Gå til innhold

Hva er det med menn og kvinneføtter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fun2.jpg.d5a73ed031474d29af55d2cb2f53b3fc.jpg

Er jo ikke noe stygt og uhygienisk med dette 🙂

Anonymkode: 9ae63...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.7.2019 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Det handler kanksje også om at de som synes det er "ekkelt", ikke har fine føtter selv?

Synes føtter og hender er viktig på menn. Har med helheten å gjøre. Føler selv jeg har fine føtter, fine proposjoner. Ser jo at endel ikke har det.

Anonymkode: 8c8f7...b4f

Helt riktig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere tråder her, kommer det frem at det er ufint når en mann snur seg etter eller kaster et ekstra blikk på en pen dame han passerer 😉
Hva når hun som kommer forbi har vakre føtter i åpne sandaler, og han kaster et ekstra blikk på føttene hennes... Er det fortsatt "ugreit"?
Det er varmt nå om dagen og kona går barbeint hjemme, så jeg kan nyte synet av hennes vakre føtter. Ikke at det tenner meg noe spesielt, men de er pene og vakre og jeg liker det jeg ser 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri møtt en sånn mann, og jeg har hatt mange. Men det er vel en vanlig fetisj.

Anonymkode: 17c5b...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
On 2/6/2019 at 3:40 PM, AnonymBruker said:

For omlag et år siden hadde jeg et forhold til en mann som ikke kunne få nok av beina mine. Helst skulle jeg bruke nylonstrømper og han ville kose, massere, kyss og lukte på dem i ett sett. Han fikk ekstrem tenning av det og jeg lot det gå fordi jeg liker å få fotmassasje og fordi det betydde så mye for ham. Nå har jeg vært på noen dater med en hyggelig kar, og vi har blitt kjent og har hatt sex. Han er en vidunderlig fyr, men igjen så er det denne lysten på beina mine i strømpebukser eller stayups som kommer frem som et skikkelig krydder for han.

Er alle menn helt ville etter dameføtter i nylonstrømper. Noen andre som har opplevd det her? 

Anonymkode: d7fd4...d00

Er en vanlig fetish, som jeg også "lider" av. Det er rett og slett sexy, deilig å se og ta på, presenterer føtter og ben på en veldig nydelig måte.  

Anonymkode: 92596...453

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er en vanlig fetish, som jeg også "lider" av. Det er rett og slett sexy, deilig å se og ta på, presenterer føtter og ben på en veldig nydelig måte.  

Anonymkode: 92596...453

Men nå liker jeg ikke føttene spesielt, men heller hele pakka.

Anonymkode: 92596...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet med en jente som absolutt skulle suge på tærne mine, ikke akkurat noe som jeg tente på. Men visst det gledet henne så satt ikke jeg meg på bakbeina. Ikke akkurat noen turn-on for min del, men hun hadde mange andre kinky sider som jeg likte. Tok en for laget og så på den tå greia som en liten bivirkning av den totale kinky pakken 🙂

Anonymkode: 57bc7...c48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en type som hadde fotfetish. Han likte å suge på tærne og at jeg runket han med føttene. Han likte også å kjøpe sko til meg og kunne finne på å ta av og på meg sko hvis jeg var i skobutikk. Var helt fint for meg det 😄. Han kjøpte fotbehandling også til meg en gang sånn at føttene mine ble ekstra gode å kose med for han!

Anonymkode: 399b9...829

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rotet med en jente som absolutt skulle suge på tærne mine, ikke akkurat noe som jeg tente på. Men visst det gledet henne så satt ikke jeg meg på bakbeina. Ikke akkurat noen turn-on for min del, men hun hadde mange andre kinky sider som jeg likte. Tok en for laget og så på den tå greia som en liten bivirkning av den totale kinky pakken 🙂

Anonymkode: 57bc7...c48

Goooood thinkin’ !!!🤟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.7.2019 den 0.57, barbent skrev:

Jeg elsker menn som er opptatt av føttene mine, syns det er en fin fetisj😍

Men da skal de beholde sine høyehelte sko eller støvletter på ellers gir det ingen tenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva som er så fantastisk med føtter, sier ikke at de er stygge eller ekle, men....hallo! Det er føtter! :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Høyeheler skrev:

Men da skal de beholde sine høyehelte sko eller støvletter på ellers gir det ingen tenning.

Du vet det heter høye hæler og ikke heler😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke et avslørende tegn på velvære? Å se velstelte tær er for meg vakkert å se på💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, barbent skrev:

Du vet det heter høye hæler og ikke heler😜

Setter stor pris på du tar deg tid å rette meg der.

MVH Høye hæler.🤗

 
  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Høyeheler skrev:

Setter stor pris på du tar deg tid å rette meg der.

MVH Høye hæler.🤗

 
  •  

huff klarte ikke dy meg, litt feil av meg siden jeg ikke kan skrive selv🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små, glatte, myke, hårløse dameføtter er litt sexy 🙂

Anonymkode: 85224...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette har noe med føtter direkte å gjøre, men mer det at menn tenner på strømpekledde ben. Selv føler jeg meg litt ekstra pyntet erotisk når jeg bruker stayups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...