Gå til innhold

Hvordan lære henne opp til å like analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gent82 skrev:

Håper exen din fant seg ei dame som var spennende i senga :)

Jævlig kvalm du er, kvinneundertrykker og nasty! Så fordi man ikke liker analsex kan man ikke være spennende i senga? 
Helt greit at du liker analsex men hold da for faen opp med å rakke ned på andre som ikke gjør det. Faktisk er det du som er unormal og jenter som ikke liker det er de normale her! 

Anonymkode: 8d510...9ef

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, SlemUlv said:

Nei, jeg hevdet aldri at du ikke vet at du snakket om prostata. Jeg mener bare at vi bør begynne å bruke rett navn på ting. Som var det jeg sa.. Men du vil ikke at jeg skal ha et poeng, du vil bare krangle, og si at jeg kverulerer :) 

Å bruke et allment brukt kallenavn på prostata er å ikke bruke rett navn. Hjelpes.

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei, jeg hevdet aldri at du ikke vet at du snakket om prostata. Jeg mener bare at vi bør begynne å bruke rett navn på ting. Som var det jeg sa.. Men du vil ikke at jeg skal ha et poeng, du vil bare krangle, og si at jeg kverulerer :) 

https://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/finn-mannens-g-punkt-2662854

Ved å massere mannens prostata, også kalt mannens g-punkt, lenge nok innenfra vil han kunne få en orgasme ikke ulik kvinnens skjedeorgasme, en sterkere, dypere og mer gjennomgripende orgasme enn han vanligvis får. https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/finn-din-indre-penis-2475423

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å akseptere et nei fra partner er en del av pakka når man skal ha sex med noen. Kan du ikke leve uten dette, må du finne deg en annen, rett og slett. Velkommen til voksenlivet.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min liker ikke analsex, hun synes det er for vondt. Finnes det teknikker jeg kan bruke for å lære henne til å like det?

Anonymkode: e17a9...4c3

Dersom hun er konfortabel med det så kan du begynne å masserer henne rundt anus, hus olje/glidemiddel, UTEN å stikke noe inn der. Gjør dette til en vanlig del når dere har sex. Hun må være helt trygg på at hun slipper å bli penetrert.

Ts, har du prøvd analsex - altså at hun penetrerer deg? Det er uansett første steg slik at du faktisk vet hva du holder på med og hvordan det kjennes ut.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Monsieur Beau skrev:

Dersom hun er konfortabel med det så kan du begynne å masserer henne rundt anus, hus olje/glidemiddel, UTEN å stikke noe inn der. Gjør dette til en vanlig del når dere har sex. Hun må være helt trygg på at hun slipper å bli penetrert.

Ts, har du prøvd analsex - altså at hun penetrerer deg? Det er uansett første steg slik at du faktisk vet hva du holder på med og hvordan det kjennes ut.  :) 

Samboeren liker det ikke da det gjør vondt. Har du for vane å påføre mennesker smerte da du kommer med denne type «råd»? Bare la rumpa være i fred!

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Monsieur Beau
3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Samboeren liker det ikke da det gjør vondt. Har du for vane å påføre mennesker smerte da du kommer med denne type «råd»? Bare la rumpa være i fred!

Jeg er 100% for å respekterer andre mennesker grenser, også når det kommer til sex. Jeg kom med et konkret tips, da ts spør om tips som kan hjelpe henne til å nyte analsex. Massasje rundt rumpehullet er ikke smertefullt - en klar forutsetting er at partneren selv ønsker å prøve det for å se om hun oppdager nytelse. Tror du ønsker å misforstå hva jeg skriver. Deg om det..... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Monsieur Beau said:

Jeg kom med et konkret tips, da ts spør om tips som kan hjelpe henne til å nyte analsex. Massasje rundt rumpehullet er ikke smertefullt

Huff.

Jeg har hatt analsex med noen av mine partnere, men så har jeg hatt en del andre jeg ikke har villet ha det med.

Nesten alle av disse begynte med dette tullet med å massere rundt anus, skulle lirke inn en finger osv.

Med en av dem ble det så ille at jeg ikke hadde sex i doggy fordi da visste jeg at det kom et forsøk på massasje og finger. 

