Gå til innhold

Ble tatt i fartskontroll og mistet lappen, faen jeg er så uheldig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble tatt i en fartskontroll idag på vei til jobb, jeg var sent ute så gå på litt for mye. Så nå sitter jeg her uten sertifikat og ikke kommer meg noe sted. Hadde ikke så høy hastighet, men mistet lappen pga for mange prikker. Urettferdig, jeg er så uheldig!

Anonymkode: 8b0b6...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, det var da voldsomt til amatør-hendelser blant sjåfører på kg nå om dagen 

Anonymkode: 36308...8be

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle disse emnene virker mistenkelig like? I alle 3 emnene som er i «vinden» her nå her inne, er ordet «faen» og «jeg var uheldig» noe som går igjen. Hmm...  

Anonymkode: 36308...8be

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig? Nei, dette var en bevisst handling fra din side. Du valgte å kjøre for fort, du har tydeligvis vært bevisst på å pådra deg prikker fra før, så dette har du da valgt helt selv. 

Anonymkode: 7fb37...107

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Urettferdig"? På hvilken måte var dette urettferdig når du ikke følger reglene i trafikken, gang på gang?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke urettferdig og ikke er du uheldig heller.  Det var heller på sin plass at du ble fotgjenger en stund, kanskje du lærer. Synes ikke synd på deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er rettferdig!! Følger en ikke trafikkreglene så må du bare takke deg selv!!

Anonymkode: 4a138...9c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lærerene mine sa da jeg gikk på vgs, "bare stå opp tidligere og legg deg tidligere" Håper du lærte leksa di fra dette😂

Anonymkode: ca7ce...115

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble tatt i en fartskontroll idag på vei til jobb, jeg var sent ute så gå på litt for mye. Så nå sitter jeg her uten sertifikat og ikke kommer meg noe sted. Hadde ikke så høy hastighet, men mistet lappen pga for mange prikker. Urettferdig, jeg er så uheldig!

Anonymkode: 8b0b6...c5e

Overhode ikke urettferdig, helt på sin plass. For når du mister den på grunn av prikker så er du åpenbart UEGNET som sjafør. For da har du brutt trafikkreglene gang på gang på gang. Så helt til pass for deg, takk og pris at du er luket ut av trafikken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig?! Det var vel du som trykket på gasspedalen!

Anonymkode: cb37b...831

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da min far kjørte for fort i Texas slapp han med en advarsel fordi han sa han ikke var kjent med bilen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig? Nei. 

Veldig bra at uvettige sjåfører ikke får lov til å kjøre. Til pass for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt lappen i 30+ år og ikke en eneste prikk, så det går an

Anonymkode: dc5b9...740

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig!? Du er ikke uheldig, du er åpenbart en idiot som kjører for fort. Ikke bare det - tydeligvis fort nok til at du mister førerkortet også. Tydeligvis på tross av at du både har fått prikker for å være en idiot fra før. Folk med prikker pleier da vanligvis å sørge for å ikke kjøre på en slik måte at de kan få mange nok prikker til å miste førerkortet hvis man plusser på de man har.

Hilsen en som iallefall kjørte som en engel i de 3 årene hun hadde 6 prikker 🤣

Anonymkode: 85058...473

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Morsomt hvor mange "helgener" det er her inne.. Regner med at alle dere som kommenterer her følger trafikkreglene og veitrafikkreglene til punkt og prikke? 

Hvor mange av dere skrur ned til parklyst om dere stopper eller står ved siden av veien??  Trafikkreglene §15 4. ledd 

"

4. Parkeringslys skal være tent under stans eller parkering på veg når lys- eller siktforholdene gjør det påkrevd for å gjøre kjøretøyet synlig for annen trafikant." 
Dette vil si at på kvelden er det alfa omega at dere skrur ned..  (http://www.tungt.no/transportmagasinet/lysbruk-6714321 ) 

Hvor mange av dere bryter aldri fartsgrensen? Dere venter alltid til dere er forbi skilt med høyere fartsgrense til å øke fartsgrensen og dere er ALLTID nede i fartsgrensen ved skilt som viser lavere fartsgrense ? 

Hvor mange av dere kjører med nærlys og spredere/tåkelys fordi dere ikke har peiling på hvordan lysbryteren fungerer eller tror det faktisk er lov ?

Hvor mange av dere står med motoren på tomgang? 

Seriøst, gi så faen i å kaste stein i glasshus, ingen av dere er feilfrie og sjansene er jævlig store for at hver og en av dere regelmessig bryter enten trafikkregler, vegtrafikkloven eller kjøretøysforskriften.. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lappen i 11 år. Har ikke en eneste prikk.

 

Si meg, skryter du av de tidligere prikkene også?

Anonymkode: f8fd5...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...