette er hennes private juleforberedelser, men det er det altså ikke. Hun må begynne tidlig, og spyr ut produkter og innlegg for annonsørene, slik at leserne kan bli påvirket til å kjøpe før jula ringes inn. 

Jeg hadde forøvrig også reist bort i jula hvis hele huset mitt var stappet fult (skrivefeil med overlegg) av julepynt jeg ikke hadde noe forhold til. Det er ikke uten grunn at butikkansatte blir kvalme av julemusikk og kokker har fått nok av julemat lenge før 24. desember: De har fått en overdose på jobb.  Og det du ser på bloggen er et resultat av betalt produktplassering aka jobb. 

Isabell Raad var veldig ærlig med sine lesere. Hun beklaget at det ble mye reklame på bloggen i desember, og påpekte at desember er den måneden hvor bloggere kan tjene mye penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Bypass skrev:

Mange har i dag flere feiringer fordi sammensetningen av familier er annerledes enn tidligere. Dine og mine barn, skilte besteforeldre, foreldre, osv. 

Dette er virkelig ikke noe som er verdt og kritisere. 

Ikke noe av dette er tilfellet her. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, CecilieX skrev:

Det er viktig å minne om bakgrunnen for pynte- og forbruksbonanzaen som startet allerede i november. 

Det gis inntrykk av at dette er hennes private juleforberedelser, men det er det altså ikke. Hun må begynne tidlig, og spyr ut produkter og innlegg for annonsørene, slik at leserne kan bli påvirket til å kjøpe før jula ringes inn. 

Jeg hadde forøvrig også reist bort i jula hvis hele huset mitt var stappet fult (skrivefeil med overlegg) av julepynt jeg ikke hadde noe forhold til. Det er ikke uten grunn at butikkansatte blir kvalme av julemusikk og kokker har fått nok av julemat lenge før 24. desember: De har fått en overdose på jobb.  Og det du ser på bloggen er et resultat av betalt produktplassering aka jobb. 

Isabell Raad var veldig ærlig med sine lesere. Hun beklaget at det ble mye reklame på bloggen i desember, og påpekte at desember er den måneden hvor bloggere kan tjene mye penger. 

Da er det jo merkverdig at det er så lite reklame i cbe’sblogg i desember. For hvis det ikke er merket, er det jo ikke reklame. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare ta en liten time-out fra instagram. Trekke pusten litt, og reflektere over hvorfor carolinebergeriksen.no igjen viser frem et barnerom med tre produkter i fokus: et lite, rosapyntet juletre, en rosa julestjerne, og en gyngehest.

Hvis det ikke er reklame - for det er jo ikke  merket, hvorfor vise frem noe som er privat?

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenker at det er flott at man tenker på andre. Jeg tenker også at på en måte skjønner at de blir irritert når de oppfatter at folk er kritiske til noe de selv sikkert har ment er en bra og fin ting å gjøre. Det jeg IKKE skjønner, er at de ikke ser hvofor folk reagerer. At de ikke ser at det virker merkverdig å feks be om saks og hyssing til prosjektet npr de samtidig viser frem en adventskalendertrapp hvor bare innpakningen av gavene har kostet flere hundre kroner. At de ikke ser at det virker merkverdig å gå ut og fortelle at det er EN familie de ikke kan hjelpe - samtidig som de legger ut bilder av oppholdet sitt på et svensk slott der et døgn koster 6000,- for to voksne - + drikke. Eller som nå i helgen: bilder fra julaften-før-julaften-feiring. At de ikke ser at luksusen de stadig omgir seg med, gjør at det ser merkelig ut at de går ut med at en av familiene som har ønsket seg hjelp, ikke får fordi de ikke har fått nok gaver/midler til å hjelpe. 

Jeg klarer ikke finne det igjen i tråden, men hvor står det at det er én familie som de ikke kan hjelpe? Jeg leser på FB siden til LK at han skriver at de nå er i en situasjon der de ikke kan hjelpe flere, og tolker det som at det er uavhengig av om det kommer én, sju eller 50 flere søknader. Antar det har stått noe annet et annet sted ettersom det har blitt skrevet mange ganger her de siste dagene. Merkelig sak.

Angående før-julaften var det med hennes foreldre ettersom de skal på hytta med hans foreldre i jula. Det synes jeg ikke vi trenger å kritisere egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rockas skrev:

Jeg klarer ikke finne det igjen i tråden, men hvor står det at det er én familie som de ikke kan hjelpe? Jeg leser på FB siden til LK at han skriver at de nå er i en situasjon der de ikke kan hjelpe flere, og tolker det som at det er uavhengig av om det kommer én, sju eller 50 flere søknader. Antar det har stått noe annet et annet sted ettersom det har blitt skrevet mange ganger her de siste dagene. Merkelig sak.

Angående før-julaften var det med hennes foreldre ettersom de skal på hytta med hans foreldre i jula. Det synes jeg ikke vi trenger å kritisere egentlig.

Screenshot_20191216-161252_Facebook.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rockas skrev:

Det står på FB-fansiden til carolinebergeriksen.no 9.desember. Innimellom all fremvisning av trappekalendere og vegisterkaker.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...