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur menn at fått mye meir analsex om de bere at sluttet å mase/spørre og bere lat kvinner finne på det selv. Ingenting er meir avtenne enn menn som prøver å lure penis eller fingrene opp i analen 

Anonymkode: 3cfab...5f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Trur menn at fått mye meir analsex om de bere at sluttet å mase/spørre og bere lat kvinner finne på det selv. Ingenting er meir avtenne enn menn som prøver å lure penis eller fingrene opp i analen 

Anonymkode: 3cfab...5f1

Nettopp.

Første gang jeg hadde analsex var jeg 18 og det var på mitt initiativ. Jeg hadde nok aldri villet ha lyst engang om jeg hadde en partner som skulle massere meg rundt anus og lirke inn en finger for å forberede meg på det.

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff.

Jeg har hatt analsex med noen av mine partnere, men så har jeg hatt en del andre jeg ikke har villet ha det med.

Nesten alle av disse begynte med dette tullet med å massere rundt anus, skulle lirke inn en finger osv.

Med en av dem ble det så ille at jeg ikke hadde sex i doggy fordi da visste jeg at det kom et forsøk på massasje og finger. 

Anonymkode: f3689...be1

Det handler vel mer om kommunikasjon enn selve handlingen. Synd at du har erfaringer med partnere som du opplever at de "prøver å lure deg"..... Det har jo ingenting med mitt tips å gjøre. Samtykkende sex, respekt og trygghet er grunnleggende. Ikke lureri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Monsieur Beau said:

Det handler vel mer om kommunikasjon enn selve handlingen. Synd at du har erfaringer med partnere som du opplever at de "prøver å lure deg"..... Det har jo ingenting med mitt tips å gjøre. Samtykkende sex, respekt og trygghet er grunnleggende. Ikke lureri.

Press om analsex er alltd avtennende, uansett om man vil det selv eller ikke. 

 

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Press om analsex er alltd avtennende, uansett om man vil det selv eller ikke. 

 

Anonymkode: f3689...be1

100% enig. Press er avtennende og hører ikke hjemme når det kommer til sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye ekle folk som frekventerer dette forumet. 

Anonymkode: be462...a38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha analsex av og til, når jeg selv tar initiativ til det, men noen kvinner klarer ikke å like eller nyte det, selv om de gjerne vil like det i utgangspunktet. Det må respekteres! 

Det er ikke bare bare å ha analsex! Dersom man har luft i magen, har hatt litt løs avføring de seneste dagene (litt sår), eller dersom det er det minste skitt i kanalen, så er det vondt. Er mannen litt brå er det helt inni helvetes vondt! Noen har også hemoroider og andre plager som gjør at det er vondt, uansett. Noen opplever også smerter dager etter. 

Å ha analsex er en god del ting å tenke over, og forberedelser som ikke er nødvendig ellers. Dersom man ikke ønsker det av ulike årsaker bør det respekteres! Man er en forbanna egoist dersom man presser analsex på en som ikke ønsker det, og som ikke nyter det! Da er det ikke den som sier nei som er kjip, men den som maser! 

Selv jeg som under rette omstendigheter kan nyte det aksepterer ingen mas om analsex, og har heldigvis en mann som respekterer det. Jeg hadde en eks som ikke respekterte det, og som trodde at siden jeg nøt det av og til var jeg bare vanskelig når jeg sa "Ikke i dag!", fordi jeg for eksempel hadde hatt litt løs avføring. Eller fordi jeg ikke følte for styret med det. 

Å nyte det av og til betyr ikke alltid! Det må respekteres!

Å ikke like det overhodet må også respekteres! Det er som regel årsaker til det. Fysiske eller mentale. At de årsaker er mentale må også respekteres på samme måte som andre mentale årsaker må respekteres! Jeg drar ikke en annen mann med meg i senga, så mannen min kan se meg bli knullet av en annen, fordi hans sperre mot slikt "bare sitter i hodet!" 

Ikke press noen til seksuelle aktiviteter de ikke ønsker! 

Hva hadde dere menn som ikke liker å dele deres kvinne med noen anbefalt meg dersom jeg ba om tips for å få min mann med på trekant med en annen mann? At jeg burde respektere hans syn, eller gradvis lure en mann inn på soverommet, så han ble vant til at det ikke var så farlig? At han bare burde presses til det, fordi han ellers var kjedelig? 

Anonymkode: 47a22...f59

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig kvalm du er, kvinneundertrykker og nasty! Så fordi man ikke liker analsex kan man ikke være spennende i senga? 
Helt greit at du liker analsex men hold da for faen opp med å rakke ned på andre som ikke gjør det. Faktisk er det du som er unormal og jenter som ikke liker det er de normale her! 

Anonymkode: 8d510...9ef

Akk ja, får se om jeg kommer meg under sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, jeg er så utrolig lei av slike menn..

Altså jeg har blitt lurt/overtalt til å ha analsex med flere forskjellige menn, de har gjerne spilt på samvittigheten min fordi de har såå lyst, og de har alle sagt "at på min måte vil det ikke gjøre vondt, det er bare fordi de andre ikke har hatt peiling på hva de har gjort du har fått smerter, vi skal ta det rolig og gjør det vondt så stopper vi". Og alltid har det gjort helt hinsides vondt, og ikke er det i nærheten av tennende heller, det kjennes ikke mer behagelig ut for meg å ha en finger enn åpningen enn det kjennes ut å ha en bæsj stående fast der, kjennes faktisk ut som en forstoppelse og jeg begynner å kaldsvette.

Jeg endte det med en pulevenn jeg hadde hatt i mange år dagen etter vi prøvde analsex, greide ikke å stole på en mann som syntes det var greit å gjøre meg så vondt på den måten han gjorde.

Min nåværende samboer maste også på analsex i begynnelsen, og jeg vet han tenner på det. Jeg sa faktisk jeg var villig til å prøve hvis jeg fikk ta en dildo (på hans størrelse) opp i rumpa hans først. Han spør med gjevne mellomrom og jeg svarer det samme hver gang, men da bare fnyser han for det vil han jo "selvfølgelig ikke". Det har gått 5år og jeg har enda ikke fått være i nærheten av rumpen hans. Hvis han er så sikker på at det vil bli "kjempedeilig" for meg, hvorfor vil han da ikke selv prøve?

Hvorfor i all verden tror menn at vi skal ha mer lyst på noe opp i analen enn dem? Alt i alt er det de som skal få mest ut av det med tanke på p-punktet.

Beklager utblåsningen, jeg vet jo selvfølgelig at det er mange menn og kvinner som synes det er godt og det er jo flott, blir bare så lei av at vi som ikke gjør det alltid skal overtales, og at "joda, du liker det sikkert bare det gjøres på rett måte".

Anonymkode: a251b...abe

Jeg er helt enig med deg.

Ikke bare er det rimelig at han også prøver noe som burde være like naturlig for menn, men han har da også muligheten til å lære hvordan man skal venne seg til anal penetrering. Som en bunus får han ekstranytelsen ves at menn har prostata.

Alle vinner potensielt dersom han følger ditt råd. Du har tatt et godt standpunkt, hold fast ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig kvalm du er, kvinneundertrykker og nasty! Så fordi man ikke liker analsex kan man ikke være spennende i senga? 
Helt greit at du liker analsex men hold da for faen opp med å rakke ned på andre som ikke gjør det. Faktisk er det du som er unormal og jenter som ikke liker det er de normale her! 

Anonymkode: 8d510...9ef

Det siste var kanskje riktig for ti år siden, men ikke nå. Mitt inntrykk er at unge kvinner som ikke liker analsex tilhører en stadig mindre minoritet.

Anonymkode: 498f9...bc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det siste var kanskje riktig for ti år siden, men ikke nå. Mitt inntrykk er at unge kvinner som ikke liker analsex tilhører en stadig mindre minoritet.

Anonymkode: 498f9...bc3

En minoritet, faktisk.

Anonymkode: f3689...be1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun sier nei og mannen allikevel begynner å ha en finger der bak som tipses om i tråden, minner det meg om de type overgrepene hvor hun trekker seg unna, men han bare fortsetter å klå til hun går lei/blir redd og blir med mot sin vilje. 

Anonymkode: 17600...477

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...