Gå til innhold

"Blondie"'s morgen

Luise

Anbefalte innlegg

:) ~Uri~er nog ikke morgenmenneske, eller er det bare mandager du ikke liker? :)

:trøste: det kan bli en veldi bra dag endda, opp med humøret, vennen min og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) ~Uri~er nog ikke morgenmenneske, eller er det bare mandager du ikke liker?  :)  

:trøste: det kan bli en veldi bra dag endda, opp med humøret, vennen min og  :)

Jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg ikke liker mandager :klø:

Det er bare blitt sånn :roll:

Men heldigvis ble denne mandagen bedre enn forventet. Med masse solskinn og snille barn :-)

Nå nærmer det seg leggetid..

Natta

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ~Uri~ :)

Det gleder meg veldi at du hadde en god mandag, kanskje det slutter med at du kommer å like mandager, hevm vet? :ler: Jeg synes du skal gi det en sjangse i alle fall :):klem: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):heiajente: Nog ei dag hvor sola skinner, hva vill mon denne dagen bringe? sikkert noe som jeg liker. :heiajente::)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) TUSEN TAKK, Dark syke engel, dagen min er utmerka, like unntagen når jeg tenker på deg :cry: Kunne jeg bare trylle deg rask :-? Du fortjener det, beste vennen min :trøste: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du er så søøøt!! :klem::kose::kose::klem:

Jeg håååper å bli bedre imorgen.. Hadde aldri klart å komt meg på jobb idag.. Uff, var :oops: å ringe... :tunge1:

Skal du ut i finveret da? :-D

Jeg skal bare holde meg hjemme ja.. og bli frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dark

:oops: Har fåt wont i halsa så jeg skal nog ikke ut mye heller, men jeg har jo ikke heller like fåt job så det vill gå likevel :trøste: :klem: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :klem: :klem2: :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei!! Ikke si du begynner å bli syk?! :trøste: :klem:

Hvordan går det?

Uff, jeg har fått et skikkelig aggressivt virus & kommer meg nok ikke på jobb før torsdag... :-?

Søker du jobb? :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei Mørke Engel :)

Nei jeg tror jeg har bare hat for lite tøy på meg da jeg var ute, ikkje noe slemmt :trøste:

Meg, søke job? nei jeg skal ikkje ha job (får pension) og om jeg skulle måtte det vært som troll så jeg kunne trylle deg frisk :kul::)

:trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:) TUSEN TAKK ~Uri~, mente ikke jeg var søt nog som engel :hoho:

:blomst_opp: :klem2: :vinke: :klem2: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...