Gå til innhold

"Blondie"'s morgen

Luise

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Hei Jette & god helg!! :klem:

Planer for helgen? :hoppe:

Ikke fint vær her heller, men skjønnt å bare glede seg til sommer & varme! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Hei Lillesky, jeg skriver på en norsk side og mener så jeg må prøve at skrive på norsk. :)

Ha' en rigtig go helg. :klem:

Dark Angel, Planer for helg er at der er marked i bya som jeg vil se og ellers bare kose meg så mye som jeg kan. :)

Solskin her nå, så været er så bra. :ler:

Ha' en rigtig go helg også :klem: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Sixx: det er litt svert å forklare om du ikke er kjent i Damark ellers, det må vere sirka 100 kilometer fra Vesterhavet og sirka 200 kilometer fra Ebeltoft i vannret linie vil jeg tro, kjenner du noen større byer i Danmark? :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::vinke::klem: :blomst_opp: Alle vennerne mi må ha en kjempebra helg :blomst_opp: :klem::vinke::hoppe: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sixx: :)

Om jeg er heldig forteller du meg kanskje hvorfor - om du er fra Danmark, eller .................... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Hei Jette. Jeg måtte bare innom dagboken din. Savnet avataren med bilde av deg. Hvorfor har du tatt det bort? Har lest mange av innleggene dine i det siste og du virker som ei koselig dame med mye fornuftig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Det var mye bedre. Skjønner ikke hva du mener med monster. Jeg synes du er ei flott dame med en flott personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8) Okei Hannan - og alle andre også. Jeg er vokset op med at PRAL er ikke godt! sig aldrig noet om deg selv som lyder FOR pent, tro at om andre siger noe mye pent om deg, så vil de opnå (gratis)tjenester av deg. DERFOR kaller jeg helre meg selv for en monster enn en skjønhetsprinsesse - i verkeligheten er jeg vist ikke noen av delene :ler:

Håper i nu har fåt forklaringen :)

I gør meg afhengig af KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Jo tak, Hannan, "Monster-Jette vil helt sekkert få en KJEMPEBRA HELG

vær rolig for det. :ler:

Sola skinner og humøra er i toppppppppppp :ler::ler:

:kghjerte: :blomst_opp: :plystre: :dagensrose: :danse: :nissekone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei kjære Jette! Jeg visste ikke at du har fått deg dagbok, så nå har jeg en dagbok å sniklese i.

Takk for at du er den du er.

:klem: fra Freckles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...