Luise Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 7. mai 2005 En person har prøvet ringe till meg, men det kann mann ikke,(hemlig nummer) undrer om det er ei fra KG??????????? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #162 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Crizzy og andre. Det har vært ei kjempekoselig dag for meg, har besøkt mange venner og snakket hela dagen og hatt det KUUL. USH!, husker like at du vill vite omm jeg bor i ei by - ja jeg gjør det. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mai 2005 #163 Del Skrevet 7. mai 2005 En person har prøvet ringe till meg, men det kann mann ikke,(hemlig nummer) undrer om det er ei fra KG??????????? :oops: Fra KG? Har de leta etter nummeret til en som heter Blond Angel da Ha fin kveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 7. mai 2005 Chrizzy jeg tullet bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mai 2005 #165 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei og hopp, en liten hilsen fra en som har sniklest i denne dagboken ! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #166 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei og hopp LilleMy Du er da alltid vellkommen till å lese eller sniklese i dakbøkene mine. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #167 Del Skrevet 8. mai 2005 Heisann for ei dag, sola skinner og humøra er bra, kanskje det blir en bra dag også? Håper det :blomst_opp: till dere som leser her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. mai 2005 #168 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei Blond Angel! Hav en rigtig fin søndag i skyerne over det nordjydske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 8. mai 2005 TUSEN TAKK Trille Godt nok ligger Struer ikke i Nordjylland men det kan du jo ikke gøre for Jeg kan merke på kroppen min at det nog vil bil ei kjempebra dag DU må da også ha' ei veldi bra dag på byggeplassen din :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. mai 2005 #170 Del Skrevet 8. mai 2005 Er nordjylland bare nord for fjorden? Ok så da deroppe i det nordvestjydske da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #171 Del Skrevet 8. mai 2005 Yes my very good friend, Nordjylland er det som ligger NORD for fjorden. Undskyld at jeg havde overset at du havde haft konfirmation i denne helg TILLYKKE Jeg har lest lite på byggeplassen din og mener også det er litt underligt mht. din kollega :veldigsur: sådan kan man da ikke opføre sig! men godt at de tidligere kolleger dukked op med gaver så Du får like et Nordvestjysk :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. mai 2005 #172 Del Skrevet 8. mai 2005 hehe! Det kan jo hænde at de ikke har haft tid til at levere et telegram. Håper at det er sådan, det hænger sammen, for ellers vil jeg nok føle mig vældig lille og vældig lidt værdsat i forhold til min kolleger. De har trods alt fulgt ungen gennem mange år. Takk for knuset. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #173 Del Skrevet 8. mai 2005 Høres ut som du har hatt en kjempekoselig helg! Håper du får en fin søndag!! Festen igår var bra! Skal bli herlig å slappe av idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 8. mai 2005 TUSEN TAKK Dark Jo det skal nog bli ei koselig søndag også, når humøra er bra vill andre saker også gå bra, tror jeg. :klem2: :blomst_opp: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 8. mai 2005 #175 Del Skrevet 8. mai 2005 Så langt har denne søndagen vært ganske så kjedelig... har støvsuget, vasket en maskin med klær og vasket vinduer.... Sukk... Ønsker DEG en bedre dag enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #176 Del Skrevet 8. mai 2005 :trøste: Ikke spor kul med all det arbete. Jeg skal ut å kjøre med ei venn på ettermiddagen og får det nog mye Jeg skal nog tenke på stakkels deg :trøste: :dagensrose: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 9. mai 2005 Go morgen Nå er det ennelig blet mandag og der er ei hel uke å bruke av - SKJØNT sola er fremme så det blir nog ei god dag. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. mai 2005 #178 Del Skrevet 9. mai 2005 Go morgen Nå er det ennelig blet mandag og der er ei hel uke å bruke av - SKJØNT sola er fremme så det blir nog ei god dag. :blomst_opp: God morgen BA Du liker mandager du!? Not me... Mandag er den trøtteste dagen i uka syns jeg. I dag skinner sola her hos meg og :-) Så det må jo bare bli en flott mandag. Kos deg masse i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #179 Del Skrevet 9. mai 2005 Du er så positiv & det er bra! Smil til verden og den smiler til deg! Skal smile masse idag & håpe jeg får jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #180 Del Skrevet 9. mai 2005 Dark Hadde jeg vært ei heks ville jeg trylle så du fikk jobbet, men jeg er KUN ei engel og kan ikke trylle. Men jeg håper av hele mit hjerte at du får jobbet :enig_animasjon: :dagensrose: :blomst_opp: :klem2: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg