Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fridakahlo
5 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Denne bursdagen er komisk overdådig. Dessuten må dette være noe mor ønsker seg. Både rommet og bursdagen virker vel barnslig i forhold til de 6årigene jeg kjenner. De fleste vokser fra prinsesse stadige før de starter i 1.klasse, om de ikke blir manet om det fra mor da at det er så delikat at slikt må vi må ha det. 
og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg bor en plass hvor inntekten til Cbe og mannen er gjennomsnittsligning, iallfall ikke horribelt høy og de hadde iallfall  ikke blitt sett på som rike, men ingen av mine barn har i vært på så overdådige bursdager som dette her. Hele greia blir jo bare komisk, og klaging over at det har blitt rotete på et barnerom ? Mister helt fatningen.

Det er vel ikke noe å miste fatningen over? Repeat knappen ble ødelagt hos den bedriften og alt gjentas ikke bare hvert år, men hver uke. Den eneste forskjellen er kanskje i fargene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MissLucy skrev:

men de er sikkert sponset de og, så poenget står seg :Knegg:

De har iallfall blitt vist frem før og er nok reklame/sponset/annonse/etellerannet, men det spiller jo ingen rolle, tydeligvis. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det rotet etter barnebursdagen hun viste frem? i min bok var det der ingenting. En helt alminnelig søndag ettermiddags roteproduksjon. Flaut å klage over gjestebarna sånn. De eier ikke folkeskikk (vertskapet altså),

Endret av MissLucy
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Clara80 skrev:

Helt enig...SÅ mye crap og plast for to timer. Ingen "ekte" kaker, bare pastelldryss og konditorfarger som overhode ikke ser spiselig ut. Tåpelig. Virker som alt er kulisser for at hun selv kan pynte seg som en Barbie. Hadde en mamma dukket opp sånn kledd i døra så hadde jeg fått hakaslepp tror jeg 😂

aldri sett en mamma pynte seg til barnebursdag før - de fleste ser vel på det som en treningsøkt, og kler seg deretter :Knegg:

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnie Mus skrev:

Da har vi fått omvisning i hver eneste krok på barnerommet. Frua filmet før og etter opprydding, så nå vet flere tusen mennesker både hvordan sengen ser ut og hvilke leker barnet har.

Hun brukte tross alt flere TIMER på å rydde opp det lille rommet, og kjenner vi fruen rett så skulle vel alle leken sorteres etter farge, størrelse og form, du vet, for at de skal passe inn i hennes perfekte, glitrende, rosa prinsesse-verden 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De brukte vel ikke flere timer, det må være en bloggeroverdrivelse. Var jo flere voksne med å rydde, jo. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Denne bursdagen er komisk overdådig. Dessuten må dette være noe mor ønsker seg. Både rommet og bursdagen virker vel barnslig i forhold til de 6årigene jeg kjenner. De fleste vokser fra prinsesse stadige før de starter i 1.klasse, om de ikke blir manet om det fra mor da at det er så delikat at slikt må vi må ha det. 
og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg bor en plass hvor inntekten til Cbe og mannen er gjennomsnittsligning, iallfall ikke horribelt høy og de hadde iallfall  ikke blitt sett på som rike, men ingen av mine barn har i vært på så overdådige bursdager som dette her. Hele greia blir jo bare komisk, og klaging over at det har blitt rotete på et barnerom ? Mister helt fatningen.

Den samme tanken sitter jeg med. Døtrene er unormalt "rosa og prinsessete" - i motsetning til hva som blir sett på som vanlig. Mulig hu mor overbeviser døtrene om at det er rosa, prinsesser og enhjørninger som er best å ha.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissLucy skrev:

var det rotet etter barnebursdagen hun viste frem? i min bok var det der ingenting. En helt alminnelig søndag ettermiddags roteproduksjon. Flaut å klage over gjestebarna sånn. De eier ikke folkeskikk (vertskapet altså),

Hun klagde i flere minutter på rotet barna etterlot seg. Min tanke var at hun bare kunne tatt en langkost og kosta sammen all rælet og kasta det. Det ender jo opp som søppel allikevel. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Nomaden skrev:

Den samme tanken sitter jeg med. Døtrene er unormalt "rosa og prinsessete" - i motsetning til hva som blir sett på som vanlig. Mulig hu mor overbeviser døtrene om at det er rosa, prinsesser og enhjørninger som er best å ha.

Hvis det ikke er slik at virkeligheten er en annen enn det som fremvises på bloggen i regi av spons, reklame og samarbeid.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny reklame for nytt postersted som genererer samme type masseproduserte bilder som blant annet Desenio. Hvorfor bruker de ikke sitt eget? De som skryter uhemmet av LKEs fotografiske ferdigheter?

Blir jo som å bo i en Kremmerhuset-filial eller er showroom...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en parodi, hele bloggen. 

Tilføyelse: Blogg, inkludert alt av sosiale medier de bruker. 

Endret av Skogspike
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva. Jeg har ikke kikket på denne bloggen på...ja, la meg tippe et lite år. Og det er så deilig!

Den har med årene blitt helt totalt irrelevant, og en parodi på seg selv. Utdatert og parodisk.

Hurra!👏👏👏

Endret av Turkis Sau
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Skrottefar skrev:

Du glemte patetisk og harry 😎

Kan ikke huske alt på en søndagskveld!😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke titte på bloggen når hun leker sjefen sjøl av miljøsvineri. Tenker hun ikke på plastbruken? Jeg har lyst å begynne å gråte av hele livsstilen hennes. CBE må fader meg skjerpe seg. Hun kan ikke holde på slik med ovherbruket sitt????

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kaken bare en rekvisitt i bursdagen, siden den står uberørt på frokostbordet i dag? 

Like krampaktig hver gang hvordan hun "må" gjøre forberedelser i flere dager, og spesielt til langt på natt kvelden før hver "event". Virker som hun tror det er et tegn på dedikasjon og hva som kreves for å kunne klappe seg selv på skuldra. Mens det fremstår bare latterlig og påtatt.

Eneste som mangler nå er et migreneanfall som følge av stress og lite søvn i disse "travle" tider. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at det tar timevis å rydde, hvis hun skal møblere alle lekehusene. Og sortere alle leker i små små kofferter.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...