Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Raggis skrev:

Hun snappet julepynten, og det er enorme mengder. Det er rett og slett psykt. 
Vi har også stort hus over to etasjer, og  vi har ikke brøkdelen av det «søppelberget»

Altså; VG, Verdens Naturfond, Dagsavisen, NRK Urix, World Economic Forum og Framsenteret er da bare misunnelige på CBEs hylling og fronting av ekstremmaterialisme! Alle vil jo, sånn innerst inne, ha et hjem som nærmest eksploderer av overforbruk og masseprodusert plast, slik som hjemme hos CBE?

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/72EM3/i-2050-er-det-mer-plast-enn-fisk-i-havet

https://www.wwf.no/dyr-og-natur/hav-og-fiske/plast-i-havet

https://www.dagsavisen.no/debatt/2050-mer-plast-enn-fisk-i-havet-1.778375

https://www.nrk.no/urix/i-2050-vil-det-vaere-mer-plast-enn-fisk-i-havet-1.12760316

https://framsenteret.no/arkiv/uten-tiltak-kan-det-snart-vaere-mer-plast-enn-fisk-i-havet-5941379-146437/

Endret av Ultiva
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå diskuteres det i kommentarfeltet at noen her inne diskuterte hennes påstand om at et par glass vin var ute av kroppen etter et par timer. Hun er selvsagt fullstendig misforstått, men har likevel valgt å endre fra "et par" til "noen" timer. 

Spekulasjon fjernet. Sol, admin.

Ja vi sitter nå her da - og diskuterer noen hun faktisk skrev. At hun mente noe annet, skulle man nok selvsagt ha forstått av seg selv. For hun VET hvordan alkohol omsettes i kroppen.

Jeg sitter ofte her og diskuterer andre ting hun gjør, jeg. Bla er det fortsatt over hundre innlegg som diskuterer en navngitt seksåring og bloggeren selv som er avbildet i det som for de aller fleste av oss er en helt privat stund mellom barn og forelder. Hun synes det er helt greit at vilt fremmede både ser og diskuterer dette i kommentarfeltet på bloggen. Men at noen diskuterer noe helt konkret hun faktisk har sagt - nei de, det - det skal man ikke. Man skal heller bruke tiden sin til noe fornuftig. Jeg lurer på hva hun anser for å være fornuftig, jeg. kanskje jeg skulle smugfotografere ungene mine og legge ut på nett i stedet for?

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Nå diskuteres det i kommentarfeltet at noen her inne diskuterte hennes påstand om at et par glass vin var ute av kroppen etter et par timer. Hun er selvsagt fullstendig misforstått, men har likevel valgt å endre fra "et par" til "noen" timer. 

Haha 😀 Sitter de virkelig å diskuterer det? For en gjeng 😀 Stakkars mennesker, tenk om de hadde brukt tiden til noe fornuftig 🙂

Ja, det var den rette ræva som feis!!! Stakkars menneske, tenk om Caroline Berg Eriksen hadde brukt livet sitt til noe fornuftig, tenker jeg heller vi sier. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MissLucy skrev:

Ja, det var den rette ræva som feis!!! Stakkars menneske, tenk om Caroline Berg Eriksen hadde brukt livet sitt til noe fornuftig, tenker jeg heller vi sier. 

Jepp. Å blogge/ fremme ekstremmaterialisme/selvskryt/barneeksponering og miljøsvineri er ikke noe verden trenger. Influencere som henne er heller ikke noe verden trenger. Hun burde klokelig holde munn, men der i gården er lyset på, men det er ingen hjemme. 
Dette er forøvrig resten av kommentaren:

«Overrasker meg heller ikke at de har diskutert det på en fullstendig villedende måte slim at du faktisk tror jeg mener det er greit å kjøre bil på to glass vin etter noen timer. De er jo en fullstendig uredelig gjeng som bryr seg fint lite om fakta.»

Ord blir fattige.....🤢 Er det noen som har et lemfeldig forhold til fakta er det jo nettopp henne. At hun regelrett lyver her er ikke overraskende, men at folk faktisk kjøper løgnene er helt utrolig. Dra til-oppførsel for alle penga. 

kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comments

Endret av Aquarius04
La til pluss lenke
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Man skal heller bruke tiden sin til noe fornuftig. Jeg lurer på hva hun anser for å være fornuftig, jeg. kanskje jeg skulle smugfotografere ungene mine og legge ut på nett i stedet for?

Eller dra fram mobilen under trening, suuuge inn magen, vippe bekkenet bakover så du får tigh gap og vippe opp den ene bloggerfoten så beina ser lengre og slankere ut - så så legge det ut på Instagram Story, sånn som hun har gjort i dag? Fornuftig tidsbruk der!

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med den kommentaren har hun åpnet døra på vid gap for en diskusjon om hva som er fornuftig tidsbruk, og hvem som kan dømme andres tidsbruk. Og vi vet jo at det ikke er mulig for en rosablogger å komme spesielt godt ut av en slik diskusjon. Du kan begynne å lure på om hjernen overhodet er koblet til.

Endret av MissLucy
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, pøbelsara skrev:

Ja vi sitter nå her da - og diskuterer noen hun faktisk skrev. At hun mente noe annet, skulle man nok selvsagt ha forstått av seg selv. For hun VET hvordan alkohol omsettes i kroppen.

Jeg sitter ofte her og diskuterer andre ting hun gjør, jeg. Bla er det fortsatt over hundre innlegg som diskuterer en navngitt seksåring og bloggeren selv som er avbildet i det som for de aller fleste av oss er en helt privat stund mellom barn og forelder. Hun synes det er helt greit at vilt fremmede både ser og diskuterer dette i kommentarfeltet på bloggen. Men at noen diskuterer noe helt konkret hun faktisk har sagt - nei de, det - det skal man ikke. Man skal heller bruke tiden sin til noe fornuftig. Jeg lurer på hva hun anser for å være fornuftig, jeg. kanskje jeg skulle smugfotografere ungene mine og legge ut på nett i stedet for?

Jeg tror at mindreårige hadde profittert på at mor og far hadde brukt tiden sin  på noe fornuftig, enn å generere treff på Google av deres oppvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Kristian Eriksen kjenner forøvrig godt til hvordan alkohol brytes ned, skriver han. Ja, vi vet det var deg. Litt kjedelig å tro at man får svar fra henne og så er det mannen som koser seg med å svare tusen takk, snille deg. Kostelig. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MissLucy said:

Samme tenkte jeg. Tenk om frua og fruemannen hadde brukt tid og penger på noe nyttig, istedet for bare ræl, søppel og reklame. De har jo ressurser til det.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, el-len skrev:

Eller dra fram mobilen under trening, suuuge inn magen, vippe bekkenet bakover så du får tigh gap og vippe opp den ene bloggerfoten så beina ser lengre og slankere ut - så så legge det ut på Instagram Story, sånn som hun har gjort i dag? Fornuftig tidsbruk der!

De siste par månedene ser det ut som CBE har blitt mer og mer opptatt av å vise hvor tynn hun er. Kroppsfokus er det alltid på bloggen/Insta, men nå er det ekstra mye innsugd mage, poseringer med thigh gap, hendene klemt inn i livet og så videre. Håper hun ikke er på vei tilbake dit hun var (som hun selv har vært åpen om) ☹️

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Jepp. Å blogge/ fremme ekstremmaterialisme/selvskryt/barneeksponering og miljøsvineri er ikke noe verden trenger. Influencere som henne er heller ikke noe verden trenger. Hun burde klokelig holde munn, men der i gården er lyset på, men det er ingen hjemme. 
Dette er forøvrig resten av kommentaren:

«Overrasker meg heller ikke at de har diskutert det på en fullstendig villedende måte slim at du faktisk tror jeg mener det er greit å kjøre bil på to glass vin etter noen timer. De er jo en fullstendig uredelig gjeng som bryr seg fint lite om fakta.»

Ord blir fattige.....🤢 Er det noen som har et lemfeldig forhold til fakta er det jo nettopp henne. At hun regelrett lyver her er ikke overraskende, men at folk faktisk kjøper løgnene er helt utrolig. Dra til-oppførsel for alle penga. 

kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comments

Nå nevnte aldri CBE at det med alkohol/2 glass vin i sammenhenge med bilkjøring heller da, det ble dratt frem her inne så det stemmer vel det hun svarer i kommentar du nevner . Med alkohol og bilkjøring. Det er diskutert på forrige side, det var altså en her inne som kom med den om alkohol og bilkjøring, CBE sa vel noe med at alkohol er ute av kroppen på et par timer . Veldig mange skriver et par timer selv om de ikke bokstavelig mener to timer . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, virkelig skrev:

Nå nevnte aldri CBE at det med alkohol/2 glass vin i sammenhenge med bilkjøring heller da, det ble dratt frem her inne så det stemmer vel det hun svarer i kommentar du nevner . Med alkohol og bilkjøring. Det er diskutert på forrige side, det var altså en her inne som kom med den om alkohol og bilkjøring, CBE sa vel noe med at alkohol er ute av kroppen på et par timer . Veldig mange skriver et par timer selv om de ikke bokstavelig mener to timer . 

Ro ro til fiskeskjær... Jeg kjenner ingen som skriver (eller sier) "et par", hvis de ikke mener to. Det ligger liksom i begrepet. Hvis man lever av å skrive, og i tillegg har journalistutdanning, så er det vel ikke for mye forlangt at hun uttrykker seg presist? 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, virkelig skrev:

Ja, hun skrev "... ute av kroppen etter et par timer" og har nå endret det til "... etter noen timer":

Jeg forstår godt at folk reagerte på svaret, da alkohol ikke er ute av kroppen etter et par timer.  At man skal skjønne at hun mente noen timer,  er jeg uenig med deg i. 

Det var bra hun forandret på svaret sitt, men hun får samtidig vist frem "dra-til-oppførselen" sin, når hun ikke klarer å innrømme egne feil og ta ansvar for at det hun skrev kunne misforstås - uavhengig av om hun ikke nevnte det i sammenheng med bilkjøring, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comment-962604

Screenshot_20191129-190440_Chrome.thumb.jpg.c29d68c9d8939c267fb7b4b343036d93.jpg

Endret av LeiaO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne «to glass vin er ute av kroppen etter et-par timer»-saken er enda et eksempel på hvor skummelt det er å tro på influensere. De må da selv vite at det er mange som leser det de skriver og at de derfor må passe på at det de legger ut på bloggen, stemmer med fakta. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Hun sier:

fra www.carolinebhrgeriksen.no (lenke til bloggen)

Som om det hun selv bruker mesteparten av tiden på er særlig fornuftig..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...