Rev. Revenge Skrevet 2. november 2019 #10541 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) @Levina Hvilken spesifikk bruker er det du refererer til som bedriver persondebatt av personen bak firmaet og bloggen, og gidder du eventuelt å henvende deg direkte til/rapportere denne brukeren? Og på forhånd takk for at du heretter utøver redelig debattskikk. Endret 2. november 2019 av Revenge o'Cavatina fjernet sitering som inneholdt regelbrudd 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. november 2019 #10542 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, MissLucy skrev: det er ikke helt riktig. Offentlig påtale er hovedregelen, men i noen tilfeller har vi privat påtale. https://snl.no/privat_straffesak Det har ikke noen relevans for saken, som er påstanden om at man er avhengig av at foreldrene anmelder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 2. november 2019 #10543 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) 59 minutter siden, jabx skrev: Det har ikke noen relevans for saken, som er påstanden om at man er avhengig av at foreldrene anmelder. ? Du reagerte på - sitat fra https://masterbloggen.no/blog/2013/06/24/barn-personvern-og-sosiale-medier/ "..... Det er problematisk at barn er avhengig av at foreldrene krever påtale for privatlivskrenkelser etter straffeloven....". https://snl.no/privat_straffesak viser til at et eksempel på privat straffesak er saker om krenkelse av privatlivets fred (se personvern). Om du mener det er feil, kan du eventuelt ta det opp med jurist Grønvold (som har skrevet det du er uenig i). 😊 Endret 2. november 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. november 2019 #10544 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Se og hør er på saken, her fra Se og hør sin IG. Teksten er at bloggeren tjener millioner (som det var noe nytt). Håper neste runde i se og hør er om den syke eksponeringen som en del av denne millioninntekten. Altså bikkjene har større personvern 🤯 https://www.instagram.com/seoghoer/?hl=nb Endret 2. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 3. november 2019 #10545 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) 22 timer siden, Kollontaj skrev: Tror ikke noen fra Treasures AS ønsker noe mer fokus på verken omsetning eller regnskap siden det gikk så dårlig i 2018 sammenlignet med 2017. Vil anta det derimot ble jublet etter siste artikkels «vinkling», siden det knapt nevnes (men lenkes til) forrige artikkel om de sterkt synkende salgsinntektene. De solgte leiligheten sin i Oslo, noe som tydeligvis ble inkludert i dette plutselige overskuddet. Det betyr ikke at det ikke er annonsørflukt for Treasures, bare fordi bedriften, som også holder på med verdipapirer, omsider fikk solgt leiligheten sin. Det har faktisk ingenting med annonsørinntekt å gjøre. Endret 3. november 2019 av Ultiva 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 3. november 2019 #10546 Del Skrevet 3. november 2019 Ingen innlegg eller kommentarer siden fredag? Begynner hun å bli slapp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 3. november 2019 #10547 Del Skrevet 3. november 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: Ingen innlegg eller kommentarer siden fredag? Begynner hun å bli slapp Siden økonomien tydeligvis er på topp, og vel så det, så trenger de ikke anstrenge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2019 #10548 Del Skrevet 3. november 2019 Lesertallene på lørdager er såpass lave (17-18000) at CBE.no kanskje ikke legger energi i helgeinnlegg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 3. november 2019 #10549 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Endret 3. november 2019 av Surikatt 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 3. november 2019 #10550 Del Skrevet 3. november 2019 4 minutter siden, Surikatt skrev: Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Det er en ganske annen stil enn vi er vant med her, men det er greit. Forskjellige folk har forskjellig stil. Noe skal hun jo fylle bloggen med, og bordpynt er hun god på. Så lenge det holder ungene borte er alt helt greit. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 3. november 2019 #10551 Del Skrevet 3. november 2019 12 minutter siden, Surikatt skrev: Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Helt vanlig det, for fine folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2019 #10552 Del Skrevet 3. november 2019 58 minutter siden, Surikatt skrev: Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Det må da være greit innhold på bloggen? Hvis hun holder ungene borte fra tekst og bilder, synes jeg det er langt innafor som bloggfyll. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 3. november 2019 #10553 Del Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, Halle-Palle skrev: Ingen innlegg eller kommentarer siden fredag? Begynner hun å bli slapp Kvantiteten er dårligere og dårligere. Hun tar seg ofte fri på lørdager, i tillegg til at det er mye færre inlegg enn i de første årene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. november 2019 #10554 Del Skrevet 3. november 2019 1 time siden, Surikatt skrev: Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Gallakjole faktisk . Hun skriver at det er en topp og skjørt fra Zara . Alle jeg kjenner pynter seg når de er invitert bort en lørdagskveld eller inviterer selv. Det er vel koselig at folk kler seg pent. Og det er mange som lar seg inspirere av bordpynting, det finnes egne kontoer på Ig for dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 3. november 2019 #10555 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) 1 time siden, Surikatt skrev: Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Gallakjole er vel å ta hardt i.... og sånn ellers er det sikkert sånn nyrike pynter seg for vennemiddag. Særlig hos dette paret fordi hun pynter seg til trengsel i enhver snledning - det være seg fastelavensfest i barnehagen, foreldremøte på skolen osv osv Endret 3. november 2019 av Raggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2019 #10556 Del Skrevet 3. november 2019 Bordet var pent pyntet, da! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. november 2019 #10557 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) 2 timer siden, Surikatt skrev: Er det vanlig å invitere til middag hjemme med gallakjole, høyhælte sko, hvit skjorte og bukseseler? Føles som jeg bor på en annen planet. Eller er det bare for å ta seg bra ut på bloggen? Er det så mange som egentlig er interessert i hvordan hun dekker et bord? Litt vel stivt for min smak, jeg kan godt ha et pent dekket bord, men gallaantrekk er ikke helt min stil, og vennene mine er pyntet, men avslappet de også. CBE er gjerne ganske stivpyntet i de fleste anledninger, men henne om det. Borddekking og ideer til det er det flust av på feks Pinterest, så om det stemmer at hun har «fått masse spørsmål om bordet» vet jeg ikke, men det var et fint pyntet bord, det skal hun ha. Synes forøvrig svaret hennes til en leser angående VG-artikkelen som også er tidligere omtalt her vitner om en arrogant og kvalm holdning til bruk av barn ifht spons på blogg. Ikke at jeg er overrasket...🙄 https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/01/hallovenn/#comments Endret 3. november 2019 av Aquarius04 La til 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2019 #10558 Del Skrevet 3. november 2019 14 minutter siden, Aquarius04 skrev: Litt vel stivt for min smak, jeg kan godt ha et pent dekket bord, men gallaantrekk er ikke helt min stil, og vennene mine er pyntet, men avslappet de også. CBE er gjerne ganske stivpyntet i de fleste anledninger, men henne om det. Borddekking og ideer til det er det flust av på feks Pinterest, så om det stemmer at hun har «fått masse spørsmål om bordet» vet jeg ikke, men det var et fint pyntet bord, det skal hun ha. Synes forøvrig svaret hennes til en leser angående VG-artikkelen som også er tidligere omtalt her vitner om en arrogant og kvalm holdning til bruk av barn ifht spons på blogg. Ikke at jeg er overrasket...🙄 https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/01/hallovenn/#comments «Leste artikkelen og kan ikke se at det der hadde noe med oss å gjøre.» er altså svaret hennes. Måten det formuleres på «det der» som om reklameinnlegg med barn eller innlegg som de kan ha fordi de har barn, er heeelt fremmed for dem og noe de aldri ville drømt om å ha. Det er nesten litt festlig - om det ikke var så trist. (Kilde er samme som over i sitert innlegg) 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 3. november 2019 Forfatter #10559 Del Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, Kollontaj skrev: «Leste artikkelen og kan ikke se at det der hadde noe med oss å gjøre.» er altså svaret hennes. Måten det formuleres på «det der» som om reklameinnlegg med barn eller innlegg som de kan ha fordi de har barn, er heeelt fremmed for dem og noe de aldri ville drømt om å ha. Det er nesten litt festlig - om det ikke var så trist. (Kilde er samme som over i sitert innlegg) absurd. Det er vel få her i landet "det der" treffer bedre enn familien Eriksen af Treasures. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2019 #10560 Del Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, MissLucy skrev: absurd. Det er vel få her i landet "det der" treffer bedre enn familien Eriksen af Treasures. Nettopp. De har da hatt flere reklamer siden i sommer med barneklær så vidt jeg husker, ingen av disse reklamene vil være effektive dersom de ikke jevnlig viser ungene på blogg, IG og IG-story. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå