Gå til innhold

Hvordan lære henne opp til å like analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min liker ikke analsex, hun synes det er for vondt. Finnes det teknikker jeg kan bruke for å lære henne til å like det?

Anonymkode: e17a9...4c3

Tro meg, det er håp. :) Jeg fikk det til ganske godt etter et par ganger.

Hvilken stilling bruker dere? Synes misjonæren er vond for det er litt vanskelig å komme til og jeg blir mer fysisk sliten av det. Jeg liker heller ikke at han er på toppen fordi han er ganske tung og det gjør vondt å ligge under. Foretrekker å stå utenfor sengekanten mens mannen ligger på ryggen og tar imot. Du kan vurdere å ha en pute under rumpa di slik at hun slipper å bøye knærne når hun skal penetrere deg. En annen god stilling er at du står på kne med hodet i senga og rumpa opp, og når hun blir sliten av å penetrere deg, så kan du dytte rumpa di litt fram og tilbake på dildoen. 

Lykke til. 

Anonymkode: 7c576...69e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev fremgangsmåten. Såklart er betingelsen at kvinnen vil være med på det, noe annet går jo ikke 🙂 

Har såpass mye erfaring med analsex. Det jeg skriver har fungert og omvendt kvinner som har vært anti-anal, min nåværende samboer var det. Nå elsker hun det, men holder med 1 gang i uken for variasjonen.

Anonymkode: 30981...658

Denne kvinnen vil ikke ha analsex. Du sier at du har mye erfaring med analsex og skriver om kvinner som har vært anti-anal. Hvor mye erfaring har du med kommunikasjon og betydningen av ordet, nei? Hvor mye har du mast om analsex? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, det er håp. :) Jeg fikk det til ganske godt etter et par ganger.

Hvilken stilling bruker dere? Synes misjonæren er vond for det er litt vanskelig å komme til og jeg blir mer fysisk sliten av det. Jeg liker heller ikke at han er på toppen fordi han er ganske tung og det gjør vondt å ligge under. Foretrekker å stå utenfor sengekanten mens mannen ligger på ryggen og tar imot. Du kan vurdere å ha en pute under rumpa di slik at hun slipper å bøye knærne når hun skal penetrere deg. En annen god stilling er at du står på kne med hodet i senga og rumpa opp, og når hun blir sliten av å penetrere deg, så kan du dytte rumpa di litt fram og tilbake på dildoen. 

Lykke til. 

Anonymkode: 7c576...69e

Lykke til? Kvinnen vil ikke ha analsex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Jolene skrev:

Da kan du sikkert vise meg hvor jeg spesifikt skrev "skremmende" ;) Når man gjør om på en annens ordlyd, vrir man dermed på andres meninger. Det er ikke god debattskikk, og kanskje noe du burde lære deg?

Hvor har jeg skrevet at TS' kjæresten ikke skal respekteres?

Hva som er skremmende, er subjektivt. Nettopp derfor skrev jeg ingenting om skremmende. Dersom man er flink til å trene opp underlivsmuskler, samt ikke bare kjører på, er det ingenting som skulle tilsi at det kan føre til varig skade.

Ikke sant. Er enig med deg.

Det er sannsynligvis umulig, all den tid du ikke takler folk som arresterer deg på dine utsagn og du ikke makter å anerkjenne at de har et poeng. 

 

Du tapte umiddelbart etter å ha dratt inn denne; ;)  Det er ikke engang dårlig debattskikk. Det er nederlag! 

Anonymkode: be462...a38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jolene skrev:

Hva som er skremmende, er subjektivt. Nettopp derfor skrev jeg ingenting om skremmende. Dersom man er flink til å trene opp underlivsmuskler, samt ikke bare kjører på, er det ingenting som skulle tilsi at det kan føre til varig skade.

Du kan trene opp musklene i vagina. Skjeden er tilpasset å få en penis inn i seg, og kan trenes til å bli strammere. Lukkemuskelen i analen kan ikke trenes, og tror du at å knipe den viljestyrte delen av lukkemuskelen sammen har en lignende funksjon som knipeøvelser har på skjeden, tar du helt enkelt feil. Igjen: Analen er ikke tilpasset å få noe inn, det er ingen naturlig funksjon, og den kan ta skade av det, i den grad at brutale anale voldtekter kan føre til behov for utlagt tarm. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å respektere dersom hun ikke vil. 

Men snakk litt om det. Når du først er nede der, så gjør det jo ikke noe om du stimulerer anus litt. Slikk litt rundt hullet og se hvordan hun sponderer. Er hun med på gamet, så trykker du tuppen å lillefinger mot hullet. Husk mye lube. 

Jeg har heldigvis liten tiss, så kona mi har aldri opplevd dette som en trussel eller frykt. Hun nyter det, og kommer som en kanon når jeg slikker klitoris samtidig som jeg har pekefinger og langfinger i musa og ringfinger og lillefinger i stumpen. Faktisk dette som er mest digg, sjelden jeg stikker snoppen inn. 

