Gå til innhold

Trenger alenetid på ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂 😂 Hun er vel redd for at du skal kjøpe deg en " sexy maaaan, seeexy ass" hore. Ikke noe hemmelighet at det kryr av de. 

Anonymkode: 1fa2c...b5c

Tenkte jeg også. 😛

Anonymkode: 18c3e...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg tror jeg faktisk at det at en mann hadde reist mye i Thailand, hadde vært en dealbreaker. Jeg hadde ikke greid å involvere meg med en slik. Uansett hvor godt jeg ellers likte ham.

Anonymkode: 2771c...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Men da må man finne seg en partner som passet sammen med seg selv! 

Anonymkode: 54555...155

Man kan da passe sammen selv om den ene vil ha 30-60 minutter for seg selv? Det er da ikke veldig mye forlangt?

Syns det er rart at man ikke kan vise såpass hensyn til partnerens behov at man gir en liten time aleine. Det hadde jeg lett gjort for min partner, selv om jeg personlig ikke har det samme behovet for å være alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var pussig lesning. Det er flere som synes 30 minutters alenetid er å gå over streken, og som lurer på hvorfor man reiser på parferie når man trenger alenetid. Tja, på grunn av de resterende 23,5 timene av døgnet som tilbringes sammen?

Men TS: 

Er problemet at dere har ulikt behov for alenetid? Snakk om det.

Er problemet at hun føler seg utrygg? I så fall må dere også snakke sammen, og hun bør lære seg å klare seg mer alene, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi reiser til Thailand er jeg sjeleglad når mannen drar på en liten oppdagelsesferd/tar en siesta på hotellet o.l., mens jeg får ligge på stranden og lese i fred. Man drar da ikke til Thailand for å sitte inne på et hotell døgnet rundt? Dra til et ferieparadis, TS. Hun klarer nok å ligge på en solseng med andre turister rundt på dagtid?

Anonymkode: 62935...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Det handler neppe om at hun er så forbannet redd for deg.. Hun vil antagelig bare ikke være alene og det er forståelig! Du er trygg der, hun er IKKE det. Du er utrolig egoistisk. Stakkars dame som er stuck i Thailand med deg i 14 dager. Hvorfor i H...drar du med deg dama til Thailand, om du er ute etter ALENETID??? Du har 350 dager andre dager i året du kan utforske verden alene.

Anonymkode: d32f2...5e7

Kjære meg, det er snakk om en liten stund nå og da. Hva er det med kvinnfolk å må sitte klistra til kjæresten 24/7??

Skjønner ts godt jeg, jeg er dame og trenger også alenetid innimellom, selv på ferie. Ro deg ned 14 hakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det er mange som tar det som en selvfølge at man skal være sammen døgnet rundt hele ferien. Det er helt greit det, men dere må skjønne at folk er forskjellige, og at man ikke er en dårlig kjæreste bare fordi man trenger mer alenetid enn dere. Det er faktisk helt normalt og helt greit å ha tid for seg selv. Enten det er en tur, lese en bok, trene, sole seg, shippe, eller kanskje ta seg en middsgslur.

Anonymkode: f121d...b46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...