Gå til innhold

Hva er det med menn og kvinneføtter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker godt kvinner som går barbeint også i sko og støvletter, både sommer som vinter. Er noe veldig pirrende med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av de jeg har vært med har hatt fotfetisj, men ikke turt å si det før etter lang tid. Da jeg ble mer kjent med den fetisjen kunne jeg også se tilbake og forstå at flere av de andre jeg har ligget med også var fascinert av føtter og prøvde å hinte om det, bare at jeg ikke tok hintet der og da. Tror det er veldig veldig vanlig, men også veldig veldig tabu? Jeg foretrekker selvsagt at de sier det rett ut. 

Anonymkode: ed735...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gutter liker det. Det vil jeg tro er et mindretall av gutter som syntes det er digg, men hørt at det er noe man er født med. Det er bare sånn noen av gutta er. Ikke noe galt i det, men jeg digger at dama suger på fingre o.l. så bare sit back, relax, and enjoy :)

Anonymkode: 1fcc9...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

Jeg er mann og synes kvinners føtter er ytterst fascinerende, vakre og elegante. Å være tiltrukket av dem er for menn nok mer normalt enn det motsatte. Men som med alt annet, er det slik at noen føler en mer overdreven tiltrekning enn andre. 

Synes dere kvinner dette er negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

På 6.2.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev:

En sånn mann vil jeg ha! Jeg elsker å bli slikket og sugd på føtter og tær.

Anonymkode: fcd2e...f6f

Jeg liker å slikke på kvinne tær å se på kvinne tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at mange menn har denne fetishen. Sjekk blikkene til menn når du er på fest eller andre sammenkomster. Jeg tror også dette er veldig tabu for de fleste menn å innrømme, derfor velger nok mange å bare ignorere de følelsene. Selv synes jeg ikke det er rart at de tenner på dame føtter og ben. Mange kvinner steller sine føtter og gjør dem innbydende. De lakker negler, tar på lekre strømper og sko, som fremhever nydelige former, og da er det ikke så rart at en del menn liker det de ser, og får fantasier rundt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...