Gjest CecilieX Skrevet 20. november 2019 #11421 Del Skrevet 20. november 2019 20 timer siden, CabinCruiser skrev: Jeg skjønner at det er gøy for en voksen mor å lage prinsesserom, men...leker ungene på rommene? Det er jo bare upraktiske leker og upraktiske farger. Ett dukkehus man nesten ikke kan røre noe i, og som som mor har dekorert. Jeg har nylig pusset opp et barnerom. Jeg er over middels interessert i interiør og har en tendens til å gå i fella med å matche for mye. Jeg liker ikke for mange sterke farger og holder meg til et par farger pr rom. Etter oppussingen skulle barnet mitt sette tilbake tingene sine og h*n var veldig klar på at det skulle jeg hold meg langt unna, det var hennes / hans rom. Og jeg skar tenner over valgene som ble tatt men kunne selvfølgelig ikke si noe. Det stod haugevis fremme som hadde affeksjonsverdi og det var et interiørmessig kaos. Det slo meg at utseendet på rommet absolutt ikke var bloggvennlig, og jeg tok meg i lure på hvordan bloggere løser dette, uten at barn føler seg overkjørt eller invadert. Det er en helt fremmed tanke at jeg skulle tatt meg til rette på barnets rom og style det med produkter som jeg hadde fått av annonsører. Det hadde vært direkte respektløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 20. november 2019 #11422 Del Skrevet 20. november 2019 19 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg har nylig pusset opp et barnerom. Jeg er over middels interessert i interiør og har en tendens til å gå i fella med å matche for mye. Jeg liker ikke for mange sterke farger og holder meg til et par farger pr rom. Etter oppussingen skulle barnet mitt sette tilbake tingene sine og h*n var veldig klar på at det skulle jeg hold meg langt unna, det var hennes / hans rom. Og jeg skar tenner over valgene som ble tatt men kunne selvfølgelig ikke si noe. Det stod haugevis fremme som hadde affeksjonsverdi og det var et interiørmessig kaos. Det slo meg at utseendet på rommet absolutt ikke var bloggvennlig, og jeg tok meg i lure på hvordan bloggere løser dette, uten at barn føler seg overkjørt eller invadert. Det er en helt fremmed tanke at jeg skulle tatt meg til rette på barnets rom og style det med produkter som jeg hadde fått av annonsører. Det hadde vært direkte respektløst. Jeg er også glad i interiør og jeg kunne nok tenke meg å lage prinsesserom selv. Har kjempekjempelyst på ett sånn vintage dukkehus også faktisk. Har vurdert å lage litt prinsesse på soverommet vårt faktisk - meeen mannen ønsker ikke å sove under en krone 😂 Men hvis jeg hadde hatt 3åringer i hus så er det jo ikke så lett å holde sånne rom instavennlig da...eller jeg vet ikke hvordan dagens småprinsesser er - men mitt jenterom så vel mer eller mindre ut bomba ut konstant. Ble stort sett rydda etter flere trusler om å kaste alt i søppelsekker. Spesielt når barna blir litt større og rommet deres føles mer og mer som deres eget space, så syns jeg det er viktig at rommene holdes i barnets identitet, ikke i den voksene sin identitet. Heldigvis, av mange strenge regler mammaen min hadde, så var fargevalg osv på rommet mitt noe jeg fikk velge selv. Jeg reagerer litt på disse rommene, for de er helt klart stylet for insta, og ser ut som prinsessestuer, ikke småjenterom. Og det gjør meg hver gang litt trist - er klar over at det antakelig en forskjell på hva vi ser på bildene og det barna opplever i hverdagen, men allikevel.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 20. november 2019 #11423 Del Skrevet 20. november 2019 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg har nylig pusset opp et barnerom. Jeg er over middels interessert i interiør og har en tendens til å gå i fella med å matche for mye. Jeg liker ikke for mange sterke farger og holder meg til et par farger pr rom. Etter oppussingen skulle barnet mitt sette tilbake tingene sine og h*n var veldig klar på at det skulle jeg hold meg langt unna, det var hennes / hans rom. Og jeg skar tenner over valgene som ble tatt men kunne selvfølgelig ikke si noe. Det stod haugevis fremme som hadde affeksjonsverdi og det var et interiørmessig kaos. Det slo meg at utseendet på rommet absolutt ikke var bloggvennlig, og jeg tok meg i lure på hvordan bloggere løser dette, uten at barn føler seg overkjørt eller invadert. Det er en helt fremmed tanke at jeg skulle tatt meg til rette på barnets rom og style det med produkter som jeg hadde fått av annonsører. Det hadde vært direkte respektløst. Mange bloggere viser jo litt «behind the scenes» at rommet ikke ser sånn ut til vanlig.. feks at lekene ligger bak fotografen, eller er i skuffer og lekekasser. Mine barns rom hadde sikkert sett veldig stylet og lite barnevennlige ut hvis jeg tok interiørbilder av de, uten at de er det akkurat 🤷🏻♀️😅 Jeg skjønner jo at det ikke er mye inspo i fargerike og blinkende gitarer, lekepiano, fargerik lego, osv. De fleste rydder jo vekk sånne leker for fotografen når huset skal selges også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 20. november 2019 #11424 Del Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, Lady T skrev: Mange bloggere viser jo litt «behind the scenes» at rommet ikke ser sånn ut til vanlig.. feks at lekene ligger bak fotografen, eller er i skuffer og lekekasser. Mine barns rom hadde sikkert sett veldig stylet og lite barnevennlige ut hvis jeg tok interiørbilder av de, uten at de er det akkurat 🤷🏻♀️😅 Jeg skjønner jo at det ikke er mye inspo i fargerike og blinkende gitarer, lekepiano, fargerik lego, osv. De fleste rydder jo vekk sånne leker for fotografen når huset skal selges også. Du glemte å innta barnets perspektiv. Hva bloggeren og leserne får ut av det er virkelig ikke poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 20. november 2019 #11425 Del Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, CecilieX skrev: Du glemte å innta barnets perspektiv. Hva bloggeren og leserne får ut av det er virkelig ikke poenget. De fleste barna har nok da et rom de antagelig trives med og som ikke ligner det rommet som havner på bloggen 🤷🏻♀️ Jeg tenkte ikke på CBE, men interiørbloggerne generelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 20. november 2019 #11426 Del Skrevet 20. november 2019 Nå er det på tide å få noe nytt treningstøy inn i garberoben, virkelig! Hun har sikkert slitt ut det hun har, for hun hadde vel bare et par tights fra før....Å selvfølgelig ny treningstopp som viser magen, noe annet skulle jo tatt seg ut . For et forbruk og overforbruk. Hva gjør hun med de "gamle" treningsklærne da, når det til stadighet fylles op med nytt? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 20. november 2019 #11427 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) Det nye treningstøyet hun nå reklamerer for flashet hun på instastory for noen dager siden - helt umerket. Endret 20. november 2019 av Louiah 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 20. november 2019 #11428 Del Skrevet 20. november 2019 11 minutter siden, Minnie Mus skrev: Nå er det på tide å få noe nytt treningstøy inn i garberoben, virkelig! Hun har sikkert slitt ut det hun har, for hun hadde vel bare et par tights fra før....Å selvfølgelig ny treningstopp som viser magen, noe annet skulle jo tatt seg ut . For et forbruk og overforbruk. Hva gjør hun med de "gamle" treningsklærne da, når det til stadighet fylles op med nytt? Vet ikke hvor aktuelt det er ift treningstøy, men ellers mener jeg å ha lest at de leverer flere sekker med klær til Fretex i løpet av året. Miljøtiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. november 2019 #11429 Del Skrevet 20. november 2019 Trener man hver dag, trenger man endel tøy. Det jeg reagerer mer på er den stadige skiftningen av samarbeidspartnere, noe som for meg gjør reklamen for stadig nye merker helt fullstendig uten troverdighet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. november 2019 #11430 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) 1 time siden, Louiah skrev: Det nye treningstøyet hun nå reklamerer for flashet hun på instastory for noen dager siden - helt umerket. Og disse skal fronte «omvendt julenisse»? I løpet av noen dager har det vært umerket reklame (ulovlig sådan) hos denne bedriften. Er det slik UI ønsker at sine bloggere skal agere??Hvor er arbeidsmoralen/etikken? Endret 20. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 20. november 2019 #11431 Del Skrevet 20. november 2019 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Og disse skal fronte «omvendt julenisse»? I løpet av noen dager har det vært umerket reklame (ulovlig sådan) hos denne bedriften. Er det slik UI ønsker at sine bloggere skal agere??Hvor er arbeidsmoralen/etikken? Men hvorfor får det ikke konsekvenser?!? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 20. november 2019 #11432 Del Skrevet 20. november 2019 1 time siden, Aquarius04 skrev: Men hvorfor får det ikke konsekvenser?!? Fordi UI også tjener penger på reklamen, korrekt merket eller ei. Eller kanskje er det så enkelt som at UI ikke har blitt konfrontert med dette? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 21. november 2019 Populært innlegg #11433 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) https://www.instagram.com/p/B5HlNMtAen2/?igshid=1bz9kqz6tkabr Endret 21. november 2019 av Malum 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. november 2019 #11434 Del Skrevet 21. november 2019 14 timer siden, CabinCruiser skrev: Jeg er også glad i interiør og jeg kunne nok tenke meg å lage prinsesserom selv. Har kjempekjempelyst på ett sånn vintage dukkehus også faktisk. Har vurdert å lage litt prinsesse på soverommet vårt faktisk - meeen mannen ønsker ikke å sove under en krone 😂 Men hvis jeg hadde hatt 3åringer i hus så er det jo ikke så lett å holde sånne rom instavennlig da...eller jeg vet ikke hvordan dagens småprinsesser er - men mitt jenterom så vel mer eller mindre ut bomba ut konstant. Ble stort sett rydda etter flere trusler om å kaste alt i søppelsekker. Spesielt når barna blir litt større og rommet deres føles mer og mer som deres eget space, så syns jeg det er viktig at rommene holdes i barnets identitet, ikke i den voksene sin identitet. Heldigvis, av mange strenge regler mammaen min hadde, så var fargevalg osv på rommet mitt noe jeg fikk velge selv. Jeg reagerer litt på disse rommene, for de er helt klart stylet for insta, og ser ut som prinsessestuer, ikke småjenterom. Og det gjør meg hver gang litt trist - er klar over at det antakelig en forskjell på hva vi ser på bildene og det barna opplever i hverdagen, men allikevel.... Rommene til disse barna er gørr kjedelige. Er nok fordi Caroline Berg-Eriksen har innredet. Hun har null peiling på interiør. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. november 2019 #11435 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Malum skrev: https://www.instagram.com/p/B5HlNMtAen2/?igshid=1bz9kqz6tkabr Fantastisk. Ser hun ikke hvor urteit hun selv fremstiller seg? Det kunne blitt laget hysterisk komedie på disse bloggerene. Jeg direkte spyr av samtlige! Ingen nåde fra meg altså. Beklager, men instagram og filterselfies er bare så kvalmende ufyselig fake å se på. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 21. november 2019 #11436 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Xstrella skrev: Fantastisk. Ser hun ikke hvor urteit hun selv fremstiller seg? Det kunne blitt laget hysterisk komedie på disse bloggerene. Jeg direkte spyr av samtlige! Ingen nåde fra meg altså. Beklager, men instagram og filterselfies er bare så kvalmende ufyselig fake å se på. Ja, de fremstår jo mer eller mindre som parodier på seg selv, flere av disse bloggerne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 21. november 2019 #11437 Del Skrevet 21. november 2019 Ved første øyekast lurte jeg på hvem LK var avbildet med: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24733281/elle-utsetter-motefest-paa-ubestemt-tid For den som lurer på om CBE har fikset på ansiktet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 21. november 2019 #11438 Del Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ved første øyekast lurte jeg på hvem LK var avbildet med: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24733281/elle-utsetter-motefest-paa-ubestemt-tid For den som lurer på om CBE har fikset på ansiktet. Det der tror jeg ganske enkelt er et veldig uheldig foto. Hun er jo ikke lik seg selv i det hele tatt, og jeg kan ikke si jeg har sett henne sånn hverken før eller siden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 21. november 2019 #11439 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) 5 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ved første øyekast lurte jeg på hvem LK var avbildet med: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24733281/elle-utsetter-motefest-paa-ubestemt-tid For den som lurer på om CBE har fikset på Endret 21. november 2019 av Consita Fant den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 21. november 2019 #11440 Del Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Malum skrev: Det der tror jeg ganske enkelt er et veldig uheldig foto. Hun er jo ikke lik seg selv i det hele tatt, og jeg kan ikke si jeg har sett henne sånn hverken før eller siden. Det kan være, men det ser jo ut som om kinna snart skal sprekke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå