Gå til innhold

"Blondie"'s morgen

Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kul: Sommer, solskin, søndag :kul:

Jeg skal till market idag å møte goa venner å kose meg masse - tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag. Her er det grått i dag, men så kan vi gå på besøk uten at jeg tenker at jeg heller skulle ha ligget i solen og blitt brun...

Hvorfor er ikke blondinen på besøk i boken min mere, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Nei da en snikleser :o :hoho:ALLE er velkomna i dakbøkene mine :hoho::kul:

Jeg er glad i att noen gidder lese det jeg skriver :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: God morgen :ler:

ikke mye solskin idag men ikke regn heller så det er bare en normal mandag morgen. Jeg skal till "ettersyn" om et par timer, så må vi se om "maskinen" fungerer bra nog. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOOOOOOOODDDDDDDDD MOOOOOOORRRRRNIIIING :hoho::hoho:

Så skal B-B till ettersyn da hon har kjørt lite over 10.000 kilometer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!

Jeg er ikke like stået opp :ler:

Har vert hos frisøren å dumpet inn et par steder unnerveis tilbake. :kul:

Have a very nice day :heiajente::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o HVOR ER ALLE FINE SMILIES HENNE????????????? :angry:

Likte gamle KG mye bedre, nå må man TENKE osse, å kan stadig ikke finne ut av noe som helst, eller hvorfor det mangler båda ene å annet.

<_< Jeg kann ikke uttrykke meg spesielt gott uten dere fine smilies, så nå skriver jeg nog ikke så mye på KG mer. <_<

Ellers er det ei veldi fin morgen med solskin, og B-B har nå runna dere 11.000 kilometer (om noen interesserer seg for sånnt).

Ha ei bra dag, alle

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:unsure: God morgen, tror jeg nog, skal ut på langtur i B-B å er glad i att det er ikke solskin nå.

Håper dere får en bra dag, tross nya KG. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: NEIIIII har dere set hvor flott jeg er? :danse:

Har igjen fått hjelp av Hege da min gamla avatar var blet borte å jeg skulle finne en ny kunne min data ikke lage bildet i rett størrelse. Jeg kann ikke bruke fotoprogrammet mitt å det er litt irriterenne. :enig_anim:

Nå, men det er solskin igjen å jeg gidder snart ikke all det solskin mer, vi må ha noe regn! :-D

:heiajente:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg :) å jeg tror jeg er kommet over frustrasionerne mine, som kommer når noet nytt kommer frem i noe jeg bruker. :ironi::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: B-B er jellenavnet på min KJEMPESTORE minitrucker :ler: min liten 45 kilometers "bil" :ler:

Det er en tørstig liten sak! jeg kjørte till Djursland igår å tilbake å den liten skjit drak benzin for 175 kroner, det er noe met 15 kilometer pr. liter, den må ha fått svamp :ler::ler::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...