Levina Skrevet 30. november 2019 #11821 Del Skrevet 30. november 2019 Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. november 2019 #11822 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) @Levina Kommentatorenes meninger i det hardt røktede kommentarfeltet til carolinebergeriksen.no som du drar frem som sannhetsbevis, fremstår til slutt ikke som de skarpeste knivene i skuffen av den akademiske målgruppen UI hevdet at det synkende piratskipet hadde for fire år siden. Ikke med "hahaha" og "oioi" akkompagnert av en haug emojies en fjortenåring verdig. Endret 30. november 2019 av Revenge o'Cavatina omformulert gr. fjernet sitering av opprinnelig innlegg 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. november 2019 #11823 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 13 timer siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» Noe sier meg at det er enkle sjeler som faktisk tror på at det noen «kritikere» bak disse kommentarene. Og forklar meg gjerne hvorfor noen skal bry seg om hva «kritikere» ( som kan være bloggeierne for alt vi vet) mener? Det samme gjelder alle «søte du» og «flink blogger» kommentarer. For min del så er det kommentarfeltet et eneste stort fesjå. Der det klippes og limes, fjernes og endres slik bloggeierne ønsker at deres «verden» skal fremstilles. Kommentarfeltet har ingen kredibilitet overhodet. Endret 30. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 30. november 2019 #11824 Del Skrevet 30. november 2019 13 minutter siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» Ja, hvem hadde trodd at høyt utdannede, kjøpesterke, intelligente kvinner var så trangsynte og snevre... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 30. november 2019 Populært innlegg #11825 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 19 minutter siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» Vel - stakkarslige? Whatever. Hun kan stakkarsliggjøre kritikerne sine så mye hun orker - det gjør det ikke sant. Jeg sprer ikke eder og galle. Jeg snakker om barns rett til privatliv - og litt om ¨være redelig og ærlig og sånn. Boring, I know. men eder og galle er det ikke. Ikke er det det eneste jeg har å gjøre, heller. Endret 30. november 2019 av pøbelsara 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 30. november 2019 Forfatter #11826 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 23 minutter siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» Kan ikke si det plager meg så veldig hva dere mener 😙 Endret 30. november 2019 av MissLucy 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. november 2019 #11827 Del Skrevet 30. november 2019 29 minutter siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» Nå re det kommentarfeltet ganske gjennomredigert - så å at noe av det som skrives der som noen som helst form form sannhet, blir litt merkelig,synes jeg. det er liksom ikke eliten av kjøpesterke intellektuelle kvinner som regjerer der. Det som slipper igjennom i det kommentarfeltet er dessuten overhodet ikke representativt for hvilke kommentarer hun faktisk mottar. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. november 2019 #11828 Del Skrevet 30. november 2019 5 timer siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» Gjør du overhodet noen kildekritiske vurderinger? I den første setningen du selv skriver, burde det gått opp et lys for deg. Det er ganske riktig «hennes kommentarfelt». Tygg litt på den. Og så forstod jeg ikke relevansen i det engelske uttrykket du brukte. Utdyp gjerne. Man får som man gir, er det det du forsøker å si? Da setter du jo likhetstegn mellom leserne til CBE og kritikerne hennes, og da sier du i grunnen at leserne til CBE sprer eder og galle. Hvilket gjør at din bruk av dem som kilder jo ramler sammen som et korthus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 30. november 2019 #11829 Del Skrevet 30. november 2019 Latterliggjøringer og ikke mye konstruktivt side etter side ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 30. november 2019 #11830 Del Skrevet 30. november 2019 Ikke udelt positive kommentarer når de deler planene sine i lokalavisa https://www.facebook.com/202033769709/posts/10157526651589710?d=n&sfns=mo «Aaaw....skal det frynsete imaget repareres? 😏» Må si det ser noe spesielt ut å scrolle FB-siden hennes og se delinger av statusoppdatering til Omvendt julenisse mellom all reklamen og «glæm» 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sint og etnisk nor Skrevet 30. november 2019 #11831 Del Skrevet 30. november 2019 Bra blogg inspirerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 30. november 2019 #11832 Del Skrevet 30. november 2019 Jeg forstår dessverre ikke begrepet "omvendt julenisse" i denne sammenhengen.. Omvendt julenisse høres i mine ører ut som at det da må være barn som gir julegaver til julenissen..? 🤔🤨 Forklar gjerne hvordan "omvendt" passer inn her... 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 30. november 2019 #11833 Del Skrevet 30. november 2019 27 minutter siden, Corinne skrev: Jeg forstår dessverre ikke begrepet "omvendt julenisse" i denne sammenhengen.. Omvendt julenisse høres i mine ører ut som at det da må være barn som gir julegaver til julenissen..? 🤔🤨 Forklar gjerne hvordan "omvendt" passer inn her... Haha, jeg synes også det høres rart ut 😅 Er vel tanken om å gi istedet for å få, men de fleste av oss gir jo mange gaver hver jul uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. november 2019 #11834 Del Skrevet 30. november 2019 7 timer siden, Levina skrev: Dere faste « kritikere» får ikke de beste skussmål fra leserne til CBE i hennes kommentarfelt. Blir sett på litt stakkarslige personer som ikke har noe annet å gjøre enn å spre eder og galle. Det er et ordtak som sier: « What goes around, comes around» ☺️ Ja, det er litt søtt. Ta tak i personkarakteristikk, ikke kritikken mot eksponering av barn eller manglende reklamemerking, det viser jo helt tydelig kompetansenivået til disse velmenende «leserne». 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 30. november 2019 Populært innlegg #11835 Del Skrevet 30. november 2019 1 time siden, virkelig skrev: Latterliggjøringer og ikke mye konstruktivt side etter side ! Du velger jo alltid å ignorere konstruktiv kritikk uansett. Jeg må si at de kommentarene om KG som er publisert i bloggen, ikke akkurat er veldig konstruktive. I tillegg hevder hun at hvis folk visste hva som ble skrevet, ville de skjønne hvorfor hun er nebbete og ufin mot folk i kommentarfeltet. Jeg VET at hun ikke publiserer alt - særlig ikke når man skriver saklig og begrunnet kritikk til henne. Hun liker jo bedre å publisere litt halvsure innlegg som mobiliserer forsvarere som kommer til unnsetning og går løs på kritikerne - noen ganske filterløse - mens hun lener seg tilbake og sier "Helt enig!" og "Tusen takk" til lesere som kaller andre mindre hyggelige ting og nettroll og sånn. Sjarmerende adferd. Jeg kommer stadig tilbake til den gangen jeg skrev som Pøbelsara fra KG i kommentarfeltet - og ble publisert - og straks ble kalt drittkjerring i kommentarfeltet hennes, på tross av at det jeg skrev var helt saklig. SÅ hvem som vinner uhøflighetskonkurransen er det vel litt mer tvil om enn CBE prøver å redigere det frem til, faktisk. Hun kan redigere og styre eget kommentarfelt så det får henne til å fremstå på den måten hun ønsker - men hun burde være forsiktig med å komme med heftige påstander om hva som ikke publiseres. Det kan godt hende det er mye dritt hun ikke publiserer - men det er mye som er saklig også. Mye mer saklig enn det hun velger å publisere. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. november 2019 #11836 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Vi vet som oftest ikke hvem det er som skriver i det røktede kommentarfeltet på bloggen eller hva som slippes gjennom eller ei. Dette er det kun bloggeierne som har kontroll på, og det finnes massevis av eksempler her på hva som ikke slipper gjennom carolinebergeriksen.nos nåløye og hva som redigeres av bloggeier før publisering. Blant andre nettopp beskrevet av @pøbelsaraJeg syns derfor det er litt komisk å hevde at hva gjennomsnittsleserne av blogggen skriver der skulle ha noen relevans for hva de ulike brukere skriver her, all den tid det er mest av den konstruktive kritikken som ikke slipper gjennom på bloggen i motsetning til å bruke eget kommentarfelt som virkemiddel i form av hakking av enkeltkritikere generelt og KG spesielt. Som cbe pussig nok selv hevder å ikke lese. Jeg bryr meg ikke om de mindre intellektuelle heia-kommentarene på bloggen men reagerer på alle "tusen takk for at søte du syns jeg er en magisk mor som eksponerer mine små ihjel"-kommentarene skrevet av bloggeier selv. Det fremstår så ignorant. Endret 30. november 2019 av Revenge o'Cavatina ryddet i språket 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 30. november 2019 #11837 Del Skrevet 30. november 2019 synes det blir litt dobbeltmoralsk.. først gedigen barnebursdag. Hun unnskylder disse store barnebursdagen med at barn på lære seg at det er forskjell på folk, noen er rikere en andre. Så da står hun der og viser seg i all sin glans med alle (reklame)pengene sine. For så i neste øyeblikk skulle hjelpe de som har litt mindre en seg. tenk om de heller kunne være med å gjevne ut forskjeller i stedet for å skape de? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. november 2019 #11838 Del Skrevet 30. november 2019 9 minutter siden, virkelig skrev: Rart du aldri kunne dokumentere det med at du ble kalt drittkjerring ? Aldri sett og du ville aldri dokumentere det . Hang ikke helt sammen det du skriver over her. Og jeg nevnte hverken om hva som publiseres eller hva som kommenteres inne på bloggen i det du siterte. ???? "men hun burde være forsiktig med å komme med heftige påstander om hva som ikke publiseres. Det kan godt hende det er mye dritt hun ikke publiserer " Jeg har dokumentert at jeg ble kalt drittkjerring - og andre har sett det - men som du vet ble det fjernet, da det tydeligvis gikk opp for CBE/LKE at det ikke var greit å ha slik i kommentarfeltet som de har redaktøransvar for.Du må gjerne hevde at jeg finner på dette - men det gjør jeg altså ikke. Du skjønte ikke siste setning? La meg forklare: Kine skriver dette til CBE: Sitat «…for en gjeng..»,»…stakkars mennesker…» Hvorfor er du så frekk? Det passer ikke med den personen du utgir deg for å være både på bloggen og insta. Jeg har ingenting med noe forum å gjøre, bare så det er sagt. Jeg bare reagerer på tonen din. CBE svarer: Sitat Hadde du visst hvordan de menneskene holder på så hadde du skjønt det. Men jeg er enig med deg, jeg skal ikke synke ned på deres nivå! 🙂 Så beklager det utbruddet 🙂 hentet fra kommentarfeltet her: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comments Og så sier jeg at hun burde være forsiktig med å komme med slike påstander om hva som ikke publiseres - eller at hvis "Kine" hadde visst hvordan de folka holder på ... SÅ skrev jeg altså at det godt kan hende at det er mye dritt hun ikke publiserer - men at jeg VET at det er mye saklig som ikke publiseres også. Og når det er sagt, så er hun i sin fulle rett til å redigere og sensurere så mye hun orker i eget kommentarfelt. Men hun burde være litt varsom når hun omtaler det hun velger å ikke publisere - det kan jo hende at noen kan dokumentere at det IKKE er usaklig hets, men heller velbegrunnet helt saklig kritikk hun ikke publiserer. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 30. november 2019 #11839 Del Skrevet 30. november 2019 Lurer på CBE godter seg når hun lar fansen sin gå løs på andre lesere i kommentarfeltet. De lar det gå ganske langt før de stopper slakten. Det er som de tar utgangspunkt i at alle som kommer med kritiske kommentarer (både saklige og ikke) er disse dritt kjerringene fra KG. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. november 2019 #11840 Del Skrevet 30. november 2019 Når det gjelde denne «omvendt julenisse» prosjektet, hvorfor bruker hun treasures as sine SoMe kanaler for å reklamere for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå