Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Rødt, svart, grønt, symmetri og et helt leksikon (eller flere) stablet oppå hverandre i flere etasjer av en bokhylle. Blir folk virkelig inspirert av dette??

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Medici skrev:

Rødt, svart, grønt, symmetri og et helt leksikon (eller flere) stablet oppå hverandre i flere etasjer av en bokhylle. Blir folk virkelig inspirert av dette??

Nope. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innredigerte lysblinkene LKE later til å ha slik forkjærlighet for sementerer inntrykket av at man blar i en Sparkjøpkatalog. 

Det er lett å få assosiasjoner til «kunstnere» som Thomas Kinkade. Det er rart de ikke advarte mot slike vulgære virkemiddel ved fotokurset i New York som han tok på nettet. 

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Medici skrev:

Ikke min stil, ihverfall. Og de bøkene, hvor fikk de tak i de? Var det for å matche interiøret? Skulle spurt på bloggen. Hvor er bøkene fra?

Endret av Surikatt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jonas Bie
45 minutter siden, Surikatt skrev:

Ikke min stil, ihverfall. Og de bøkene, hvor fikk de tak i de? Var det for å matche interiøret? Skulle spurt på bloggen. Hvor er bøkene fra?

Det er gamle leksikon, fra før internettets tid.

Disse får man gratis eller for en 50-lapp, da de naturligvis i stor grad er utdatert og spekket med gårsdagens informasjon.

Men som pynt fungerer de naturligvis:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skyte inn at Twentyfour-klærne er mye mer behagelige enn hvordan de fremstår på CBE.

Har selv to jakker og tre bukser (ulike modeller til forskjellige formål - ikke tre like i ulike farger😉) og bruker de nesten daglig i vinterhalvåret. Er veldig fornøyd! Men så har jeg kjøpt størrelser hvor jeg får plass til en fleece under jakka eller longs under buksa, da. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst på en sånn anorakk jeg har sett, i en veldig fin grønnfarge. Men nå forbinder jeg de klærne med bedriften CBE, som jeg tar avstand fra på alle slags måter. Og i tillegg blir de presentert veldig uheldig, pinetrange turklær med kameltå er ikke fristende i det hele tatt. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker som pynt, innrammede plakater istf ekte kunst, billigpynt i alle kriker og kroker, møbler som byttes ut annethvert år. Huset deres er en oppskrift i hvordan man ikke innreder et fint, gammelt og ikke minst velholdt bygg som dette.

Jeg hadde nok investert penger i litt annet interiør om jeg hadde hatt økonomien og huset til CBE og ektemann. Hver gang jeg ser bilder fra huset deres gremmes jeg over alt det billige rælet og mangelen på smak.

Men sånn blir det vel bare når huset er et showroom og eierne mangler estetisk sans utover at alt må fargekoordineres for enhver pris.

Endret av Umylian
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ella morax skrev:

Må bare skyte inn at Twentyfour-klærne er mye mer behagelige enn hvordan de fremstår på CBE.

Har selv to jakker og tre bukser (ulike modeller til forskjellige formål - ikke tre like i ulike farger😉) og bruker de nesten daglig i vinterhalvåret. Er veldig fornøyd! Men så har jeg kjøpt størrelser hvor jeg får plass til en fleece under jakka eller longs under buksa, da. 

jeg er uenig. De er klamme og ekle, og jeg forstår ikke hvorfor jeg kjøpte den jakka jeg har. Den blir fuktig inni på en tørr dag, selv om jeg ikke anstrenger meg og begynner å svette.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg , men det er jaggu kvalmt å lese enkelte av kommentarene her inne. Tenk å sitte å klage over at interiøret er for billig, skjerp dere.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Surikatt skrev:

Da de i sin tid flyttet inn spurte de leserne om tips til hvor de kunne få tak i bøker til biblioteket. Fokus var på at disse bøkene skulle se gamle og delikate ut i interiøret. Innhold i bøkene helt likegyldig. Virker til de nå har funnet staffasjen til "biblioteket" sitt. Fint med kulisse til intellektuell bokorm-looken når det trengs.
Kjenner jeg blir litt oppgitt. Gamle bøker hvis innhold ikke gir mening eller har betydning skal de ha for det føler de passer i interiøret. Men de gamle originale detaljene det gamle huset faktisk hadde skulle bort og vekk så huset nå framstår bland og karakterløst. Ikke rart det er butikker som Kremmerhuset med masseprodusert karakterløst ræl som anser CBE.no som perfekt annonseringskanal. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Orly skrev:

Sorry meg , men det er jaggu kvalmt å lese enkelte av kommentarene her inne. Tenk å sitte å klage over at interiøret er for billig, skjerp dere.

du må prøve å forstå poenget. Som ikke er å snakke ned interiørsmaken til en privatperson, men et firma som later som de viser frem smaken til en privat person. Men det er reklame, staffasje og content marketing som vi må øve oss på å gjennomskue.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun, eller twentyfour, har tydeligvis ikke hørt om trelagsprinsippet, for å holde en mest mulig stabil kroppstemperatur på 37grader bør man ha på innerlag, mellomlag, og ytterlag med klær. Hvis det er så at CBE insisterer på at klærne deres er så trange at du ikke får en silkestrømpe imellom, OK, da vet jeg at jeg IKKE skal handle hos twentyfour. Jeg skal i dyp skog og på fjellet, jeg er ikke interessert i å fryse eller svette ihjel om en annen. 

https://www.speidersport.no/trelagsprinsippet-personlig-utstyr/

trelagsprinsippet-turutstyr-speider-spor

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Orly skrev:

Ja, det er jaggu kvalmt å ha en mening om interiørsmaken til noen som lever av å blogge om temaet. 

Billigplakater er noe jeg forbinder med tenåringsrom og studentkollektiv. Når man bor i en praktvilla og har såpass god råd burde det da være andre ting enn dette man henger på veggen.

Å ha utdaterte leksika som pynt fordi de matcher fargene i interiøret. Vel.

Dette er reklameplassering og jeg kan ikke fatte og begripe at de foretar disse valgene. Dette er hjemmet deres, der de lever og bor. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
45 minutter siden, Lopploella skrev:

Jeg har hatt lyst på en sånn anorakk jeg har sett, i en veldig fin grønnfarge. Men nå forbinder jeg de klærne med bedriften CBE, som jeg tar avstand fra på alle slags måter. Og i tillegg blir de presentert veldig uheldig, pinetrange turklær med kameltå er ikke fristende i det hele tatt. 

Presentasjonen gir ikke lyst på plaggene nei. Ser ukomfortable og upraktiske ut og det er vel neppe det inntrykket Twentyfour ønsker folk skal få av turtøyet deres. 

I tillegg blir det også tydelig at CBE ikke bruker disse klærne til mer en fotoshoot og muligvis veldig korte turer. En bukse som sitter slik i skrittet er å be om gnagsår på veldig uheldige steder. Ingen hadde klart å gjennomføre lange dagsmarsjer i den. Dårlig reklame. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Inocybe skrev:

Presentasjonen gir ikke lyst på plaggene nei. Ser ukomfortable og upraktiske ut og det er vel neppe det inntrykket Twentyfour ønsker folk skal få av turtøyet deres. 

I tillegg blir det også tydelig at CBE ikke bruker disse klærne til mer en fotoshoot og muligvis veldig korte turer. En bukse som sitter slik i skrittet er å be om gnagsår på veldig uheldige steder. Ingen hadde klart å gjennomføre lange dagsmarsjer i den. Dårlig reklame. 

Mulig fokuset heller ligger på å kunne svare at klærne er str. xs. Kan godt hende de er det, men det er helt åpenbart en str. som ikke passer henne.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man dekorerte hjemmet sitt slik man ville? Ånei, jeg har både innramma tapet, ord på veggen, jyskmøbler og hundre år gamle møbler om hverandre😪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...