Gå til innhold

Kollega hadde kokain i lomma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget at en kollega hadde kokain i lomma når vi var ute på middag i jobbsammenheng sist helg. Vi jobber i finansbransjen, hvis det er av interesse. Han har ingen lederrolle.

Hadde dere meldt i fra til ledelsen?

Anonymkode: a39e6...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Med mindre det går utover jobben eller andre så synes jeg du skal holde det for deg selv. Evt ta det opp med vedkommende før du tar det opp med ledelsen. 

Anonymkode: b9deb...c72

• Liker 29
Skrevet

Ja, tror jeg ville ha gjort det. 

Anonymkode: d636c...c3f

• Liker 9
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. 

• Liker 11
Skrevet

Hvordan oppdaget du det? Rotet du i lommen til vedkommende?

• Liker 9
Skrevet

Nei, det hadde jeg absolutt ikke gjort. 

Og hvordan fant du ut dette? Rotet du rundt i lommene hans? Og hvordan vet du at det er kokain?

Anonymkode: d0edd...d5b

• Liker 23
Skrevet

En god kollega hadde bydd deg på en liner. Neste gang får du spørre om han ikke skal dele👌

Anonymkode: 2fe7e...5d2

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det hadde jeg absolutt ikke gjort. 

Og hvordan fant du ut dette? Rotet du rundt i lommene hans? Og hvordan vet du at det er kokain?

Anonymkode: d0edd...d5b

Dette lurer jeg også på.

Anonymkode: 9b302...9e7

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hmmm...her var det mange lovbrytere, dere er vel klar over at narkotika er ulovlig i Norge ?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget at en kollega hadde kokain i lomma når vi var ute på middag i jobbsammenheng sist helg. Vi jobber i finansbransjen, hvis det er av interesse. Han har ingen lederrolle.

Hadde dere meldt i fra til ledelsen?

Og hvordan kan det ha seg at du vet med sikkerhet at det var kokain kollegaen hadde i lomma? Og hvorfor i alle dager var du i lomma hans?

Anonymkode: f1dae...9a5

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor spør du ikke kollegaen din? Si at du så hva han hadde i lomma, og se hvordan reaksjonen er. 

Skrevet

For det første hvordan kan du vit at dete var kokain? 

Og for det andre: Hvorfor skal du legge deg opp i noe andre gjør?   

Anonymkode: 48165...d09

• Liker 8
Skrevet

Nei. La han få gjøre som han vil så lengd han gjør jobben sin og ikke virker påvirket på jobb. Er jo ikke sikkert det var kokain. Hvorfor tror du det?

• Liker 4
Skrevet

TS her.

Når han skulle betale, tok han opp lommeboka fra jakken. Der hadde en gjennomsiktig pose med pulver hektet seg fast. Det var ingen tvil om hva det var. Han ble rimelig stresset når jeg oppdaget det. 

• Liker 1
Skrevet

Drit i å være kjip tyster a 

Anonymkode: 780a0...e23

• Liker 20
Skrevet

Så lenge han jobber uten at han er påvirket så er det jo ingen problem at han har kokain i lomma si? Man er ingen narkoman bare fordi man koser seg med sånt i ny og ne. Ikke vær en tyster. 

• Liker 18
Skrevet

snitches get stitches ts

Anonymkode: e6242...477

• Liker 10
Skrevet

Gjorde noe lignende engang på jobb. Han ene så det, dro en hvit løgn, sa jeg hadde hadde diabetes. Det var det blikket når han hadde sett sprøyten(testosteron), som om man har sett en løve.

han lurte på hvorfor det var en Annen type sprøyte, men gikk likevel nedpå det. Det skurret noe, tror han visste det, men  valgte ikke å sladre. Evig takknemlig. Dersom du tror på individetsfrihet, ikke vær kjip. Karen trenger ikke å være narkoman eller nord dårlig menneske fordi han bruker det. Dobbeltmoralen er høy i dag, du kan drikke hele helga og kjøre på torsdager uten å få alkoholisme stemplet. Men du vet du har et problem, selvom ikke samfunnet sier noe.

Anonymkode: 40a38...64b

• Liker 2
Skrevet

Dere som sier at dere ikke hadde sagt noe, hvorfor ikke? Plager det ikke dere at dere er med på og hjelpe en knarker?

Det hadde ikke vært tvil i mitt sin iallefall, jeg hadde tystet med god samvittighet, folk må begynne og lære at det og bryte lover og regler får konsekvenser.

Anonymkode: 6cd3f...c23

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...