Gå til innhold

Hva har du på pinnene/kroken/nåla nå?


Stueloff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg velger å bruke AB-knappen for å unngå å bli gjenkjent nå. Er akkurat ferdig med denne her, de siste stingene ble sydd for et par timer siden. :) 

20190124_212158.jpg

Anonymkode: 7e449...462

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den! Skulle likt å ha den i voksenstørrelse, jeg! Så flink du er 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edithbluse fra millefryd knitwear, str 6 år 😍

Anonymkode: 260a2...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stueloff skrev:

Jeg elsker den! Skulle likt å ha den i voksenstørrelse, jeg! Så flink du er 😁

Tusen takk, det var hyggelig! Den kan helt sikkert strikkes i voksenstørrelse, det er nok bare å regne seg oppover. Jeg pleier ihvertfall å kaste meg ut i sånt, så ser jeg hvor det bærer etter hvert. Det går seg som regel til, har jeg erfart. :P Selv tok jeg den en størrelse ned i forhold til den oppskriften startet på. 

Anonymkode: 7e449...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og syr på bunaden min, bestemte meg for at hvis jeg skal eie bunad, så skal jeg sy den selv, og sånn ble det.

Anonymkode: 5bb1c...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sukk. Jeg har leggvarmere i mørkeblått, turkis og lilla som jeg aaaaldri kommer til å bli ferdig med :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk, det var hyggelig! Den kan helt sikkert strikkes i voksenstørrelse, det er nok bare å regne seg oppover. Jeg pleier ihvertfall å kaste meg ut i sånt, så ser jeg hvor det bærer etter hvert. Det går seg som regel til, har jeg erfart. :P Selv tok jeg den en størrelse ned i forhold til den oppskriften startet på. 

Anonymkode: 7e449...462

Kanskje jeg skulle prøve det når jeg blir mer stødig i feltet 😁 Kan jeg spørre hvor mønsteret er fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Sol70 said:

Å sukk. Jeg har leggvarmere i mørkeblått, turkis og lilla som jeg aaaaldri kommer til å bli ferdig med :P 

Resultatet er ikke så viktig så lenge man koser seg med prosessen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med erme nummer to til en genser. Regner med at det blir ferdig i løpet av uka, så er det bare å feste tråder og montere før neste prosjekt settes i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker mariusgenser, har aldri strikket noe mer avansert enn et par sokker, så håper det blir bra 😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første sokken jeg prøver å strikke, og gjør det på rundpinne siden jeg ikke greier strømpepinner. 

Anonymkode: 10709...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikket nettopp rød lue str 2-4 år. Skal legge opp til mørk blå lue str 6-8 år nå. :tekola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Stueloff said:

Resultatet er ikke så viktig så lenge man koser seg med prosessen :nigo:

Haha, prosessen er at de har ligget der i strikkekorga til jeg ikke skjønner hvorfor jeg begynte på dem en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Stueloff skrev:

Kanskje jeg skulle prøve det når jeg blir mer stødig i feltet 😁 Kan jeg spørre hvor mønsteret er fra?

Det kan kjøpes her. Genseren strikkes ovenfra, og er skikkelig morsom å strikke. :) 

Anonymkode: 7e449...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Første sokken jeg prøver å strikke, og gjør det på rundpinne siden jeg ikke greier strømpepinner. 

Anonymkode: 10709...421

Jeg er livredd alt som skal strikkes to av. Den første går alltid fint, men når jeg skal strikke nummer to så blir den gjerne mye mindre fordi jeg er så lei :daane:

17 hours ago, Sol70 said:

Haha, prosessen er at de har ligget der i strikkekorga til jeg ikke skjønner hvorfor jeg begynte på dem en gang :ler:

Jeg skal innrømme at jeg har et par slike prosjekter selv. Men en dag! En dag skal jeg ta grep og gjøre det ferdig... Er hva jeg sier til meg selv.

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan kjøpes her. Genseren strikkes ovenfra, og er skikkelig morsom å strikke. :) 

Anonymkode: 7e449...462

Tusen hjertelig! Jeg har et par nevøer som ville blitt veldig glad for en slik, selv om jeg helst vil ha en til meg selv. Vi er rimelig svak for superhelter alle tre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med Oslo-lua og en tirilgenser i barnestørrelse... går litt tregt, jeg er ikke den kjappeste strikkeren akkurat. Dessuten er jeg ikke så flink til å skjønne strikkeoppskrifter, blir noen telefoner til mamma eller svigermor

Typisk meg å ha flere strikkeprosjekter på gang samtidig 

Hvis det er noe som heter mønster-dysleksi så har jeg det.. 

https://www.petiteknit.com/products/oslolua

https://www.sandnesgarn.no/tirilgenser-barn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, skruf said:

Jeg holder på med Oslo-lua og en tirilgenser i barnestørrelse... går litt tregt, jeg er ikke den kjappeste strikkeren akkurat. Dessuten er jeg ikke så flink til å skjønne strikkeoppskrifter, blir noen telefoner til mamma eller svigermor

Typisk meg å ha flere strikkeprosjekter på gang samtidig 

Hvis det er noe som heter mønster-dysleksi så har jeg det.. 

https://www.petiteknit.com/products/oslolua

https://www.sandnesgarn.no/tirilgenser-barn

Mønsterdysleksi, ja! Jeg skjønner ingenting. Godt å ha en mamma som er drevet i faget og bare bor noen hundre meter nedi gata. Jeg skjønner ikke hvorfor det må stå skrevet så vanskelig. :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...