Chablis Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #121 Del Skrevet 8. februar 2019 Er så mye kjærlighet altså, vet ikke hva jeg skal svare lenger, er det samme om og om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. februar 2019 #122 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Det er nok datteren som kommer til å bli syk og må ha en veldig dyr operasjon tror jeg. Siden han veldig gjerne vil at du skal bli kjent med dattera. Det er lettere å tigge penger når du har et emosjonelt forhold til datteren. Du må nok sende en mail til dattera. Veldig svulstige meldinger da Jeg fortalte om dette og leste meldingen til samboern og spurte hvorfor han aldri sa sånne ting til meg, når du får det etter 3 dager Endret 8. februar 2019 av Mynona 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #123 Del Skrevet 8. februar 2019 13 minutter siden, Mynona skrev: Det er nok datteren som kommer til å bli syk og må ha en veldig dyr operasjon tror jeg. Siden han veldig gjerne vil at du skal bli kjent med dattera. Det er lettere å tigge penger når du har et emosjonelt forhold til datteren. Du må nok sende en mail til dattera. Veldig svulstige meldinger da Jeg fortalte om dette og leste meldingen til samboern og spurte hvorfor han aldri sa sånne ting til meg, når du får det etter 3 dager Ja, jeg skal sende mail i morgen og presentere meg som hennes nye mor. Endelig har jeg en liten jente jeg som bare hadde gutter fra før! ❤️❤️ Du får ta mannen din i lære, den elendige engelsken er også en viktig del. 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. februar 2019 #124 Del Skrevet 8. februar 2019 5 minutter siden, Chablis skrev: Ja, jeg skal sende mail i morgen og presentere meg som hennes nye mor. Endelig har jeg en liten jente jeg som bare hadde gutter fra før! ❤️❤️ Du får ta mannen din i lære, den elendige engelsken er også en viktig del. 🤣 De er faktisk vanskelig å lese høyt de meldingene, siden det mangler tegnsetting i de fleste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #125 Del Skrevet 8. februar 2019 Akkurat nå, Mynona skrev: De er faktisk vanskelig å lese høyt de meldingene, siden det mangler tegnsetting i de fleste Eneste tegnet vi trenger er kjærlighetens tegn! ❤️❤️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. februar 2019 #126 Del Skrevet 8. februar 2019 Akkurat nå, Chablis skrev: Eneste tegnet vi trenger er kjærlighetens tegn! ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #127 Del Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, Chablis skrev: Er så mye kjærlighet altså, vet ikke hva jeg skal svare lenger, er det samme om og om igjen! "A golden ticket", ja - spørs om han mente det slik jeg leser det! Denne tråden går rett inn på topp fem over minneverdige KG-tråder. Herregud @Chablis, du er et geni! Anonymkode: 854f9...d81 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #128 Del Skrevet 8. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "A golden ticket", ja - spørs om han mente det slik jeg leser det! Denne tråden går rett inn på topp fem over minneverdige KG-tråder. Herregud @Chablis, du er et geni! Anonymkode: 854f9...d81 Ja, det tenkte jeg når jeg leste golden ticket også 🤣🤣 Så bra at dere er fornøyd med tråden, vi får prøve å holde på mannen så lenge som mulig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gremlin Skrevet 8. februar 2019 #129 Del Skrevet 8. februar 2019 Dette er tidenes tråd! Syntes det var imponerende hvordan engelsken hans plutselig forbedret seg så drastisk –med tegnsetting og det hele! Tenkte kanskje rebellene hadde funnet ham og tatt ham til fange på en språkskole!😱 Heldigvis fant jeg ut at det bare var klipp og lim fra internett, så han er nok trygg enda, med språkvanskene i behold. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #130 Del Skrevet 9. februar 2019 Bare masse kjedelig kliss i kveld. Han spurte om kattungen Oscar og siden jeg ikke har noen nyfødt kattunge å ta bilde av så sa jeg den var hos dyrlegen fordi den ikke pustet bra nok, den blir hos dyrlegen over helgen, meget mulig den dør siden jeg ikke orker maset når jeg ikke kan produsere bilder. Han ber også om bilder av den nye bilen jeg kjøpte, så der ljugde jeg og sa jeg har sendt den til costumizing og får den ikke før om 14 dager.. Satser på at han glemmer den til da. Lurer på om han mistenker min bullshit og derfor spør om detaljer og bilder nå.. Hvis han fortsetter så skal jeg også be om bilder, av rommet hans på basen, boka han leser og selfie der og da.. da blir det vel slutt på bildepraten ganske fort tipper jeg. 🤣 Har jattet med på klisset i dag, og regner med mail fra datter i morgen. Her er eksempel på klipp og lim prosjektet hans for i kveld, det er svulstig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #131 Del Skrevet 9. februar 2019 Btw.. Den siste der har han vel klipt og limt før.. Må lete litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #132 Del Skrevet 9. februar 2019 Og legg merke til at jeg er wife nå. 😁 Han har tydeligvis klipt og limt fra noen brylluppsløfter. 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #133 Del Skrevet 9. februar 2019 Fikk forresten dette som morgenmelding i dag.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #134 Del Skrevet 9. februar 2019 Tror du at du får gave, blomster og sjokolade til valentines? Det er jo tross alt normalt her hjemme. Anonymkode: f400f...635 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. februar 2019 #135 Del Skrevet 9. februar 2019 9 timer siden, Chablis skrev: Bare masse kjedelig kliss i kveld. Han spurte om kattungen Oscar og siden jeg ikke har noen nyfødt kattunge å ta bilde av så sa jeg den var hos dyrlegen fordi den ikke pustet bra nok, den blir hos dyrlegen over helgen, meget mulig den dør siden jeg ikke orker maset når jeg ikke kan produsere bilder. Han ber også om bilder av den nye bilen jeg kjøpte, så der ljugde jeg og sa jeg har sendt den til costumizing og får den ikke før om 14 dager.. Satser på at han glemmer den til da. Lurer på om han mistenker min bullshit og derfor spør om detaljer og bilder nå.. Hvis han fortsetter så skal jeg også be om bilder, av rommet hans på basen, boka han leser og selfie der og da.. da blir det vel slutt på bildepraten ganske fort tipper jeg. 🤣 Har jattet med på klisset i dag, og regner med mail fra datter i morgen. Her er eksempel på klipp og lim prosjektet hans for i kveld, det er svulstig ja! Finn bilder på google og send han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 9. februar 2019 #136 Del Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Honey Dew skrev: Finn bilder på google og send han Nei, det finner han ut! Hvis han gidder å sjekke, da. Han er en av de lateste spammerne jeg har hørt om. Klipp og lim og resirkulering av kjærlighetserklæringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. februar 2019 #137 Del Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Ispahan skrev: Nei, det finner han ut! Hvis han gidder å sjekke, da. Han er en av de lateste spammerne jeg har hørt om. Klipp og lim og resirkulering av kjærlighetserklæringer. Da er det bare å gå ut og fotografere en bil. Bare pass på å skjule registreringsnr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #138 Del Skrevet 9. februar 2019 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Da er det bare å gå ut og fotografere en bil. Bare pass på å skjule registreringsnr Må være en rød kia sportage 2017 modell da, dersom noen her ser en der ute så ta gjerne bilde og legg inn 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #139 Del Skrevet 9. februar 2019 13 minutter siden, Chablis skrev: Må være en rød kia sportage 2017 modell da, dersom noen her ser en der ute så ta gjerne bilde og legg inn 😁😁 Eh, er 2018 veldig forskjellig? Hvis ikke så kan et par bilder fra denne annonsen funke. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131673189 Anonymkode: f400f...635 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #140 Del Skrevet 9. februar 2019 16 minutter siden, Chablis skrev: Må være en rød kia sportage 2017 modell da, dersom noen her ser en der ute så ta gjerne bilde og legg inn 😁😁 Om du redigerer et bilde som du finner på nettet, så kan han ikke se hvor du har hentet det fra. OBS. Bruk et bilde som er uten opphavsrett. Anonymkode: c0ffa...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå