Gå til innhold

Hjeelp, jeg klarte å kollidere i en stolpe med grombilen til mitt søskenbarn, jeg kommer til å få bank 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett utfallet i dag TS, så kommer dette til å gå bra!! Du har vært igjennom den værste biten nå- du har snakket med både søskenbarnet ditt og politiet. Herfra blir det bare bedre. Ingen er skadet, og det som gjenstår nå er rett og slett bare penger- det kunne vært så mye værre! Du finner en løsning med både søskenbarn og politi. Det er jeg sikker på. Så fort du får snakket med søskenbarnet ditt og får lagt en konkret plan/avtale er jeg sikker på at du klarer å finne litt ro og tenke mer positivt.

Anonymkode: 75678...b05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mistet lappen enda men de har ikke konkludert enda, jeg måtte bare fortelle min sak om hvorfor jeg gjorde det. Om ikke lappen ryker må jeg forvente meg en rimelig høy bot som jeg forsto. Jeg fikk sakt det slik det var og la alt på bordet og så at jeg angrer veldig på min handling. 

Men det å sitte å snakke å forklare seg med politiet er veldig vemmlig og hvertfall da når de sier jeg må forvente i beste fall en høy bot så betyr det vel at jeg risikerer å miste lappen. Synes det var dårlig jeg ikke kunne få endelig svar idag men må være redd og nervøs i flere dager 😭

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mistet lappen enda men de har ikke konkludert enda, jeg måtte bare fortelle min sak om hvorfor jeg gjorde det. Om ikke lappen ryker må jeg forvente meg en rimelig høy bot som jeg forsto. Jeg fikk sakt det slik det var og la alt på bordet og så at jeg angrer veldig på min handling. 

Men det å sitte å snakke å forklare seg med politiet er veldig vemmlig og hvertfall da når de sier jeg må forvente i beste fall en høy bot så betyr det vel at jeg risikerer å miste lappen. Synes det var dårlig jeg ikke kunne få endelig svar idag men må være redd og nervøs i flere dager 😭

Anonymkode: a7361...267

Politiet gjør ikke det for å være slemme med deg, men de har også mange saker de jobber med parallellt. At en ung mann har kjørt inn i en stolpe står antakelig ikke øverst på prioriteringslista deres - fordi det tross alt ikke er en kjempeviktig sak. Sånn i politisammenheng. Sånn sett kan du jo tenke at det er BRA de ikke har hastverk med saken. Det beviser jo bare at dette ikke er verdens undergang? Kanskje får du en bot, kanskje mister du lappen. Verre ting har skjedd og folk lever videre i beste velgående likevel. Ingen ble skadd og du gjorde det ikke med vilje. 

Synes som mange andre her at du bør ringe fetteren din og legge deg helt flat overfor han. Sånn som du (ikke) kommuniserer med ham kan det hende han tror du tar lett på dette og gir blanke. 

Anonymkode: 6b7c2...a30

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2019 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Dropp å si at du sladdet. Forklar at det rett og slett var glatt.

Anonymkode: 3039a...28c

Med de skadene han beskrev, på en parkeringsplass? Må litt krefter til for å få så mye skade, og ved normal kjøring treffer en ikke slik på bilen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jo synd på deg tidligere, og jeg forstår at det er skummelt med hva du vil få i straff. Men nå begynner det å bli vel mye selvmedlidenhet selv for meg når du ikke en gang forstår at en politisak ikke blir avgjort med en gang du stiller opp til forklaring.  Prøv å rett deg litt opp, tenk at du nå skal gjøre rett for deg. Det vil hjelpe deg til å komme deg gjennom dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sladder ikke når du ikke har kontroll! Inndragelse av førerkort burde vært på sin plass her.

Anonymkode: 48d54...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som venter på en oppdatering her?

Anonymkode: cab5e...8ab

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1837374&page=3

Anonymkode: 2df82...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 5.2.2019 den 21.31, Måbarefåsiat... skrev:

Bil er ikke leketøy.

Åh? Ser nå de kjøre på bane hele tiden jeg da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...