Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurte jeg på også. 

Anonymkode: 1a3eb...ee2

Er en miniserie men 3-4 episoder var vel litt lite? 

Anonymkode: b187c...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nå så jeg det var 6 episoder. Det høres riktig ut i og med at det er en miniserie. 

Anonymkode: b187c...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere bilder av leiligheten?

Anonymkode: d8658...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke viktigheten med å bo i sentrum om du ikke har råd til det. Er det så viktig å bo på løkka at du kjøper en «bunker»? Joakim sitt sted var veldig fint å stort. Hadde aldri betalt 6 millioner for å bo under bakken på løkka. 

Kleo var jo hysterisk å bjeffa for var så mye støy. Det sier jo sitt. Nei det er kos å bo sentralt men ikke på bekostning av sikkerhet, komfort og god plass. 

Anonymkode: b187c...ebd

Hver sin smak. Som Joakim sa i serien så så han en helt annen Sara når de er på Løkka enn der Joakim bor. Selv ville jeg nok blitt i huset til Joakim. Hun merker det nok fort når babyen kommer og bo urbant. 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså Greverud var virkelig ikke så langt unna oslo. Aner virkelig ikke hva hun tenkte på å bo der med barn. I tillegg har denne leiligheten vert til salg leeeeenge. Det var jo fordi at den var ekstremt overpriset i forhold til hva du for. Jeg kan ikke fatte at noen ønsker å bo ett slikt sted med barn. Spesielt når de begynner på skolen. Ingen mulighet til å gå til skolen selv for å si det sånn.

Anonymkode: 57a33...978

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym11111111

Kjipt å bo på Greverud hvis man er vant til å bo i byen i nærheten av alt da, hvertfall hvis man ikke kjenner noen som bor der. Syns løkka høres ut som et perfekt sted å ha perm jeg da! Folk er forskjellige, skjønner ikke trangen til å kritisere andres valg selv om du ville valgt annerledes? De virker jo veldig fornøyde i den nye leiligheten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym11111111 said:

Kjipt å bo på Greverud hvis man er vant til å bo i byen i nærheten av alt da, hvertfall hvis man ikke kjenner noen som bor der. Syns løkka høres ut som et perfekt sted å ha perm jeg da! Folk er forskjellige, skjønner ikke trangen til å kritisere andres valg selv om du ville valgt annerledes? De virker jo veldig fornøyde i den nye leiligheten.

Helt enig, så dømmende folk er. Det er da ikke rart man sover litt dårligere de første nettene, man må venne seg til nye lyder. Det gjelder nok for hunden også. Når ungen skal begynne på skole om SEKS år så har de vel funnet ut om de vil bo i byen. Forstår godt at Sara vil ha permisjonen sin i byen hvor hun kan gå for å møte venninner, og ikke føler seg så alene. 

Anonymkode: 57193...2b0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym11111111 skrev:

Kjipt å bo på Greverud hvis man er vant til å bo i byen i nærheten av alt da, hvertfall hvis man ikke kjenner noen som bor der. Syns løkka høres ut som et perfekt sted å ha perm jeg da! Folk er forskjellige, skjønner ikke trangen til å kritisere andres valg selv om du ville valgt annerledes? De virker jo veldig fornøyde i den nye leiligheten.

Virker mer som om de kjøpte det eneste de fikk å at det ikke var gjennomtenkt. Selvfølgelig er det fint i sentrum å veldig sentralt. Men på bekostning av hva? Noen ganger må man faktisk innse at det kanskje ikke går. Man må ikke bo på Greverud, men kanskje litt lenger unna hvor du faktisk kan få en fin å trygg leilighet som også er mer barnevennlig med bedre plass. Har bodd på løkka selv i første etasje (leide heldigvis), og hver helg var det noen som skrek utenfor vinduet å banket på å var full. Var dritt lei å flyttet litt lenger ut. Er fortsatt sentralt. På løkka er kjeller/1 etasje vanskelig å bo i. Og å selge videre en slik leilighet er vanskelig. 

 

Anonymkode: b187c...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker mer som om de kjøpte det eneste de fikk å at det ikke var gjennomtenkt. Selvfølgelig er det fint i sentrum å veldig sentralt. Men på bekostning av hva? Noen ganger må man faktisk innse at det kanskje ikke går. Man må ikke bo på Greverud, men kanskje litt lenger unna hvor du faktisk kan få en fin å trygg leilighet som også er mer barnevennlig med bedre plass. Har bodd på løkka selv i første etasje (leide heldigvis), og hver helg var det noen som skrek utenfor vinduet å banket på å var full. Var dritt lei å flyttet litt lenger ut. Er fortsatt sentralt. På løkka er kjeller/1 etasje vanskelig å bo i. Og å selge videre en slik leilighet er vanskelig. 

 

Anonymkode: b187c...ebd

Ikke nødvendigvis vanskelig å selge videre. Jeg ser jo at de betalte 600k over prisantydningen, så det ble vel budrunde. 

Leiligheten er fin den. 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker mer som om de kjøpte det eneste de fikk å at det ikke var gjennomtenkt. Selvfølgelig er det fint i sentrum å veldig sentralt. Men på bekostning av hva? Noen ganger må man faktisk innse at det kanskje ikke går. Man må ikke bo på Greverud, men kanskje litt lenger unna hvor du faktisk kan få en fin å trygg leilighet som også er mer barnevennlig med bedre plass. Har bodd på løkka selv i første etasje (leide heldigvis), og hver helg var det noen som skrek utenfor vinduet å banket på å var full. Var dritt lei å flyttet litt lenger ut. Er fortsatt sentralt. På løkka er kjeller/1 etasje vanskelig å bo i. Og å selge videre en slik leilighet er vanskelig. 

 

Anonymkode: b187c...ebd

Det er jo ikke du som skal bo der? De virker  jo happy med å bo der. Jeg synes leiligheten deres var fin jeg. Og som personen over her sier at det er jo klart man er litt urolig i ny plass de første nettene. 

Anonymkode: d7d8c...b17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg stusser på ved bildene av leilighet er soveromsvindu på kjellerrommet. Kan da umulig være godkjent soverom. Skummelt med tanke på brann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hyachint31 skrev:

Eneste jeg stusser på ved bildene av leilighet er soveromsvindu på kjellerrommet. Kan da umulig være godkjent soverom. Skummelt med tanke på brann.

Det er heller ikke godkjent. Det står spesifisert på annonsen.

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller ikke godkjent. Det står spesifisert på annonsen.

Anonymkode: 86a87...87f

Jeg har ikke lest annonsen. Men ut i fra bloggen så har de jo tydeligvis tatt det i bruk som soverom , noe som overhodet ikke er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hyachint31 skrev:

Jeg har ikke lest annonsen. Men ut i fra bloggen så har de jo tydeligvis tatt det i bruk som soverom , noe som overhodet ikke er bra. 

Det får bli deres valg. Selv ville jeg ikke gjort det. 

På annonsen står det klsrt og tydelig at den ikke er godkjent fordi vinduene ligger for høyt oppe. 

Anonymkode: 86a87...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.5.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Virker mer som om de kjøpte det eneste de fikk å at det ikke var gjennomtenkt. Selvfølgelig er det fint i sentrum å veldig sentralt. Men på bekostning av hva? Noen ganger må man faktisk innse at det kanskje ikke går. Man må ikke bo på Greverud, men kanskje litt lenger unna hvor du faktisk kan få en fin å trygg leilighet som også er mer barnevennlig med bedre plass. Har bodd på løkka selv i første etasje (leide heldigvis), og hver helg var det noen som skrek utenfor vinduet å banket på å var full. Var dritt lei å flyttet litt lenger ut. Er fortsatt sentralt. På løkka er kjeller/1 etasje vanskelig å bo i. Og å selge videre en slik leilighet er vanskelig. 

 

Anonymkode: b187c...ebd

Ikke sant. Selv har jeg bodd på Brattlikollen i flere år, hvor det bare er å kaste seg på t-bana, så er man i sentrum på 15 min. Her får man mye mer for pengene, vi har til og med fått hage. Men hver sin smak, for all del 😊

Anonymkode: 723b9...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk 🤦‍♀️🤦‍♀️Er dere klin kokos? Fult mulig å oppdra unge i byen også? Leiligheten var jo kjempefin og det de ønsket. 

Anonymkode: 1a3eb...ee2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk 🤦‍♀️🤦‍♀️Er dere klin kokos? Fult mulig å oppdra unge i byen også? Leiligheten var jo kjempefin og det de ønsket. 

Anonymkode: 1a3eb...ee2

helt enig med deg! De har jo selv sagt at de flytter når ungen er stor nok til å gå på skole, og det kryr jo uansett av barn på Løkka så er ikke sånn at det er farlig å oppdra barn der. Herregud så kritiske folk er! Hvis de er lykkelige og fikk det de ønsket så er vel det det viktigste? 

Anonymkode: d7d8c...b17

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Det som er så fint med boligkjøp er at man alltid kjøper den boligen man selv har lyst på! Tenk så flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...