Gå til innhold

Mener gutter er «tapere» på alle disse områdene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen utdannelse og er ikke falt ut av samfunnet. Din påstand ang dette er 100% feil.

Anonymkode: 1d709...9c8

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du og de kildene😂.

Har du et fnugg av historielærdom i deg, kan du kanskje tenke selv?

Anonymkode: 1d709...9c8

Du har ingen utdannelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du og de kildene😂.

Har du et fnugg av historielærdom i deg, kan du kanskje tenke selv?

Anonymkode: 1d709...9c8

Det er vel du som ikke kan noe om historie, du som ikke har kunnskap om hvor mye kvinner har fått til til tross for at de ikke egentlig hadde lov. 

Det gjør meg vondt at gutter sliter. Så ser jeg tråder som dette og forstår lett hvorfor. 

Anonymkode: 9fe2c...ef8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestilling går faktisk begge veier. Vi kan ikke skrike opp om våre rettigheter som kvinner og bagatellisere områdene menn blir undertrykt. Jeg er feminist, men ikke slik som dagens "feminister". Jeg mener menn og kvinner skal være likeverdig, ikke at menn skal trykkes ned for å presse kvinner opp. Hva godt skal det føre med seg? 

Jeg vil ha alle fordelene menn har, men vil ikke dele fordelene jeg har som kvinne? Likestilling meg opp i rævva. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

 

Du har ingen utdannelse? 

Nei, ikke etter 9årig grunnskole.

Anonymkode: 1d709...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 skrev:

De er vanskelige å finne om man ikke vil nettdate, og det orker jeg ikke...

Da står det på deg sjæl, og ikke andre. Så får du bare holde ut det kjlnner du tydeligvis forakter, til tross for at det kjønnet har banet vei for at du kan sitte med gullhår i rævva i velferdsstaten norge hvor man har muligheter til alt. 

Anonymkode: 9fe2c...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel du som ikke kan noe om historie, du som ikke har kunnskap om hvor mye kvinner har fått til til tross for at de ikke egentlig hadde lov. 

Det gjør meg vondt at gutter sliter. Så ser jeg tråder som dette og forstår lett hvorfor. 

Anonymkode: 9fe2c...ef8

Jeg står på mine 99%.

Anonymkode: 1d709...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, altflyter skrev:

Likestilling går faktisk begge veier. Vi kan ikke skrike opp om våre rettigheter som kvinner og bagatellisere områdene menn blir undertrykt. Jeg er feminist, men ikke slik som dagens "feminister". Jeg mener menn og kvinner skal være likeverdig, ikke at menn skal trykkes ned for å presse kvinner opp. Hva godt skal det føre med seg? 

Jeg vil ha alle fordelene menn har, men vil ikke dele fordelene jeg har som kvinne? Likestilling meg opp i rævva. 

Hvilke fordeler har kvinner som ikke menn har? Fødsel? 

Anonymkode: 9fe2c...ef8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, altflyter skrev:

Likestilling går faktisk begge veier. Vi kan ikke skrike opp om våre rettigheter som kvinner og bagatellisere områdene menn blir undertrykt. Jeg er feminist, men ikke slik som dagens "feminister". Jeg mener menn og kvinner skal være likeverdig, ikke at menn skal trykkes ned for å presse kvinner opp. Hva godt skal det føre med seg? 

Jeg vil ha alle fordelene menn har, men vil ikke dele fordelene jeg har som kvinne? Likestilling meg opp i rævva. 

Helt enig.

Anonymkode: f6d95...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, oysterlover skrev:

Feminisme er klart det mest destruktive som har skjedd i vesten noen sinne. Systemet er laget slik at svært mange menn ender opp som tapere. Nesten 100% av all verdiskapning, riskokapital og teknologisk utvikling står menn bak, men siden man har et falsk narrativ, så  kvinner være like gode eller bedre enn menn. Staten beslaglegger mellom 60-80% av menns kjøpe kraft i form av skatter og avgifter som i vesentlig grad bidrar til å opprettholde systemet som er i deres disfavør, og der overføringen skjer til kvinner i form av et mylder av velferdsordninger og NGOs etc. Samfunnet er fylt opp med kvinnelige "ledere", der feks Anita Krohn Traaseth, er et godt eksempel, som er totalt inkompetente og kan null om innovasjon, men som vi lar holde på. Man ser gang på gang at kvinner ikke stilles krav til på samme linje som menn. Her er Theranos et godt eksempel: Den "kvinnelige Jobs" fikk holde på med en scam som var ekstremt lett å avsløre. Menn er naturens wild cards, så man vil uansett alltid se at det er en del menn som faller gjennom. Det er den unaturlige mannsdiskriminering som foregår i tidlig alder man må gjøre noe med. Rent praktisk bør man få en kritisk masse med intelligente menn som jobbe med å avvikle velferdsstaten, da vil samtidig de fleste kvinner bli overflødige og man får etablert tradisjonelle kjønnsroller. Privat skolering vil gjøre at menn utkonkurrer kvinner totalt, da menn er ekstremt overlegne kvinner med å tillegne seg ny teknologi og læringsformer. Moderne nevrovitenskap vil også vise etterhvert at kvinner har mye mindre hjerne enn menn og at de ikke er fornuftsstyrte eller logiske vesener. Innflytelse av kvinner er ikke forenlig med å ha et velfungerende samfunn. Det er derfor ikke syting fra patetiske menn, men kvoteringer er neppe veien og gå, da det ikke løse det underliggende problemet. 

"Menn som hater kvinner"

Anonymkode: 9a2d1...d95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke etter 9årig grunnskole.

Anonymkode: 1d709...9c8

Hvorfor ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Menn og kvinner er jo ikke like. 

Det er en grunn til at menn topper fengselsstatistikken. Det er færre kvinner som ønsker å gjøre risikable og ulovlige ting som får store konsekvenser. kvinner er generelt mer fornuftige. 

Det er langt fler menn som GJENNOMFØRER selvmord, men langt fler kvinner som PRØVER. Menn har større gjennomføringsevne. 

Kvinner er også generelt mer fornuftige når det kommer til å se viktigheten i studiene og fokusere på dem. 

Menn velger ofte mer risikable yrker som krever mer  fysisk. Fordi de er sterkere og har mer interesse av tekniske ting. 

Denne statistikken er jo bare vås og viser resultat ut fra valg vi tar. Kvinner og menn har ulike forutsetninger, ulik måte å tenke på og tar derfor ulike valg. Statistikken går ut fra at vi er helt like, men det er vi jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hvorfor ikke? 

For å bruke dine egne ord: Jeg trenger ikke forklare deg noe som helst.

Anonymkode: 1d709...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da står det på deg sjæl, og ikke andre. Så får du bare holde ut det kjlnner du tydeligvis forakter, til tross for at det kjønnet har banet vei for at du kan sitte med gullhår i rævva i velferdsstaten norge hvor man har muligheter til alt. 

Anonymkode: 9fe2c...ef8

Ja det står på meg. Det er en følelse av at det hadde vært veldig fint, men ikke så stort ønske at jeg vil kaste bort mye energi på nettdating og så kanskje finne noen. Vet jo det er vanskelig å finne seriøse kvinner på nettdating, så tenk deg hvor vanskelig det nok er å finne enhjørninger der da! Skulle truffet noen på seriøse steder, men det er jo umulig å se hvem som er mtf.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde vært artig om du kunne motbevise det? Alt som har hatt betydning opp gjennom og som kvinner kan ta æren for?

Anonymkode: 1d709...9c8

Hva er vitsen med dette? Hvis du kan så mye historie så regner jeg med du vet at samfunnsformene opp gjennom historien har hindret kvinner i å ta utdanning? Jeg regner da også med at du vet at kvinner sto for størsteparten av matproduksjonen da vi levde som jegere og sankere? Jeg forstår virkelig ikke hva som er vitsen med denne kjønnskampen - den er patetisk. Et av det moderne menneskets ynkeligste beskjeftigelser, og det gjelder både kvinner og menn.

Anonymkode: f6d95...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å bruke dine egne ord: Jeg trenger ikke forklare deg noe som helst.

Anonymkode: 1d709...9c8

Ah.. men hatefulle innlegg skriver du om kvinner uten å kjenne til historien.. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Ah.. men hatefulle innlegg skriver du..

Neida, holder meg til fakta;.)

Anonymkode: 1d709...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida, holder meg til fakta;.)

Anonymkode: 1d709...9c8

Jeg har ikke sett noe fakta fra deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke fordeler har kvinner som ikke menn har? Fødsel? 

Anonymkode: 9fe2c...ef8

Hvis du leser artikkelen til Ts er det noen gode eksempler der:

Fengselsstatistikken

Antall tunge rusmisbrukere

Selvmord

Forventet levealder

Ufrivillig barnløse

Yrker med stor helserisiko

Skolen

 

For ikke å snakke om hvem som veldig ofte taper i barnefordelingssaker. Menn blir nesten rettsløse hvis mor mener hun skal ha 100% omsorg. 

Vordende mødre kan flytte hvor søren de vil mens de er gravide uten at far har noe han skal ha sagt. 

Blandt annet. 

Edit: Kan legge til at menn som utagerer stort sett havner i politiarresten. Kvinner som gjør det samme, er det ofte synd på og får hjelp av psykiatrien. Menn som trenger psykiatrisk hjelp, havner i fengsel framfor i psykiatrisk institusjon. Hvor er rettferdigheten i det? 

Endret av altflyter
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...