Viktig at ikke målet MÅ være at en stor kuk skal inn bak. Det skaper frykt. Bli enige om at dere dropper penetrering i starten, og overhold det. Kos, massasje og pirring åpner kanskje et helt nytt kapittel for dere.   

Anonymkode: 01280...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sannsynligvis umulig, all den tid du ikke takler folk som arresterer deg på dine utsagn og du ikke makter å anerkjenne at de har et poeng. 

 

Du tapte umiddelbart etter å ha dratt inn denne; ;)  Det er ikke engang dårlig debattskikk. Det er nederlag! 

Anonymkode: be462...a38

Jeg anerkjenner andres poenger når de ikke vrir en setning til å bli til noe annet enn det som opprinnerlig stod. Dessten ønsker jeg å debattere, ikke gå på person. Det er faktisk mulig å diskutere en sak, kontra person vet du ;) Nettopp av den grunn skriver jeg alltid under nick, fordi jeg ønsker å vise at jeg står for det jeg skriver :)

52 minutter siden, Monica1968 skrev:

Du kan trene opp musklene i vagina. Skjeden er tilpasset å få en penis inn i seg, og kan trenes til å bli strammere. Lukkemuskelen i analen kan ikke trenes, og tror du at å knipe den viljestyrte delen av lukkemuskelen sammen har en lignende funksjon som knipeøvelser har på skjeden, tar du helt enkelt feil. Igjen: Analen er ikke tilpasset å få noe inn, det er ingen naturlig funksjon, og den kan ta skade av det, i den grad at brutale anale voldtekter kan føre til behov for utlagt tarm. 

Det er jeg klar over. Det jeg mente, er at man kan trene seg opp til å slappe av bak der. På den måten vil det foregå skånsomt, dersom den man har analsex med ikke bare kjører på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er å respektere dersom hun ikke vil. 

Men snakk litt om det. Når du først er nede der, så gjør det jo ikke noe om du stimulerer anus litt. Slikk litt rundt hullet og se hvordan hun sponderer. Er hun med på gamet, så trykker du tuppen å lillefinger mot hullet. Husk mye lube. 

Jeg har heldigvis liten tiss, så kona mi har aldri opplevd dette som en trussel eller frykt. Hun nyter det, og kommer som en kanon når jeg slikker klitoris samtidig som jeg har pekefinger og langfinger i musa og ringfinger og lillefinger i stumpen. Faktisk dette som er mest digg, sjelden jeg stikker snoppen inn. 

Viktig at ikke målet MÅ være at en stor kuk skal inn bak. Det skaper frykt. Bli enige om at dere dropper penetrering i starten, og overhold det. Kos, massasje og pirring åpner kanskje et helt nytt kapittel for dere.   

Anonymkode: 01280...820

Flott «innledning» men resten av innlegget ditt vitner om alt annet enn respekt for at kvinnen synes analsex er vondt.

Hvilken erfaring har du selv med å bli penetrert analt og bli påtvunget forsøk på noe som du selv synes er ubehagelig seksuelt? La oss si at jeg tenner på å penetrere mannen min med kvister analt men han synes at det er smertefullt.. Hvor mye massasje med oljer ol må til mener du for at jeg skal få tvunget mannen til å penetreres analt?  

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Viktig at ikke målet MÅ være at en stor kuk skal inn bak. Det skaper frykt. Bli enige om at dere dropper penetrering i starten, og overhold det. Kos, massasje og pirring åpner kanskje et helt nytt kapittel for dere.   

 

HVORFOR kan man ikke bare godta at noen ikke vil ha analsex?

Er dette så utrolig viktig at man må manipulere, lokke, lirke og jobbe for at hun skal gå med på det?

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når du først er nede der, så gjør det jo ikke noe om du stimulerer anus litt. Slikk litt rundt hullet og se hvordan hun sponderer. Er hun med på gamet, så trykker du tuppen å lillefinger mot hullet. Husk mye lube. 

Åh herregud!

Dette har jeg opplevd med menn som deg. Det er så utrolig avtennende, du aner det bare ikke.

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Jolene said:

Hva som er skremmende, er subjektivt. Nettopp derfor skrev jeg ingenting om skremmende. Dersom man er flink til å trene opp underlivsmuskler, samt ikke bare kjører på, er det ingenting som skulle tilsi at det kan føre til varig skade.

Du kan ikke trene lukkemuskelen i anus slik du fremstiller det. Beklager.

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Jolene said:

Jeg anerkjenner andres poenger når de ikke vrir en setning til å bli til noe annet enn det som opprinnerlig stod. Dessten ønsker jeg å debattere, ikke gå på person. Det er faktisk mulig å diskutere en sak, kontra person vet du ;) Nettopp av den grunn skriver jeg alltid under nick, fordi jeg ønsker å vise at jeg står for det jeg skriver :)

LOL

Jeg kan også være anonym under nick. Ikke lag et poeng av at du er anonym med nick mens andre er anonym med AB-kode.

 

54 minutter siden, Jolene said:

Det er jeg klar over. Det jeg mente, er at man kan trene seg opp til å slappe av bak der. På den måten vil det foregå skånsomt, dersom den man har analsex med ikke bare kjører på.

Skånsomt?

Når noen har gitt klart uttrykk for at de ikke vil ha analsex er ikke fokuset på at man absolutt må gjennomføre det bare man gjør det sakte nok.

Nei er nei.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Jolene said:

Hvor har jeg skrevet at TS' kjæresten ikke skal respekteres?

Du kommer med alskens tips om hvordan analsex skal gjennomføres.

TS' kjæreste vil ikke ha analsex. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke trene lukkemuskelen i anus slik du fremstiller det. Beklager.

Anonymkode: f3689...be1

Det kan man faktisk KILDE KILDE KILDE Beklager, men kan kan faktisk trene opp underlivsmuskulatur.

 

4 minutter siden, ulvetemmer skrev:

LOL

Jeg kan også være anonym under nick. Ikke lag et poeng av at du er anonym med nick mens andre er anonym med AB-kode.

 

Skånsomt?

Når noen har gitt klart uttrykk for at de ikke vil ha analsex er ikke fokuset på at man absolutt må gjennomføre det bare man gjør det sakte nok.

Nei er nei.

Igjen, mitt fokus er at man kan kommunisere rundt slike ting. Vi tenker gjerne at vi er negative til noe fordi vi ikke har prøvd det før. Ergo en god samtale rundt temaet, kan sørge for bedre forståelse og respekt begge veier. Og jo, det er forskjell på å skrive under nick kontra ikke skrive under nick. LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jolene said:

Beklager, men kan kan faktisk trene opp underlivsmuskulatur.

Ja, du kan trene opp underlivsmuskulaturen din, men lukkemuskelen din kan kun strekkes. Den kan du ikke trene. Om du er heldig kan du operere skader, men trene den opp? Nei. Analsex gjør muskelen slappere om man har det annenhver dag.

 

5 minutter siden, Jolene said:

Igjen, mitt fokus er at man kan kommunisere rundt slike ting. Vi tenker gjerne at vi er negative til noe fordi vi ikke har prøvd det før. Ergo en god samtale rundt temaet, kan sørge for bedre forståelse og respekt begge veier. Og jo, det er forskjell på å skrive under nick kontra ikke skrive under nick. LOL.

 

Kommunikasjonen er allerede gjort.

TS' kjæreste vil ikke ha analsex fordi det gjør vondt. Kan det tenkes at hun har forsøkt det allerede?

 

Det du og andre poster er oppskrifter på hvordan man kan lirke inn en finger i anus, massere osv, for å oppnå at partner gir etter for presset. Hvorfor? Fordi det er så utrolig viktig for mannen å få penis inn i anus. Gud bedre..

Man presser ikke noen som har sagt nei.

Endret av ulvetemmer
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jolene said:

Og jo, det er forskjell på å skrive under nick kontra ikke skrive under nick. LOL.

Nei, det er ingen forskjell overhodet.

Man er like anonym med et nick som med en AB-kode. At du ikke evner å skjønne dette, vel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Jolene said:

Og jo, det er forskjell på å skrive under nick kontra ikke skrive under nick. LOL.

Nei, det er ikke det!

Vil vi ikke ha analsex så vil vi ikke det, nick eller anonymbruker!

Anonymkode: 8a714...b42

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ulvetemmer skrev:

Ja, du kan trene opp underlivsmuskulaturen din, men lukkemuskelen din kan kun strekkes. Den kan du ikke trene.

Kommunikasjonen er allerede gjort.

TS' kjæreste vil ikke ha analsex fordi det gjør vondt. Kan det tenkes at hun har forsøkt det allerede?

 

Det du og andre poster er oppskrifter på hvordan man kan lirke inn en finger i anus, massere osv, for å oppnå at partner gir etter for presset. Hvorfor? Fordi det er så utrolig viktig for mannen å få penis inn i anus. Gud bedre..

Man presser ikke noen som har sagt nei.

Kommunikasjon er noe som går over tid, ikke bare en rask samtale. Jeg presiserer gjentatte ganger at man må kommunisere sammen, samt respektere et nei. Hvor har jeg argumentert for press?

1 minutt siden, ulvetemmer skrev:

Nei, det er ingen forskjell overhodet.

Man er like anonym med et nick som med en AB-kode. At du ikke evner å skjønne dette, vel.

Jeg liker å se hvilke nick jeg diskuterer med, ikke bare en kode. At du ikke evner å forstå at andre mener noe annet enn deg, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke det!

Vil vi ikke ha analsex så vil vi ikke det, nick eller anonymbruker!

Anonymkode: 8a714...b42

Haha, så sinna:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jolene said:

Haha, så sinna:skratte::skratte::skratte:

Jeg trodde du var veldig opptatt av saklighet og det å unngå brukerdebatt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...