Gå til innhold

Hjeelp, jeg klarte å kollidere i en stolpe med grombilen til mitt søskenbarn, jeg kommer til å få bank 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å skli og kollidere i en lyktestolpe på en parkeringsplass når jeg ville sladde litt. Hadde litt for høy fart og gled rett inn i stolpen med siden av begge dørene på passasjersiden. Har fått kraftig og stor bulk fra understellet til taket, kom med stor kraft sidelengs.

Jeg er helt fra meg og vet ikke hvordan jeg skal si og forklare han dette, han blir garantert fly forbannet på meg og kommer til å hate meg resten av livet 😭😭 

 Jeg ville mye heller ha stjålet en politibil å kollidert med den enn at jeg nå har ødelagt yndlingsbilen til mitt søskenbarn som han var så snill å låne bort til meg. 

Jeg er helt ØDELAGT nå, skjelver både av ulykken og hvordan han kommer til å reagere på dette. Enten reagerer han ekstremt ellers så reagerer han veldig, et av to, begge er like ille

Anonymkode: a7361...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville teste ut bilen, men lekte litt for mye så det gikk galt. Jeg er også redd for å miste lappen etter dette, jeg har kun hatt lappen i litt over et halvt år. 

Jeg er også blakk som ei lus, jeg klarer å vrake min bil for to uker siden, men den bilen var verdiløs mens denne bilen har en verdi på et par tre hundre tusen. 

Dette var drømmebilen til søskenbarnet mitt som han kjøpte i fjor høst, så han har ikke hatt bilen så mye mer enn et år. 

Jeg vil såklart betale for meg, men jeg kan ikke, da må jeg ta forbrukslån i såfall. Jeg vil bare synke i jorda og skru tilbake tiden, hadde aldri gjort det igjen. Jeg skjelver over hele kroppen, klarer nesten ikke å skrive, er livredd for hva han kommer til å gjøre og at jeg mister han som søskenbarn (venn)

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrekjøpt lærdom for en uerfaren sjåfør. Håper du lærer nå da. Selv om jeg har mine tvil, siden dette skjer hyppig. 

Bil er ikke leketøy.

Endret av Måbarefåsiat...
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å lek med ting som ikke er dine. 

 

Nå må du forklare deg, dess før dess bedre. Du bør legge deg paddeflat og beklage deg og love bot og bedring og starte sparingen med en gsng. 

Anonymkode: 0d7ff...080

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig glad for at du ikke har tilgang på bil lengre. Du burde heller ikke hatt førerkort, for du kan virkelig ikke anslå føre eller beregne fart etter forhold. 

Tenk om det hadde vært et barn du hadde sklidd på ved feilberegning av fart inn mot gangfelt?

Håper du tenker litt på dette og, ikke bare det økonomiske. Egentlig litt flaks at du lærer det på denne måten, enn ved å ta et liv. Om du i det hele tatt lærer da...

Anonymkode: 436c6...41a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel sakt ifra men jeg tørr ikke fikk lånt den til imorgen så regner med han ringer med ila morgendagen. Håper du er her å ser denne posten så kan du ringe meg for jeg tør ikke ringe deg, jeg er veldig lei for det, unnskyld 😭

Jeg må ta forbrukslån for jeg eier ikke penger har heller ikke jobb pr dags dato, så jeg blir nok gjeldsslave for resten av livet

Anonymkode: a7361...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle vel sakt ifra men jeg tørr ikke fikk lånt den til imorgen så regner med han ringer med ila morgendagen. Håper du er her å ser denne posten så kan du ringe meg for jeg tør ikke ringe deg, jeg er veldig lei for det, unnskyld 😭

Jeg må ta forbrukslån for jeg eier ikke penger har heller ikke jobb pr dags dato, så jeg blir nok gjeldsslave for resten av livet

Anonymkode: a7361...267

Det er faktisk ikke synd på deg. Når du er så dum at du med vilje er uforsiktig med andres (dyre) eiendeler så får du også ta følgene av det. 

Anonymkode: e7f11...3b7

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så uansvarlig. Si i fra med EN gang!!

Anonymkode: 6ab54...704

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo virkelig håpe han har kaskoforsikring og at forsikringen dekker for førere under 23 år. Vedkommende kommer sikkert til å miste poeng dog, så da må du i alle fall belage deg på å betale alt ekstra som medfører å miste poeng + egenandelen på forsikringen. Hvis ikke kan dette bli helt sinnsykt dyrt. Ikke lån biler til andre når du er så lite ansvarlig. 

Anonymkode: 642be...3bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å skli og kollidere i en lyktestolpe på en parkeringsplass når jeg ville sladde litt. Hadde litt for høy fart og gled rett inn i stolpen med siden av begge dørene på passasjersiden. Har fått kraftig og stor bulk fra understellet til taket, kom med stor kraft sidelengs.

Jeg er helt fra meg og vet ikke hvordan jeg skal si og forklare han dette, han blir garantert fly forbannet på meg og kommer til å hate meg resten av livet 😭😭 

 Jeg ville mye heller ha stjålet en politibil å kollidert med den enn at jeg nå har ødelagt yndlingsbilen til mitt søskenbarn som han var så snill å låne bort til meg. 

Jeg er helt ØDELAGT nå, skjelver både av ulykken og hvordan han kommer til å reagere på dette. Enten reagerer han ekstremt ellers så reagerer han veldig, et av to, begge er like ille

Anonymkode: a7361...267

Først din egen bil også søskenbarnet ditt sin? Virker som du ikke burde hatt lappen du er jo ikke moden nok når du gjør samme feil 2 ganger på 2 uker. Ikke synd på deg 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle vel sakt ifra men jeg tørr ikke fikk lånt den til imorgen så regner med han ringer med ila morgendagen. Håper du er her å ser denne posten så kan du ringe meg for jeg tør ikke ringe deg, jeg er veldig lei for det, unnskyld 😭

Jeg må ta forbrukslån for jeg eier ikke penger har heller ikke jobb pr dags dato, så jeg blir nok gjeldsslave for resten av livet

Anonymkode: a7361...267

Uten jobb får du nok ikke forbrukslån

Anonymkode: 0d7ff...080

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ødela ikke min bil på samme måten, det var et annet uhell 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Jeg ødela ikke min bil på samme måten, det var et annet uhell 

Anonymkode: a7361...267

Uansett er du uansvarlig og bruker biler til leketøy. Du burde ikke få kjøre radiobil engang.

Nå er jeg sikkert skikkelig tante Sofie, men herregud! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nei... Bare nei. Håper du har lært. 

Anonymkode: 72a85...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust med magen TS. Dette ordner seg. Ja, dette var ufattelig uansvarlig av deg, men ingen ble skadet. Nå ringer du fetteren din og så kommer dere frem til en løsning. Det er ikke sikkert det er så galt som det ser ut som.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...