jessicbj Skrevet 6. februar 2019 #101 Del Skrevet 6. februar 2019 Ærlighet varer lengst uansett hvor jævlig den er... ta kontakt med fetteren din så får du det ut av systemet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #102 Del Skrevet 6. februar 2019 Dette går bra TS! Ta kontakt med mammaen din, du må ha noen å snakke med nå. Hun vil vel helt sikkert hjelpe deg, og om du absolutt ikke klarer så kan hun kanskje fortelle søskenbarnet ditt hva som har skjedd. Det viktigste er at han får beskjed snart. Alle forstår hvilket sjokk du fikk da du kolliderte og hvor forferdelig du har det nå. Dette kommer til å gå helt fint, det er jeg sikker på. Lykke til! Anonymkode: 75678...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. februar 2019 #103 Del Skrevet 6. februar 2019 Nå puster du med magen TS og ringer søskenbarnet ditt. Tro det eller ei, men det er bare en bil. En død ting. Han kommer IKKE til å kutte deg ut av familien! Han blir nok sint med en gang, men det kommer til å gå over. Du kommer heller ikke til å skakk kjøre økonomien din pga en bil til et par hundre tusen. Dette ordner seg faktisk! Nå ringer du med EN gang! Jo lenger du utsetter det, jo værre blir det. Du kommer til å være kjempelettet når det er overstått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #104 Del Skrevet 6. februar 2019 17 minutter siden, SecondLife skrev: Hvis det er den løsningen du velger så mister du min sympati i hvert fall. Det er feigt og uansvarlig. Det er DETTE som vil gjøre at du mister søskenbarnet ditt og får dritt fra familien. Jeg må kanskje i fengsel jeg. På grunn av dumme feil jeg har gjort i forbindelse med alvorlig psykisk sykdom. Skulle jeg oppført meg som deg måtte jeg ha tatt livet mitt for lenge siden. For det er langt verre konsekvenser jeg må gjennom enn det du står ovenfor. Langt mer sosial "fordømming". Men jeg gidder ikke legge meg ned og synes synd på meg selv. Jeg som alle andre må ta konsekvensene av egne handlinger. Det forstår jeg og forlanger ikke at noen skal ha sympati med meg, jeg fortjener det rett og slett ikke etter det jeg har gjort. Har nok mistet han uansett og familien min kommer aldri til å bli den samme mot meg igjen som de har vært før denne episoden, jeg har aldri gjort noe så ondskapsfullt før noen gang. Duer tøffere enn meg da, jeg er rett og slett feig 15 minutter siden, spinner skrev: Foreløpig ha du bare vært en idiot. Drittsekk blir du hvis du ikke tar telefonen til søskenbarnet ditt med en gang. Ring og si: Jeg har ødelagt bilen din. Gjort er gjort, nå bestemmer du selv hvor dypt du skal synke. Jeg klarer ikke, jeg hadde blitt helt ødelagt når jeg hadde hørt hvor lei seg søskenbarnet mitt hadde blitt, jeg kan rett og slett ikke ringe han. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ta kontant med søskenbarnet ditt før politi møter opp på døra hans! For det er hans bil som har vært i en kollisjon å stikket av! Så kontakt søskenbarneditt før han blir satt i arresten! Anonymkode: 7fa76...e64 Jeg må ringe politiet å si ifra, jeg har enda ikke klart det heller. Det er skrekken for meg om han blir tatt av politiet for noe han er uskyldig i og som jeg står bak. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sakt det til politiet heller, jeg hadde nok ikke klart og snakket når de tok telefonen Anonymkode: a7361...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #105 Del Skrevet 6. februar 2019 RING HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enten det eller røm landet for godt. Ingen andre alternativer! Anonymkode: bb126...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #106 Del Skrevet 6. februar 2019 18 minutter siden, SecondLife skrev: Selvfølgelig klarer du det. Alle tåler å være våken en natt. Dette er du som velger å synes synd på deg selv og ta den feige utveien. Måten du skriver her på lyser av at du sanker sympati. Jeg tviler ikke på at du føler deg helt jævlig, det hadde jeg også gjort. Det er måten du håndterer denne situasjonen på som provoserer meg, og som vil provosere de rundt deg. Inkludert søskenbarnet ditt. Du fokuserer sånn på hvor jævlig dette er for deg og hvor forferdelig du er som person - for å gi deg selv lov til å være nettopp det. Feig og uansvarlig. Du graver ditt eget hull nå. Jeg har vært våken et døgn før også men aldri vært så sliten og trøtt som nå, jeg har vært et nervevrak i hele natt, kroppen har vært i et slags nødmodus samtidig som det føles som jeg har vært på steinarbeid i hele natt. Jeg er slik av natur, jeg hater å si ifra for ting jeg har gjort galt, det er mitt svakeste punkt her i livet, ja jeg er feig 16 minutter siden, Chroma skrev: Bare ring han med en gang og si hva som har skjedd, så er du ferdig med det. Jeg klarer ikke, orker ikke å høre hvor lei seg og skuffet han blir 12 minutter siden, Pillow of Dragon skrev: Følger pga at jeg er såååååå nysgjerrig på hva fetteren kommer til å si idag 😂 My guess, du må ut med egenandel for bilen for den var sikkert forsikret med kasko. Han kommer til å si at han kjørte bilen selv for å få forsikringen. Kanskje du må dekke bonustap også. Han kommer til å hate meg for resten av livet, jeg har mistet søskenbarnet mitt, jeg skulle aldri lånt bilen hans jeg er ikke verdt det jeg er en dritt. Bare han ikke blir mer straffet selv, det er min store skrekk nå når det er hans bil som stakk av fra en kollisjon og hvis politiet blir innblandet kan det bli ille 9 minutter siden, jessicbj skrev: Ærlighet varer lengst uansett hvor jævlig den er... ta kontakt med fetteren din så får du det ut av systemet. Jeg klarer ikke, jeg orker ikke se og høre hvor skuffet og lei seg han blir, da blir jeg ødelagt for livet 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette går bra TS! Ta kontakt med mammaen din, du må ha noen å snakke med nå. Hun vil vel helt sikkert hjelpe deg, og om du absolutt ikke klarer så kan hun kanskje fortelle søskenbarnet ditt hva som har skjedd. Det viktigste er at han får beskjed snart. Alle forstår hvilket sjokk du fikk da du kolliderte og hvor forferdelig du har det nå. Dette kommer til å gå helt fint, det er jeg sikker på. Lykke til! Anonymkode: 75678...b05 Jeg er redd ho også blir forbannet på meg og kommer til å vise meg ryggen etter det jeg har gjort, jeg fortjener jo egentlig ikke hjelp. Jeg klarer ikke å si ifra til han hvertfall, kommer ikke til å klare å ta telefonen om søskenbarnet ringer heller, vet ikke hva jeg skal si og klarer ikke å si det som det er. 9 minutter siden, Sirah skrev: Nå puster du med magen TS og ringer søskenbarnet ditt. Tro det eller ei, men det er bare en bil. En død ting. Han kommer IKKE til å kutte deg ut av familien! Han blir nok sint med en gang, men det kommer til å gå over. Du kommer heller ikke til å skakk kjøre økonomien din pga en bil til et par hundre tusen. Dette ordner seg faktisk! Nå ringer du med EN gang! Jo lenger du utsetter det, jo værre blir det. Du kommer til å være kjempelettet når det er overstått. Jeg klarer ikke å ringe han, orker ikke å se eller høre hvor skuffet og lei seg han blir. Økonomien min blir ødelagt, men det er mye bedre enn om forholdet med søskenbarnet mitt går i dass eller at familien min viser meg ryggen. Jeg er ødelagt for livet hvis jeg ringer han, så det kan jeg ikke Anonymkode: a7361...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #107 Del Skrevet 6. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må ringe politiet å si ifra, jeg har enda ikke klart det heller. Fullt du dum som dette, er du ikke. Politiet skal varsles om det er personskade, ikke ellers. Anonymkode: 5c96a...045 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #108 Del Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om han har råd til det jeg tror egentlig ikke det men jeg håper det. Jeg skal betale han godt tilbake for dette skal betale all skade og trekk han får pluss mye for det jeg gjorde viktigere at han blir blid igjen enn at jeg får en ok økonomi. Det var idiotisk av meg og jeg er verdens verste søskenbarn som kan gjøre noe slikt som dette mot en snill søskenbarn som lånte meg den viktigste bilen han noen gang har hatt, jeg har ødelagt alt nå. Jeg mener jeg ikke har fått straffen enda det har ikke engang begynt, jeg fortjener alt dårlig jeg er en drittsekk som ikke fortjener noe bra etter slik jeg gjorde. Jeg måtte levere den igjen idag tidspunkt ble det ikke snakk om men han måtte ha bilen til jobb imorgen, idag har han avspasering fra jobben derfor jeg fikk låne bilen til idag Anonymkode: a7361...267 At han har behov for bil i morgen må du tenke på. Derfor bør du fortelle han så snart som mulig hva som har skjedd slik at han evt kan skaffe seg alternativ skyss! Ikke gjør at han havner i tidsklemma! Anonymkode: 0d7ff...080 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #109 Del Skrevet 6. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: RING HAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enten det eller røm landet for godt. Ingen andre alternativer! Anonymkode: bb126...4a6 Jeg klarer ikke å ringe han, orker ikke høre hvor lei seg og skuffet han blir, da er jeg ødelagt for resten av livet. Rømmer heller ikke landet jeg har ingen andre i livet enn familien, et liv uten dem er ingen liv da er jeg ferdig. Det jeg har gjort er å ødelegge familien for min del så jeg er nok ferdig, jeg er en idiot som ikke fortjener noe Anonymkode: a7361...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #110 Del Skrevet 6. februar 2019 Du piner jo deg selv. Dess før du sier i fra, dess før er problemet ordnet opp i. Du krisemaksimerer jo maks, du har ingen rot i virkeligheten. Det går over! Ring han og fortell hva som har skjedd! Det er løsning på det aller meste. Som en annen sier, dersom han har full kasko, kan du komme unna med en egenandel. Slutt å ta sorgene på forskudd. Vær ærlig og ha litt respekt for deg, han og andres saker! Anonymkode: 0d7ff...080 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #111 Del Skrevet 6. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å ringe han, orker ikke høre hvor lei seg og skuffet han blir, da er jeg ødelagt for resten av livet. Rømmer heller ikke landet jeg har ingen andre i livet enn familien, et liv uten dem er ingen liv da er jeg ferdig. Det jeg har gjort er å ødelegge familien for min del så jeg er nok ferdig, jeg er en idiot som ikke fortjener noe Anonymkode: a7361...267 Snap out of it!!! Kutt ut krisemaksimeringen din! Livet er da alt annet enn over! Anonymkode: 0d7ff...080 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #112 Del Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å ringe han, orker ikke høre hvor lei seg og skuffet han blir, da er jeg ødelagt for resten av livet. Rømmer heller ikke landet jeg har ingen andre i livet enn familien, et liv uten dem er ingen liv da er jeg ferdig. Det jeg har gjort er å ødelegge familien for min del så jeg er nok ferdig, jeg er en idiot som ikke fortjener noe Anonymkode: a7361...267 Slapp av Ts. Han er nok i arresten allerede 😊 så du ødelegger livet hans mer og mer hvor hvert minutt du ikke ringer han Anonymkode: 7fa76...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. februar 2019 #113 Del Skrevet 6. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville teste ut bilen, men lekte litt for mye så det gikk galt. Jeg er også redd for å miste lappen etter dette, jeg har kun hatt lappen i litt over et halvt år. Jeg er også blakk som ei lus, jeg klarer å vrake min bil for to uker siden, men den bilen var verdiløs mens denne bilen har en verdi på et par tre hundre tusen. Dette var drømmebilen til søskenbarnet mitt som han kjøpte i fjor høst, så han har ikke hatt bilen så mye mer enn et år. Jeg vil såklart betale for meg, men jeg kan ikke, da må jeg ta forbrukslån i såfall. Jeg vil bare synke i jorda og skru tilbake tiden, hadde aldri gjort det igjen. Jeg skjelver over hele kroppen, klarer nesten ikke å skrive, er livredd for hva han kommer til å gjøre og at jeg mister han som søskenbarn (venn) Anonymkode: a7361...267 Han har vel forsikring? I så fall kan du vel slipoe unna med å betale egenandelen? Nå vet du ihvertfall til en annen gang at du ikke skal ta unødige sjanser med andres ting (som å sladde med bilen for moro skyld. Når du låner en bil, er det før å kjøre den og komme deg fra a til b. Ikke for å "teste ut" bilen og leke deg. Spesielt om du er blakk og ikke har råd til å betale for eventuelle skader). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #114 Del Skrevet 6. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å ringe han, orker ikke høre hvor lei seg og skuffet han blir, da er jeg ødelagt for resten av livet. Rømmer heller ikke landet jeg har ingen andre i livet enn familien, et liv uten dem er ingen liv da er jeg ferdig. Det jeg har gjort er å ødelegge familien for min del så jeg er nok ferdig, jeg er en idiot som ikke fortjener noe Anonymkode: a7361...267 Kom deg ut av offerrollen! Dette handler ikke om deg, og hvor dum du er, dette handler om ham, og hvordan han skal løse det problemet du har skaffet ham. Du burde ringt ham med en gang det skjedde, men det er ennå ikke for sent å gjøre det rette. Det krever bare at du slutter med selvmedlidenheten, og retter fokuset dit det burde vært fra starten av. Ring ham nå! Anonymkode: 41923...739 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. februar 2019 #115 Del Skrevet 6. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å ringe han, orker ikke å se eller høre hvor skuffet og lei seg han blir. Økonomien min blir ødelagt, men det er mye bedre enn om forholdet med søskenbarnet mitt går i dass eller at familien min viser meg ryggen. Jeg er ødelagt for livet hvis jeg ringer han, så det kan jeg ikke Anonymkode: a7361...267 Men det må du... Dette er et problem du ikke kan løpe fra. Før eller siden ønsker han å få bilen tilbake og da vil han uansett oppdage det. Det er MYE bedre om du har ringt han på forhånd og sagt hva som har skjedd enn at han ikke får tak i deg og dukker opp hjemme hos deg og finner bilen sånn. Ikke bare vil han oppdage en ødelagt bil, han vil heller ikke få tak i deg og bli redd for om noe har skjedd deg. Tro meg, reaksjonen hans vil bli langt verre da. Nå ringer du og du ringer NÅ! Du har IKKE ødelagt livet til noen av dere. Dette er en bil til noen få hundre tusen kroner. Jeg har selv ødelagt bilen min for ikke så lenge siden og jeg VET hvor kjedelig det er. Men vet du? Det er ikke verdens undergang selv om det føles slik ut akkurat nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #116 Del Skrevet 6. februar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fortjener ikke å tenke på meg selv etter det jeg har gjort jeg har ødelagt det fineste søskenbarnet mitt hadde, her er en drittsekk som ikke fortjener noe annet enn dritt. Jeg hadde nok syntes litt synd på han også men tror nok jeg hadde vært utrolig sur på han om det var motsatt, vanskelig å si. Men jeg ville mye heller ha byttet så det var det det var, jeg hater meg selv. Jeg klarer å se det men føler ikke jeg fortjener at han skal synes det slik, jeg forstår om han aldri vil tilgi meg, jeg er og var en drittsekk Anonymkode: a7361...267 Ok If you say so... Virker ikke som om du er helt seg selv nå. Skulle hatt deg en vival. Anonymkode: 87dcb...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #117 Del Skrevet 6. februar 2019 Herregud, ta deg sammen. Slutt å sutre og synes synd på deg selv. Ja, du dreit deg ut. Livet er ikke over. Du må ikke bo på gata. Snakk om å overdramatisere da. Hadde sympati med deg til å begynne med, men nå begynner det bare å bli tåpelig. Det er ikke deg det er synd på, det er søskenbarnet sitt som var så dum og lånte bort bilen til deg. Nå logger du av KG og ringer han og blir ferdig med det! Anonymkode: 6b5a4...586 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 6. februar 2019 #118 Del Skrevet 6. februar 2019 Du må faktisk skjerpe deg og ringe han. Han trenger bilen i morgen, og jo lenger du venter jo vanskeligere blir det for han i morgen. Han må få tid til å ordne alternativ transport til jobb! Hvis du ikke sier noe og han kommer i kveld og ser at han ikke har bil lenger blir han hvertfall forbanna. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #119 Del Skrevet 6. februar 2019 Herregud, ta deg sammen TS. Det er en bil. Det er ikke et menneske. En jævla bil. Finnes massevis av dem og alt kan repareres. Jises christ. Anonymkode: fbac3...9bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 6. februar 2019 #120 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) På 5.2.2019 den 21.10, AnonymBruker skrev: Jeg klarte å skli og kollidere i en lyktestolpe på en parkeringsplass. Hadde litt for høy fart og gled rett inn i stolpen med siden av begge dørene på passasjersiden. Har fått kraftig og stor bulk fra understellet til taket, kom med stor kraft sidelengs. a. Endret 7. februar 2019 av Sliten&kjørt51 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå