Gå til innhold

Hjeelp, jeg klarte å kollidere i en stolpe med grombilen til mitt søskenbarn, jeg kommer til å få bank 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Sirah skrev:

Det var jo dette vi prøvde å fortelle deg TS... At du burde ringt han igår. Og hvorfor skal han være med deg til politiet? Det var DU som kjørte, han var ikke en gang med.

Dette ordner seg! Slapp helt av nå. Du forstår vel at han er sint? Det må han få lov til å være, men det går over. Om en stund så ler dere av hele hendelsen :)

Ja dere fortalte meg og ga meg gode tips, så veldig takk for det, men jeg hørte ikke på dere som jeg burde. Jeg hadde trengt støtte fra han istedenfor å være alene hos mange politifolk, føler meg veldig alene 😢 

Ja jeg forstår det men samtidig ikke, han kunne selv ringt meg eller sendt meg en sms om jeg hadde stått opp, men forlanger såklart ikke at han skulle det

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ts da. Du har jo valgt dette selv. Du har valgt å ikke følge noen av rådene her og heller benytte deg av strutsemetoden. Hva forventet du egentlig? 

Anonymkode: a7b0e...ead

Jeg har fått masse bra tips så tusen takk til alle dere for det, men jeg har vært dom og ikke hørt på dere, unnskyld 😢

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sørger for å avtale en plan med søskenbarnet ditt og hold deg oppdatert på forsikringssaken! Dra bort til han og snakk skikkelig med han.

Og kutt ut den krisemaksimeringen. Du lager scenarioer i hodet ditt som ikke har rot i virkeligheten din. Lær deg avspenningsteknikker! Google it!

Anonymkode: 0d7ff...080

Han vil ikke snakke om det nå, han er sinna for at jeg ikke ringte igår, så det er for sent, han har ordnet opp selv vist. 

Jeg er redd, derfor blir det sånn, er livredd for å miste han. Jeg har ødelagt vennskapet 😭

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke snakke om det nå, han er sinna for at jeg ikke ringte igår, så det er for sent, han har ordnet opp selv vist. 

Jeg er redd, derfor blir det sånn, er livredd for å miste han. Jeg har ødelagt vennskapet 😭

Anonymkode: a7361...267

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men om noen år er dette bare en god historie. Gjør opp for deg så raskt det lar seg gjøre. Og si unnskyld❤

Anonymkode: 7aa0b...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dere fortalte meg og ga meg gode tips, så veldig takk for det, men jeg hørte ikke på dere som jeg burde. Jeg hadde trengt støtte fra han istedenfor å være alene hos mange politifolk, føler meg veldig alene 😢 

Ja jeg forstår det men samtidig ikke, han kunne selv ringt meg eller sendt meg en sms om jeg hadde stått opp, men forlanger såklart ikke at han skulle det

Jeg har fått masse bra tips så tusen takk til alle dere for det, men jeg har vært dom og ikke hørt på dere, unnskyld 😢

Anonymkode: a7361...267

I morgen stikker du innom han med en sixpack med øl og en stor pose potetgull og så tar dere en prat ❤️ Dette kommer til å løse seg! Så legger du deg helt flat og beklager så mye. Fortell han at du er fryktelig lei deg og at du fikk helt panikk. Du vet at oppførselen din var feil og nå er du kjempeklar for å gjøre opp for deg :) 

Og avhøret hos politiet kommer også til å gå fint. Det står ikke 10 sinte politifolk over deg med sinte ansikt. Fortell dem hva som skjedde (kanskje du skal droppe sladdedelen) og så tar du det derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå varer ærlighet lengst, så hvorfor lyve for politiet når en har oppført seg som en dust i utgangspunktet?

Anonymkode: ce135...09b

Helt enig i att ærlighet varer lengst,  m e n ... trenger jo ikke Slipe øksa, å få kink i ryggen når man Sjauer høggestabben inn på lennsmannskontoret, gir dem øks -OG Legge hue i ideel vinkel heller ... ER IKKE Å JUGE, OG IKKE NEVNE, Dem har timebetaling, Sist jeg prata med de, i formell Setting, Edit. Les -Siktet

Sa jeg, på ett spørsmål...

Det blir for dumt å juge til dere, -jeg er 51 år, -men dere har jo timebetaling.

5 minutter etterpå, ute å tok en røyk, Sa jeg til en av de, mente Seff. ikke noe dissrespekt, Men dere er vel passe lei av å bli jugi mitt i trynet, gjør det Sånn, jeg.

Han var 100 prosent enig, -de kjørte meg hjem etterpå, tok dem i handa, takka,

-for att Vi har Værdens BESTE POLITI, IMHO. -Til alle i etaten. :tommelopp: :kristin::helen:

Alvorlige saker blir noe helt annet.  Les -Moral VS ¨Praktisk løsning¨ ...

Edit... PS. Straffbart å juge til Politi, AFAIK. -RETTIGHET Å IKKE Svare.

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Facts...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Helt enig i att ærlighet varer lengst,  m e n ... trenger jo ikke Slipe øksa, å få kink i ryggen når man Sjauer høggestabben inn på lennsmannskontoret, gir dem øks -OG Legge hue i ideel vinkel heller ... ER IKKE Å JUGE, OG IKKE NEVNE, Dem har timebetaling, Sist jeg prata med de, i formell Setting,

Sa jeg, på ett spørsmål...

Det blir for dumt å juge til dere, -jeg er 51 år, -men dere har jo timebetaling.

5 minutter etterpå, ute å tok en røyk, Sa jeg til en av de, mente Seff. ikke noe dissrespekt, Men dere er vel passe lei av å bli jugi mitt i trynet, gjør det Sånn, jeg.

Han var 100 prosent enig, -de kjørte meg hjem etterpå, tok dem i handa, takka,

-for att Vi har Værdens BESTE POLITI, IMHO. -Til alle i etaten. :tommelopp: :kristin::helen:

Alvorlige saker blir noe helt annet.  Les -Moral VS ¨Praktisk løsning¨ ...

Edit... PS. Straffbart å juge til Politi, AFAIK. -RETTIGHET Å IKKE Svare.

a.

Helt enig med deg. Som om jeg skulle skrevet det selv!

Anonymkode: bb126...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du TS? Min far klarte å kræsje bilen sin rett inn i en butikk for mange år siden. Han mistet kontroll over den på glatten (han sladdet ikke da). Han lever i beste velgående og har ikke blitt gjeldsslave. (Var forreten etter butikkens stengetid så ingen kom fysisk til skade).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke vet hvem du er, er jeg faktisk mer glad over at det kun var en bil du ødla og ikke degselv eller noen andre. En bil kan fikses, eller få kjøpt ny, et menneske liv kan ikke.

Anonymkode: e562e...5e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med rådene til alle her om at du burde prøve å snakke med fetteren din. Forklar hvorfor du ikke ringte han, at det rett og slett var fordi du ikke husket noe av samtalen fordi du var så nervøs. Spent på hvordan det går hos politiet i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som du syter Ts!! Ta deg sammen å oppfør deg som om du er like voksen som alderen din skal tilsi! Ta ansvar å slutt å grin! Vær glad du ikke drepte noen med idiotkjøringen din. Håper du har lært! 

Anonymkode: e7f11...3b7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sympati med deg, helt til jeg leste at du bare sladda litt på gøy. Håper du har lært nå da.

Anonymkode: bf3bf...94f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sympati med deg, helt til jeg leste at du bare sladda litt på gøy. Håper du har lært nå da.

Anonymkode: bf3bf...94f

Jeg spurte også ts tidligere i tråden om hvordan han ville ha reagert om det var omvendt situasjon. Han sa han ville kanskje reagert likt som søskenbarnet. Så blir litt lite sympati da.... 

Anonymkode: 87dcb...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra 😭😭😭😭😭

Anonymkode: a7361...267

Jammen, fortell da. Vi er spente. 

Anonymkode: 0cd2a...5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra 😭😭😭😭😭

Anonymkode: a7361...267

Herlighet! Slutt med de grine fjesene! 

Hvorfor gikk du til politiet egentlig? 

 

Anonymkode: 87dcb...00a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra 😭😭😭😭😭

Anonymkode: a7361...267

Hey, har du sagt A så må du si B. Hva skjedde hos politiet?

Anonymkode: 3039a...28c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...