Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde utskrapning i narkose 6/2. Alt gikk fint og jeg er veldig glad for at jeg slapp Cytotec og å blø i ukesvis. Hcg var helt ute av kroppen etter ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk eggløsning nøyaktig fire uker etter utskrapning. I dag har jeg startet med Cyclogest. Gir det to sykluser. Går det ikke i løpet av mars/april, så setter vi strek.

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8/9 dpo og positiv test. Den øverste tatt i går kveld, den nederste i formiddag. Ser grå ut på bildet men er rosa i virkeligheten.

BEB74EED-B178-4CB2-B26C-075160BD29D2.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi den den var jo veldig klar da! :D

Ble dette også en overraskelse, eller har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (19 minutter siden):

Oi den den var jo veldig klar da! :D

Ble dette også en overraskelse, eller har dere prøvd?

Vi har prøvd, og jeg har tatt Cyclogest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kjemisk forrige syklus, men nå satt den!

Letrozol og cyclogest gjorde susen! Positiv digital i går 10 dpo. Klar og fin rosa strek på strimmel i dag 11 dpo. Mye sterkere enn forrige gang. 
 

Termin 27. desember, om det holder denne gangen. 

IMG_5567.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3 (17 dpo)

De første ukene går så uendelig sakte! Var hos legen og målte hcg i går. Skal måle ukentlig. I ettermiddag skal jeg ta en ny Clearblue digital. Håper den har steget til 2-3 uker. Det er en uke i dag siden jeg fikk positiv digital 1-2 uker, så den bør slå ut i dag eller senest i morgen.

Skal til jordmor på mandag og få henvisning til tidlig ultralyd. Merker at jeg ikke tør å glede meg ennå. Det er laaaangt fram til det. Først tidlig UL for å sjekke om det er liv, så er det NIPT og så KANSKJE jeg kan senke skuldrene noe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for økning! 🤗 All forståelse for at tiden snegler seg avgårde... Er vel ingen tid i livet som går saktere enn akkurat de første ukene av et svangerskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme urin som den digitale som viste 2-3 uker, tok jeg en RFSU test ofte. Med en hcg som altså er minimum 153, ser RSFU-strimmelen ut som dette:

For noe makkverk!

IMG_5707.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen ringte, beta-hcg tatt tirsdag var på 183! Den burde vært minimum 80 hvis jeg tar utgangspunkt i at digital test slo ut på 10 i hcg da jeg var 9 dpo (12/4). Så dette føler jeg at er lovende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det være to stykker? Fant denne tabellen. Jeg hadde altså 183  i Hcg på 16 dpo, og i dag 21 dpo har jeg altså minimum 2753…

IMG_5716.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å finne ut på UL i alle fall 🤗 Kan jo være to!
Men har sett mange med høy hcg her før som har tenkt det samme, uten at det var det da. Noen produserer bare raskt høy hcg. Men hadde jo vært gøy om 6 ble til 7! 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Blir spennende å finne ut på UL i alle fall 🤗 Kan jo være to!
Men har sett mange med høy hcg her før som har tenkt det samme, uten at det var det da. Noen produserer bare raskt høy hcg. Men hadde jo vært gøy om 6 ble til 7! 🙊

Da tror jeg at jeg skifter navn til Marte Svennerud 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...