Gå til innhold

Wiley - IVF på andre året

Wiley

Anbefalte innlegg

Jaaa progesteron i pilleform er helt topp, glemmer egentlig at jeg tar medisiner for det går så fort unna. Anbefales @prøverpåny, men du skal jo ikke ha flere runder uansett så det slipper du å teste. 

11 befruktet i dag @Mirabella76 så fortsatt mange som henger med men det er jo de neste dagene de begynner å falle fra så det tallet dropper nok en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra start på utviklingen @Wiley! Jeg har også hatt litt bratt fall på utviklingen av mine egg jeg og, men nå har jeg jo fått et fint innsett, så det tenker jeg skal gjelde deg og ☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk fineste @Waldfee og @prøverpåny! Dagens oppdatering er at alle 11 har delt seg og av de er 8 topp kvalitet så synes det høres ganske greit ut så langt. Det er jo de neste dagene de fleste faller fra men har bestemt meg for at hvis jeg får ett topp kvalitet satt inn så er jeg fornøyd, bonus hvis jeg får et på frys også. Gikk jo ikke så bra med dyrkingen siste forsøk men det høres allerede bedre ut en sist så heldigvis er jeg veldig mye mer optimistisk en sist! Da gråt jeg vel omtrent fra dag 2 til negativ test. Man justerer jo forventningene litt underveis men den oppfølgingen og informasjonen jeg får nå hjelper sykt mye på innstillingen min. Verdt penga!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wiley skrev:

Takk takk fineste @Waldfee og @prøverpåny! Dagens oppdatering er at alle 11 har delt seg og av de er 8 topp kvalitet så synes det høres ganske greit ut så langt. Det er jo de neste dagene de fleste faller fra men har bestemt meg for at hvis jeg får ett topp kvalitet satt inn så er jeg fornøyd, bonus hvis jeg får et på frys også. Gikk jo ikke så bra med dyrkingen siste forsøk men det høres allerede bedre ut en sist så heldigvis er jeg veldig mye mer optimistisk en sist! Da gråt jeg vel omtrent fra dag 2 til negativ test. Man justerer jo forventningene litt underveis men den oppfølgingen og informasjonen jeg får nå hjelper sykt mye på innstillingen min. Verdt penga!

For en bra utvikling så langt, nå skal det bare fortsette! Frister nesten å teste et privat forsøk dersom dette ikke fører helt frem, selv om jeg føler og er glad for at P tester litt ulike metoder underveis. 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens oppdatering fra embryologen er at 7 fortsatt er topp kvalitet og 2 som er litt tregere. Veldig fornøyd så langt, det høres veldig mye bedre ut en siste forsøk så nå er det bare å krysse fingrene for onsdagen og at så mange holder ut som mulig. 😱

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gode nyheter 😊👏 Håper at de 7 som leder an fortsetter den gode utviklingen 🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flete gode nyheter i dag, fortsatt 7 embryoer som trykker seg sammen og en av de var også en tidlig blastocyst allerede. Så da er det kanskje lov å håpe på at det blir noe bra satt inn i morgen og kanskje også noe på frys! Det får man si var ganske motsatt av hva som skjedde forrige forsøk. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg

Oæ, for noen ville resultater på de egga der! :nordvesta:

Jeg vil vite alt om regimet og hva du har dyttet i deg :P Og spesielt om du merker annerledes bivirkninger på progesteron i pilleform. Det høres amazing ut om man ikke får noe herk med magen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Har gått med hjertet litt i halsen i dag fordi jeg var redd for dårlige nyheter her, men dette var jo positivt over all forventning @Wiley!! 😁😁👏👏👏

Masse lykke til i morgen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Fnugg said:

Oæ, for noen ville resultater på de egga der! :nordvesta:

Jeg vil vite alt om regimet og hva du har dyttet i deg :P Og spesielt om du merker annerledes bivirkninger på progesteron i pilleform. Det høres amazing ut om man ikke får noe herk med magen eller noe.

Assa får jo se hva som skjer i morgen først men så langt virker det som om kroppen min liker gonal-f og fyremadel aller best. Progesteron er jo progesteron, er mye trøtt men det kan jo være jeg får litt lite søvn pga  prednisolonen. Har syyyyyyykt vondt i puppene men det er jo litt ovitrellen det også, litt stikninger i magen men ellers er det jo en drøm å bare ta piller. Elsk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, prøverpåny said:

Hurra! Har gått med hjertet litt i halsen i dag fordi jeg var redd for dårlige nyheter her, men dette var jo positivt over all forventning @Wiley!! 😁😁👏👏👏

Masse lykke til i morgen!

Neida, bare vært ute og reist så rakk ikke skrive! Veldig fornøyd så langt, hadde regnet med at flere hadde strøket med egentlig. Men får se hva de sier i morgen, det er jo ikke sikkert de fryser ned noe i morgen heller, høres ut som om det er muligheter for både dag 5 og 6 frys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Patriotpaula said:

Hurra for fantastiske nyheter 👏🤩

Jaaaa! Tar ikke gledene på forskudd men i forhold til forsøket i januar så er det jo natt og dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 hours ago, Waldfee said:

Bra!!! Dette er jo supert så langt👏👏👏 masse lykke til i morgen, skal tenke på deg!!

😘😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en topp kvalitet hatching blastocyst satt inn og vi fikk sett på skjerm og greier, så veldig fin ut. Fikk også fryst hele 4 embryo, 2 topp og 2 bra kvalitet så nå var det endelig litt gode resultater. Har ikke testdag før 8 juli, altså 17 dpo. Synes det var litt lenge til og det er også dagen vi reiser på hytta så vil tro jeg kommer til å teste hjemme før det men ikke helt sikker på når enda. Da er det bare de slitsomme skrulledagene igjen før det blir ferie ferie liksom. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fantastiske resultater 👏😊 Krysser virkelig fingrene for dere ❤️🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...