Gå til innhold

Hvilke designermerker er harry og hvilke er IKKE harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Designermerker er nødvendigvis ikke harry i seg selv, det er logoflash som er harry. LV som mange nevner her har vesker og produkter uten monogram eller logo. De har faktisk laget mye fint oppigjennom. Gucci har vel tatt helt av nå med logoflash på alt, men jeg synes at Burberry og Hermes er flinke til å lage ting uten store logoer. Har selv noen fine jakker fra Burberry uten disse rutene på, og det er flotte jakker! Kun jeg vet hvor de er kjøpt :)

Anonymkode: 60307...1a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må nevne louis vuitton igjenn. Blodharry

Anonymkode: 4207e...03b

Nei

Anonymkode: dfef0...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I trådene om diverse bloggere er det tydelig at Louis Vuitton er ganske harry.

Hvilke andre merker er regnet som harry?

Hvilke merker er "akseptable"/ikke-harry?

Anonymkode: e28c3...8bb

Drit i hva som er harry, og kjøp/bruk det du synes er fint. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versace har noen usedvanlige digre glorete logoer i gullprint. Ser ut som jallakopi fra Tyrkia, bare til ti ganger prisen. 

Anonymkode: aeeba...f6d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎01‎.‎2019 den 21.40, minister-mio skrev:

De med synlige reklame, altså logoer til merket, f. Eks i mønster 


Skjønner ikke poenget med å ha designer veske til ti tusener av kroner hvis logoen ikke skal syntes. Fant en veske helt lik chanel veske på Glitter, da kan man jo like gjerne kjøpe den i stedet for chanel om man uansett ikke skal vise logoen. 

Jeg bruker Chanel, Prada og Marc Jacobs av de dyreste. Marc Jacobs har veldig liten ikke synlig logo kun på glidelåsen men de andre har logo. Jeg likte Gucci før men nå syntes jeg altfor mange går med det stygge nye fargede (grønn og røde) Gucci designet , mange harry ungdommer til og med fake pga rap sangen "Gucci gang", så jeg solgte faktisk den ene Gucci vesken min i forrifjor pga det. 

Anonymkode: dbab6...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Skjønner ikke poenget med å ha designer veske til ti tusener av kroner hvis logoen ikke skal syntes. Fant en veske helt lik chanel veske på Glitter, da kan man jo like gjerne kjøpe den i stedet for chanel om man uansett ikke skal vise logoen. 

Trodde de som kjøpte vesker for flere tusen var opptatt av kvaliteten jeg, ikke logoen. Men ja hvis kvalitet ikke er viktig kan man like gjerne kjøpe seg veske fra glitter. 

Anonymkode: a53a6...24c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:


Skjønner ikke poenget med å ha designer veske til ti tusener av kroner hvis logoen ikke skal syntes. Fant en veske helt lik chanel veske på Glitter, da kan man jo like gjerne kjøpe den i stedet for chanel om man uansett ikke skal vise logoen. 

Jeg bruker Chanel, Prada og Marc Jacobs av de dyreste. Marc Jacobs har veldig liten ikke synlig logo kun på glidelåsen men de andre har logo. Jeg likte Gucci før men nå syntes jeg altfor mange går med det stygge nye fargede (grønn og røde) Gucci designet , mange harry ungdommer til og med fake pga rap sangen "Gucci gang", så jeg solgte faktisk den ene Gucci vesken min i forrifjor pga det. 

Anonymkode: dbab6...8bf

Poenget med dyre, evnt litt dyre vesker, er i mine øyne kvalitet. Og de må være laget av skinn. Har ikke behov for at logoen må være stor og synlig, så alle ser den. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Er menneskene som eier merkevarene som gjør det harry. Alle som flasher med designerting er harry.

Og de som kjøper ting de ikke har råd til er harry. Samt alt med stor og glorete logo. 

Enda verre er det å lese en kommentar som dette over her: 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke poenget med å ha designer veske til ti tusener av kroner hvis logoen ikke skal syntes.

Her er det virkelig noen som ikke har skjønt det. Oser harry. 

Mener jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dævendøtte skrev:

Er menneskene som eier merkevarene som gjør det harry. Alle som flasher med designerting er harry.

Og de som kjøper ting de ikke har råd til er harry. Samt alt med stor og glorete logo. 

Enda verre er det å lese en kommentar som dette over her: 

Her er det virkelig noen som ikke har skjønt det. Oser harry. 

Mener jeg ;) 

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er opptatt av hva som er Harry og hva som ikke er Harry er vel de mest Harry av dem alle ;) 

Folk som gir beng i hva andre synes lever helt greit utenfor den tilstanden hvor det er så viktig hva andre synes.

Anonymkode: 87f2f...a43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, O.G. skrev:

Men hvorfor bryr seg om hvilke designermerker som er harry eller ikke? 

Hvorfor ikke bare kjøpe tingene man liker og gi blanke i at andre synes det er harry?

Det er fint. Og da lar man også være å gå inn i tråder som har et konkret spørsmål. Hva i all verden er poenget, liksom?

Anonymkode: 092d9...1ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig ingen merker er harry i seg selv. det er mest måten man setter det sammen på. Polo Ralph Lauren kan lett settes sammen på en måte som blir harry. Det er heller ikke pent med plagg hvor logoen er for stor. Louis Vuitton monogram kan være harry om det kombineres med klær som ser billige ut, men om man kombinerer det med et mer elegant antrekk kan det være pent. Bloggere med Chanelvesker er også harry.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fint. Og da lar man også være å gå inn i tråder som har et konkret spørsmål. Hva i all verden er poenget, liksom?

Anonymkode: 092d9...1ab

Si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Jeg tenker lite over det, men akkurat Versace synes jeg er ekstremt harry.

Altså, ord blir helt overflødige:

 

 

0EB26848-02B4-4D38-85FF-FDB1F33BE8A0.jpeg

934D2279-292F-4C7A-AA2D-CD99EDCA64A9.png

55EB4528-21FF-4BD3-8686-8A7D4BED9FEA.jpeg

25D20A4C-EC85-4693-A653-17816E690ED6.jpeg

6EB4E6FC-5E69-4949-BE6D-21FC56F65284.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LV har blitt harry, men tror det er fordi mamge influensere styler det sammen med grusomme plagg, og er opptatt av å flashe det. 

Anonymkode: d5042...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 12.07, Summ skrev:

Når hun bruker de samme klærne hver dag hele semesteret, med svært lite forandringer, bare fordi hun ser bra ut, så må hun nesten skylde seg selv. 

Men hun bare så hånlig på han, og begynte å snakke med oss igjen om hvor tragisk han var. Vi andre ble litt pinlig berørt

Hun synes vel hun var fin i de klærne da? Og hva er galt i å gå med samme vinterjakke hver dag? 

Personen som kom bort til henne var en stor idiot. 

Anonymkode: 8db0c...315

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 23.1.2019 den 10.35, AnonymBruker skrev:

De som er opptatt av hva som er Harry og hva som ikke er Harry er vel de mest Harry av dem alle ;) 

Folk som gir beng i hva andre synes lever helt greit utenfor den tilstanden hvor det er så viktig hva andre synes.

Anonymkode: 87f2f...a43

Og hvor mange logo-flashere er det som gir beng i hva andre synes?

Anonymkode: 51349...a9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 6.48, Nerine_ skrev:

Da er det også harry å kjøpe dyre biler da eller? Og dyre hus/leiligheter? 

Jo på et vis

Anonymkode: 2f267...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...