Luise Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #181 Del Skrevet 9. mai 2005 ~Uri~er nog ikke morgenmenneske, eller er det bare mandager du ikke liker? :trøste: det kan bli en veldi bra dag endda, opp med humøret, vennen min og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #182 Del Skrevet 9. mai 2005 TUUUUSEN takk Hadde vert greitt å kunne trylle ja.. Håper du får en superduper dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #183 Del Skrevet 9. mai 2005 JEG FIKK JOBBEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 9. mai 2005 TILLYKKE MED JOBBET Dark Angel :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. mai 2005 #185 Del Skrevet 9. mai 2005 ~Uri~er nog ikke morgenmenneske, eller er det bare mandager du ikke liker? :trøste: det kan bli en veldi bra dag endda, opp med humøret, vennen min og Jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg ikke liker mandager :klø: Det er bare blitt sånn Men heldigvis ble denne mandagen bedre enn forventet. Med masse solskinn og snille barn :-) Nå nærmer det seg leggetid.. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #186 Del Skrevet 10. mai 2005 ~Uri~ Det gleder meg veldi at du hadde en god mandag, kanskje det slutter med at du kommer å like mandager, hevm vet? Jeg synes du skal gi det en sjangse i alle fall :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 10. mai 2005 Nog ei dag hvor sola skinner, hva vill mon denne dagen bringe? sikkert noe som jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #188 Del Skrevet 10. mai 2005 Har du en fin dag? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 10. mai 2005 TUSEN TAKK, Dark syke engel, dagen min er utmerka, like unntagen når jeg tenker på deg :cry: Kunne jeg bare trylle deg rask :-? Du fortjener det, beste vennen min :trøste: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #190 Del Skrevet 10. mai 2005 Du er så søøøt!! Jeg håååper å bli bedre imorgen.. Hadde aldri klart å komt meg på jobb idag.. Uff, var :oops: å ringe... Skal du ut i finveret da? :-D Jeg skal bare holde meg hjemme ja.. og bli frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #191 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei Dark :oops: Har fåt wont i halsa så jeg skal nog ikke ut mye heller, men jeg har jo ikke heller like fåt job så det vill gå likevel :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #192 Del Skrevet 10. mai 2005 Nei!! Ikke si du begynner å bli syk?! :trøste: Hvordan går det? Uff, jeg har fått et skikkelig aggressivt virus & kommer meg nok ikke på jobb før torsdag... :-? Søker du jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #193 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei Mørke Engel Nei jeg tror jeg har bare hat for lite tøy på meg da jeg var ute, ikkje noe slemmt :trøste: Meg, søke job? nei jeg skal ikkje ha job (får pension) og om jeg skulle måtte det vært som troll så jeg kunne trylle deg frisk :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #194 Del Skrevet 10. mai 2005 Så glad du ikke har blitt syk!! Du er jo bare morsom du ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 11. mai 2005 Solskin :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #196 Del Skrevet 11. mai 2005 Holder deg frisk ? Håper det!! Solskinn er ikke å forakte! Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 11. mai 2005 Dakboka vill kanskje få nytt navn: blondinen's dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. mai 2005 #198 Del Skrevet 11. mai 2005 Fint nytt nick nå klarer jeg å skille deg og dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 12. mai 2005 TUSEN TAKK ~Uri~, mente ikke jeg var søt nog som engel :blomst_opp: :klem2: :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 12. mai 2005 Put on your sunglasses, kjempebra vær like fra morgena av Det liker jeg absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg