Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Istedet for å faktisk gjøre noe nyttig som feks å hjelpe andre, så reklamerer frua for sukkertøy (hårvitaminer) som gir dem penger i kassa til å gå ut og drikke vin, øl, spise ute, kjøpe ballonger, plastikk og annet ubrukelig ræl, som kun forsøpler den stakkars jordkloden vår som allerede er på bristepunktet :( Tror dem virkelig at alt dette kan veie opp for at fruemannen er så "snill" at han legger en rull med julepapir, en pose havregryn og en eske med pepperkaker i en handlekurv som liksom skal hjelpe de vanskeligstilte og de som virkelig sliter med å få endene til å møtes, enete det er jul eller ikke?????? Blir kvalm av mindre. For noen usympatiske mennesker disse to er. Kvalmt at de liksom skal prøve å leke at dem bryr seg om andre.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, MissLucy skrev:

Ja, det var den rette ræva som feis!!! Stakkars menneske, tenk om Caroline Berg Eriksen hadde brukt livet sitt til noe fornuftig, tenker jeg heller vi sier. 

Det må jo være fullstendig fornuftskollaps i CBE.no-heimen hvis de innbiller seg ett eneste sekund at det de bruker tida si på, er til nytte for noen som helst. ☺️ Glad det jeg jobber med er fakta -og fornuftsbasert, samt til anvendelse for folk både nå og i fremtiden. Det er mer enn CBE.no kan si, der de sitter titteskap-tilværelsen sin og tror de bidrar til samfunnet. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 13.17, Stjernekikkeren skrev:

Jeg satt og tenkte over dette misunnelseskortet, og jeg lurer egentlig på.. Helt ærlig og seriøst, hva er det man er misunnelig og sjalu på her, dere som slenger det kortet? 

CBE og mannen er ikke så steinrike at de gjør noe, det finnes langt bedre og integritetsfulle måter å tjene de samme pengene som de tjener, OG du får beholde privatlivet ditt samtidig. Jeg hadde aldri orket å leve et liv hvor selve livet mitt, livet til barna mine, og kjæledyrene mine er det som genrerer pengene. Jeg vil ha et liv der jeg ikke må redigere kroppen min bådr fysisk og digitalt for å leve opp til en uoppnåelig standard jeg har satt meg. Jeg vil komme hjem, slenge på meg en hullete t-skjorte og slenge meg utover sofaen som en sjøstjerne med snacks i begge hender, jeg vil ikke bruke flere timer på å gjøre stuen mitt om til et fotostudio, sminke meg, style meg, og bli tatt ørten bilder av, for så å velge ut et par som passer. Jeg ville hvertfall ikke gjort det mot barna mine om jeg hadde noen, gjort deres private soverom, hvor de skal søke ro og tilflukt fra stress, om til en midtside i Yes vi leker bladet! 

Jeg VIL kunne dra på ferie, slappe av, drite i om håret mitt er fett ene dagen eller jeg har blitt solbrent, eller bare ikke ser ut fordi vi hadde det så kjekt i går at det rant ut i de små timer. Jeg vil ikke posere langs stranden og høre hvor jeg skal se, hvordan jeg skal stå, hva jeg skal tenke på osv. Jeg vil kunne gå en tur i skogen uten at jeg må ta på meg de og de klærne før jeg går, fordi noen betalte meg for å gjøre det. 

Jeg vil være meg selv, og stå for det jeg mener er viktig i livet, jeg vil ikke stå for ting fordi jeg får betalt for det, det er å gå mot den jeg er å fronte noe jeg egentlig ikke tror på. Man mister seg selv litt og litt, hver gang man iscenesetter en virkelighet som ikke er virkelig. 

CBE kan ta pengene sine og gjøre hva hun vil med de, aldri har jeg vært sjalu på henne en eneste dag i hennes liv. Det hun gjør er heller ikke noe spesielt eller innovativt, enhver prkåt tulling uten integritet og selvrespekt kan gjøre det CBE og mannen gjør. De er hverken vellykket eller beundringsverdige,  tvert om, jeg synes det hele er trist og sørgelig.

Ja, jeg vet det er flere sider siden dette ble postet, men jeg bare må få si at dette er fantastisk bra skrevet. Og spot on for hvordan de fleste her mener 🙏🏻👏🏻

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie

De føler seg nok både generøse og samfunnsnyttige nå, der de sitter i julegensere med matchende tøfler, mens de leser hjerteskjærende tiggerbrev.

Skulle ikke forundre meg om det nytes et ørlite glass vin til, sånn for å sette stemningen.

Snart kan paret legge denne krevende tiden bak seg, og ta en velfortjent ferie på Thorskog slott med god samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reklameinnlegget om godteriet (hårtabletter) er et av bildene  av bakhodet/håret hennes. Samme bilde brukes i dag på instastory, men da som reklame for frisøren hennes, mao feilmerket på Instagram. #bestiklassen

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
10 minutter siden, Vipser skrev:

I reklameinnlegget om godteriet (hårtabletter) er et av bildene  av bakhodet/håret hennes. Samme bilde brukes i dag på instastory, men da som reklame for frisøren hennes, mao feilmerket på Instagram. #bestiklassen

Det er mye «feilmerking» og «snikreklame» på blogg/IG. Er det vanlig når bedriftene har så lavt engasjement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, minimymlen skrev:

Hva er greia nå? LKE skriver de driver en veldedig organisasjon som skal drive innsamling?

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/2589274124489360?sfns=mo

Jeg håper det ikke gjelder Omvendt Julenisse, for da er de bra sent ute, noe de burde vite når de lever av sosiale medier. Satser de på jula 2020? Eller har de startet enda en veldig organisasjon?

Jeg vet jeg ikke burde, men jeg blir lettere lamslått av disse menneskenes uvitenhet. Igjen og igjen....

Endret av Felis
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, minimymlen skrev:

Hva er greia nå? LKE skriver de driver en veldedig organisasjon som skal drive innsamling?

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/2589274124489360?sfns=mo

Enda mere jag etter positiv sosial omdømme regner jeg med, men men, de får bare surre rundt i sin lille boble og tro at det å fremstå som noe annet enn det de er vil skaffe dem flere sponsorer og annonsører

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
11 minutter siden, Felis skrev:

Jeg håper det ikke gjelder Omvendt Julenisse, for da er de bra sent ute, noe de burde vite når de lever av sosiale medier. Satser de på jula 2020? Eller har de startet enda en veldig organisasjon?

Jeg vet jeg ikke burde, men jeg blir lettere lamslått av disse menneskenes uvitenhet. Igjen og igjen....

Det er veldig forvirrende dette «veldedighetsprosjektet» fra Herr og fru på «Villa Kulås». Mulig at de også trenger å lære litt om hvordan dette skal og bør gjøres, istedenfor å fokusere på at barna deres skal lære at det er forskjell på folk og at det finnes «glade» fattige folk i verden.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Det er veldig forvirrende dette «veldedighetsprosjektet» fra Herr og fru på «Villa Kulås». Mulig at de også trenger å lære litt om hvordan dette skal og bør gjøres, istedenfor å fokusere på at barna deres skal lære at det er forskjell på folk og at det finnes «glade» fattige folk også.

Forvirrende er det ja, helt klart, men ikke alltid like lett å henge med i svingene når det gjelder alt disse foretar seg 😜

De vil gjerne ha en godkjennelse fra facebook for å drive innsamling der som et veldedig prosjekt, akkurat det der håper jeg facebook ikke vil godkjenne, for det å skulle late som at man er noe annet enn det man er for å skaffe positiv sosialt omdømme i det håp om at sponsorer og annonsører vil bite på agnet og dekke forbruks-bonanza'n til tragedien Treasures AS er helt bak mål.....for når engasjements-rate'n snart er under 1% for bedriften så begynner desperasjonen å innta den patetiske gjengen der, og da har det ingenting å si at de bedriver maks utlevering av barn og klarer ikke å merke reklame korrekt fra tid til annen

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Felis skrev:

Men...men...de er jo best i klassen?! 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Men...men...de er jo best i klassen?! 😂

Jaja, man kan jo ikke forvente at de er best i klassen på veldedighet, for det nærmeste jeg har sett et samfunnsengasjement hos disse menneskene var når de fikk betalt for å plukke søppel. Men siden de lever av SoMe, så ville jeg trodd de hadde peiling på hvordan de manøvrerer der. Og det kan det godt hende de har, men nå har uansett Lars Kristian Eriksen plassert navner sitt sammen med begrepene "veldedig organisasjon" og "innsamling" på en side med 26 000 some-interesserte medlemmer. Man kan nesten ikke kjøpe bedre goodwill om man betalte for det. Så kanskje best i klassen for snikskryt?

Endret av Felis
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skrottefar skrev:

Forvirrende er det ja, helt klart, men ikke alltid like lett å henge med i svingene når det gjelder alt disse foretar seg 😜

De vil gjerne ha en godkjennelse fra facebook for å drive innsamling der som et veldedig prosjekt, akkurat det der håper jeg facebook ikke vil godkjenne, for det å skulle late som at man er noe annet enn det man er for å skaffe positiv sosialt omdømme i det håp om at sponsorer og annonsører vil bite på agnet og dekke forbruks-bonanza'n til tragedien Treasures AS er helt bak mål.....for når engasjements-rate'n snart er under 1% for bedriften så begynner desperasjonen å innta den patetiske gjengen der, og da har det ingenting å si at de bedriver maks utlevering av barn og klarer ikke å merke reklame korrekt fra tid til annen

De er sinnsvakt sent ute. Om de ikke allerede har en egen, verifisert FB-side, godkjent for innsamling, og hele prosessen kan ta lang tid, så kan de ganske enkelt glemme det. Jeg håper på glemme, kunnskapsløse og uprofesjonelle som de fremstår som.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev:

De er sinnsvakt sent ute. Om de ikke allerede har en egen, verifisert FB-side, godkjent for innsamling, og hele prosessen kan ta lang tid, så kan de ganske enkelt glemme det. Jeg håper på glemme, kunnskapsløse og uprofesjonelle som de fremstår som.

Glemme er håpet ja.....og jeg skulle også gjerne lagt ut det jeg skrev over her i den diskusjonen på FB, men da ville vel hele sekten av CBE-lovers og -forsvarere få link til innlegget og teppebombe meg med sure oppgulp 😜

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Felis skrev:

Jaja, man kan jo ikke forvente at de er best i klassen på veldedighet, for det nærmeste jeg har sett et samfunnsengasjement hos disse menneskene var når de fikk betalt for å plukke søppel. Men siden de lever av SoMe, så ville jeg trodd de hadde peiling på hvordan de manøvrerer der. Og det kan det godt hende de har, men nå har uansett Lars Kristian Eriksen plassert navner sitt sammen med begrepene "veldedig organisasjon" og "innsamling" på en side med 26 000 some-interesserte medlemmer. Man kan nesten ikke kjøpe bedre goodwill om man betalte for det. Så kanskje best i klassen for snikskryt?

Ikke undervurder medlemmene i den gruppen, nå 😜

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rett og slett LKE/CBE/Treasures AS bør la de som er erfarne med å drive veldedige organisasjoner gjøre det, for det er nok av de som har innsamlinger, og de gjør det for andre sin skyld og ikke egen vinnings skyld i jaget etter positiv omdømme og omtale

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Blåkors og Frelsesarmeen kan dette. Spørs hvor mye tid det blir innimellom all julekosen hun må rekke før jul. Kanskje i mellom slagene? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...