Luise Skrevet 30. april 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 30. april 2005 Tosken har lært å sitere i dag Takk for at du er den du er. En veldi fin dag ellers med solskin meste av daga og humøra var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. mai 2005 #142 Del Skrevet 1. mai 2005 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #143 Del Skrevet 1. mai 2005 Tulle SIXX skrev: Jeg ønsker deg en riktig god søndag. Det samme ønsker jeg for deg, tullevennen min. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #144 Del Skrevet 1. mai 2005 Håper du får en bra dag idag, Jette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #145 Del Skrevet 1. mai 2005 Mange takk SIXX, dagen har været utmerket, på grunn av ønsket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mai 2005 #146 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei, jette! Her er enda en snikleser som gir seg til kjenne! Håper du har hatt en "dejlig" helg så langt, og at du nyter søndagen og våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 1. mai 2005 Heisann Lillelou Till snikleserne kann jeg fortelle at søndagen min har veret kjempebra med masse bra vær, solskin og humøra var bra også :-) Jeg håper dere har hatt det like så bra, båte sniklesere og andre lesere. :blomst_opp: :enig_animasjon: till alle dere som leser dakboka mi. :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. mai 2005 #148 Del Skrevet 1. mai 2005 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #149 Del Skrevet 2. mai 2005 Å ja, andre må tulle men ikke jeg Og hvem har ikke en avatar? :-? Så må jeg jo holle opp med å skrive på KG :cry: Ja, det er rett att jeg mente Freckles, TAKK FRECKLES!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #150 Del Skrevet 2. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #151 Del Skrevet 2. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 2. mai 2005 jette became a Blond Angel Dakboka mi forsetter som "Dairy of the Blond Angel" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 3. mai 2005 #153 Del Skrevet 3. mai 2005 Gratulerer med nytt nick.. :-) Det kledde deg Ha en fin tirsdag.. Håper været ikke er like trist og grått i Danmark som det er her.. Sommeren fikk en brå slutt :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #154 Del Skrevet 3. mai 2005 Og her skinner sola allt hva den kan, ikke rettferdig Takk, jeg så jo hvad folk skrev og mente at jeg gott kunne hette Blond Angel Håper onsdagen din blir tør og bra Have a nice day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #155 Del Skrevet 4. mai 2005 :-? Vet ikke om jeg skal bruke 2 dakbøker eller om jeg skal slette den ene - men det finner jeg nog ut av etter en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #156 Del Skrevet 4. mai 2005 :-? Tror i alle fall det skal gå mye tid innen jeg laver nya tråd her på KG, sån som folk reagerer. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 5. mai 2005 Tror det blir en fin dag, jeg er ved å venne mig til pillerne som jeg like er startet med, så alt ser fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #158 Del Skrevet 6. mai 2005 Sola skinner og humøra mitt er i topp så jeg er klar på å få en kjempebra dag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 7. mai 2005 En ny dag som jeg skal ha mest mulig gott ut av, spennenne å se hva den kommer å innehålle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mai 2005 #160 Del Skrevet 7. mai 2005 En ny dag som jeg skal ha mest mulig gott ut av, spennenne å se hva den kommer å innehålle. Enig Er bare litt redusert etter vin her i går, men det går fort over når man kommer seg ut i sola :o Hm, jeg fikk plutselig sånn lyst på spagetti, helt enormt faktisk Kanskje du skriver senere hva dagen inneholdt? Bor du i by eller på landet, i Danmark eller i Norge? Danmark er et herlig land og jeg hadde sånn lyst å flytte dit for noen år siden Ha en fin og spennende dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg