Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg

Lite engasjement på IG, til og med på barnebilder. Applaus for det 👏🏻 Flott at det merkes riktig for Coverbrands, og stilig Halloween pynt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde følt meg så DUM om vertinnen var så stivpyntet ut til fingerneglene og jeg kom på middag. Jeg pynter meg og anser meg som fintfolk, men det der er wannabe i mine øyne. Samme når hun er med venninnene sine. Hun er alltid stivpyntet, sykt mye  sminke og ser ut som en dukke fremfor alle andre. Blir så fake.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, miamiamia skrev:

Jeg hadde følt meg så DUM om vertinnen var så stivpyntet ut til fingerneglene og jeg kom på middag. Jeg pynter meg og anser meg som fintfolk, men det der er wannabe i mine øyne. Samme når hun er med venninnene sine. Hun er alltid stivpyntet, sykt mye  sminke og ser ut som en dukke fremfor alle andre. Blir så fake.

det er jo jobbklærne hennes. Det er jo i prinsippet ikke mer naturlig enn om f.eks en sykepleier eller brannmann kom på besøk i jobbklærne sine. Men jeg ville jo følte meg dum om jeg kom på middag, og forstod at jeg var på besøk på jobben til noen.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Ser at Komikerfrue hadde lønn på 2,5 millioner. Det vil si at hun tok ut lønn som var 400.000 mindre enn CBE, og hun driver bloggen alene. Tenker at det er faktisk er imponerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Ser at Komikerfrue hadde lønn på 2,5 millioner. Det vil si at hun tok ut lønn som var 400.000 mindre enn CBE, og hun driver bloggen alene. Tenker at det er faktisk er imponerende. 

Det stemmer vel ikke. Firmaet til Komikerfrue hadde i flg Proff.no dobbelt så høye lønnskostnader som Treasures, så hun driver på ingen måte alene. Hvem hun har ansatt vet jeg ikke, men at hun driver helt alene stemmer på ingen måte. Det skulle bare mangle da, all den tid hun omsetter for over 7 mill. Og det synes jeg er veldig imponerende. 

https://www.proff.no/regnskap/familyfun-as/oslo/kunstnerisk-virksomhet/IF4O62710P8/

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
27 minutter siden, Rockas skrev:

Det stemmer vel ikke. Firmaet til Komikerfrue hadde i flg Proff.no dobbelt så høye lønnskostnader som Treasures, så hun driver på ingen måte alene. Hvem hun har ansatt vet jeg ikke, men at hun driver helt alene stemmer på ingen måte. Det skulle bare mangle da, all den tid hun omsetter for over 7 mill. Og det synes jeg er veldig imponerende. 

https://www.proff.no/regnskap/familyfun-as/oslo/kunstnerisk-virksomhet/IF4O62710P8/

Skjønner ikke disse regnestykkene til pressen 🤔 7 millioner inn i fjor? Det et slik jeg skjønner det veldig mye mer enn CBE noen gang har dratt inn? Og knytte salg av leilighet opp mot hva denne bloggeren tjener ( stemmer det?) henger ikke på greip.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firmaet til Marna Haugen er vel også firmaet til mannen hennes? Dvs hans inntekter går også inn i firmaet, vil jeg tro. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Firmaet til Marna Haugen er vel også firmaet til mannen hennes? Dvs hans inntekter går også inn i firmaet, vil jeg tro. 

Skjønner 👍🏼 Men da har ikke ØB noe med bloggen å gjøre? Slik LKE har i CBE blogg? Tydelig at det er mye penger å tjene som komiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kollontaj skrev:

Hun eier det 100% selv, men han kan være ansatt. Omsetning og lønn er ikke det samme @lillesnøgfnugg, det er derfor det er vanskelig å sammenligne. Vi vet heller ikke ennå, hva Lars Kristian hadde i inntekt i fjor.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linjalen
12 hours ago, miamiamia said:

Jeg måtte inn og sjekke bildene, for i følge beskrivelsene i tråden så jeg for meg noe sånn som dette her.

image.png.b99dc67aa70afa38849208387d3b03bc.png

Hun har en ganske standard svart kjole på seg med litt puffy ermer bare. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns personlig det er koselig at hun er så glad i slike små tradisjoner og liker å pynte å styre som hun gjør 😀 hadde hvert gøy å hvert barn i den husholdningen sett Bort ifra eksponeringen. Syns det er koselig at man kan gjøre en litt ekstra effort sånn ellers også. Med bordpynt å diverse. Hadde likt å komme på middag til CBE 😆 

Syns heller ikke det var noen gallakjole akkurat. Helt standard pent kledd. Litt julebord aktig kanskje. Noe i den duren. Akkurat disse tingene her tenker jeg lite over. Der kan folk gjøre slik som de vil.  

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite engasjement på CBEs FB side også. Bortsett fra den dama som kommenterer fast hvert eneste innlegg, så er det veldig få som tar bryderiet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være frekkere mot leserne sine, som stiller spørsmål på en nøytral måte i kommentarfeltet:

«Mulig du/dere har en annen definisjon på gjennomsponset som oss andre, oppegående, ikke har. Men jeg ville revurdert den i hvert fall. Jeg kan uansett ikke se at noe i artikkelen det linkes gjør at den turen er relevant.»

Dama og bloggen når nye lavmål! At noen i det hele tatt kan forsvare det der er for meg en gåte.

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/01/hallovenn/#comments

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
15 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Er det mulig å være frekkere mot leserne sine, som stiller spørsmål på en nøytral måte i kommentarfeltet:

«Mulig du/dere har en annen definisjon på gjennomsponset som oss andre, oppegående, ikke har. Men jeg ville revurdert den i hvert fall. Jeg kan uansett ikke se at noe i artikkelen det linkes gjør at den turen er relevant.»

Dama og bloggen når nye lavmål! At noen i det hele tatt kan forsvare det der er for meg en gåte.

Høres ut som LKE har inntatt kommentarfeltet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvem av bloggeierne det er som svarer i kommentarfeltet, så bør de snarest og uten forsinkelse starte på et smilekurs som tar for seg grunnleggende kundeopplevelse og omdømmebygging for nybegynnere. Det de bedriver i eget kommentarfelt er så lite voksent, og overhodet ikke profesjonelt for en bedrift og ingen fordel om de ønsker å bli tatt seriøst.

Noe jeg per dato ikke gjør.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Uansett hvem av bloggeierne det er som svarer i kommentarfeltet, så bør de snarest og uten forsinkelse starte på et smilekurs som tar for seg grunnleggende kundeopplevelse og omdømmebygging for nybegynnere. Det de bedriver i eget kommentarfelt er så lite voksent, og overhodet ikke profesjonelt for en bedrift og ingen fordel om de ønsker å bli tatt seriøst.

Noe jeg per dato ikke gjør.

Det verste er likevel at folk forsvarer dem og fortsetter å legge til rette for at bloggen og CBE skal få fortsette i beste velgående. Det er helt krise. Koster det dem så mye å være hyggelig mot folk? 
Du er i alle fall ikke alene om å ikke ta dem seriøst, @Revenge o'Cavatina

Endret av Aquarius04
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aquarius04 skrev:

Var det @Levina , @Shopgirl2014 eller @Klink som mente at bloggeierne alltid opptrådte profesjonelt og møter kritikk på en god måte? 

Endret av Mrs Robinson
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...