Gå til innhold

Wiley - IVF på andre året

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du er like heldig neste uke🙏🏻❤️🙏🏻

Skrevet

Så koselig @Jeio, da tenker jeg skuldrene har senket seg litt. Får håpe det blir gode nyheter på meg også, klarer ikke helt å godta dette før UL tror jeg, selv om jeg har masse symptomer. Ikke så lenge igjen nå uansett!

Skrevet
35 minutter siden, Wiley skrev:

Så koselig @Jeio, da tenker jeg skuldrene har senket seg litt. Får håpe det blir gode nyheter på meg også, klarer ikke helt å godta dette før UL tror jeg, selv om jeg har masse symptomer. Ikke så lenge igjen nå uansett!

Ja, nå tror jeg på det😂 Nei, det går fort nå, så får du bekreftelse du og😊🙏🏻

• Liker 1
Skrevet

Håper dagen blir maksimalt fin for deg i dag :blomst:

Skrevet

Da har jeg vært på UL og alt så heldigvis fint ut, en liten bamsemums med hjerteslag og som lå og vred seg. Super weird og tror ikke det helt har gått opp for meg enda men veldig lettet! 😅

• Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, Wiley skrev:

Da har jeg vært på UL og alt så heldigvis fint ut, en liten bamsemums med hjerteslag og som lå og vred seg. Super weird og tror ikke det helt har gått opp for meg enda men veldig lettet! 😅

Å, superduperglad på deres vegne!! 😘😘😘 Må vel være bra å få bekreftelse på at det viste seg å være riktig at alt var bra 😊 

• Liker 1
Skrevet

Åh fyttikætten nå ble jeg glad!!! 🤩

Bamsemums ❤️🥰 Dette lover jo veldig bra, da!

Nå må du faktisk søke fødeplass for å sikre deg førstevalget :nigo: (tuller ikke, det er visstnok lurt å gjøre før kontroll i uke 12). 

Dette har jeg troa på asså! 

Skrevet
5 hours ago, prøverpåny said:

Å, superduperglad på deres vegne!! 😘😘😘 Må vel være bra å få bekreftelse på at det viste seg å være riktig at alt var bra 😊 

Tusen takk! Klarer ikke helt å tro på at alt er ok men det begynner å bli mer og mer virkelig nå. Skal på ny UL om to uker bare fordi jeg skal til gynekologen min, han lovet å få meg gjennom svangerskapet så da får jeg stole på han!

Skrevet
3 hours ago, Fnugg said:

Åh fyttikætten nå ble jeg glad!!! 🤩

Bamsemums ❤️🥰 Dette lover jo veldig bra, da!

Nå må du faktisk søke fødeplass for å sikre deg førstevalget :nigo: (tuller ikke, det er visstnok lurt å gjøre før kontroll i uke 12). 

Dette har jeg troa på asså! 

Tusen takk! 

Altså er det like mye rift om fødeplassene som barnehagene i Oslo eller? Har jo ikke peiling på hva man skal søke seg på lol! Skal til gynekologen om to uker, han har bra kontroll så får høre med ham 😅

Skrevet
43 minutter siden, Wiley skrev:

Tusen takk! 

Altså er det like mye rift om fødeplassene som barnehagene i Oslo eller? Har jo ikke peiling på hva man skal søke seg på lol! Skal til gynekologen om to uker, han har bra kontroll så får høre med ham 😅

Når jeg verpa var det litt sånn, så da gjaldt det å tjåke inn før uke 8-10. Særskilt om man ville på Riksen eller ABC.

Men nå tror jeg det er litt slækkere muligens, man søker uansett selv når det er før kontroll :) Veldig weird å sende det der. 

Skrevet
58 minutter siden, Fnugg said:

Når jeg verpa var det litt sånn, så da gjaldt det å tjåke inn før uke 8-10. Særskilt om man ville på Riksen eller ABC.

Men nå tror jeg det er litt slækkere muligens, man søker uansett selv når det er før kontroll :) Veldig weird å sende det der. 

Oi, Gud for et styr. Vet ikke om ABC er npe for meg, give me all the drugs liksom. Riksen er jo egentlig bra da, har bare så mange dårlige minner fra det jævla venterommet som er rett nedi gangen 🙄 får vel bare bestemme meg litt kjapt da....

Skrevet
2 timer siden, Wiley skrev:

Oi, Gud for et styr. Vet ikke om ABC er npe for meg, give me all the drugs liksom. Riksen er jo egentlig bra da, har bare så mange dårlige minner fra det jævla venterommet som er rett nedi gangen 🙄 får vel bare bestemme meg litt kjapt da....

Stalltips jeg ikke visste om selv når jeg søkte: Du kan søke ABC, og under fødsel - om man får behov - kan man bare si «gi meg den jævla epiduralen føkkings nå», og så trilles man over på vanlig - men TILBAKE igjen for barsel :nigo: 

Nå måtte jeg igangsettes og hadde blitt forvist fra ABC uansett, men :P Alle sykehusene er jo greie da, bare Riks som ikke har barselhotell. 

Skrevet
14 minutter siden, Fnugg said:

Stalltips jeg ikke visste om selv når jeg søkte: Du kan søke ABC, og under fødsel - om man får behov - kan man bare si «gi meg den jævla epiduralen føkkings nå», og så trilles man over på vanlig - men TILBAKE igjen for barsel :nigo: 

Nå måtte jeg igangsettes og hadde blitt forvist fra ABC uansett, men :P Alle sykehusene er jo greie da, bare Riks som ikke har barselhotell. 

Det var et bra innsider tips! Skal tenke litt på det, kanskje høre hva gynekologen anbefaler og sånn, jeg har jo bare såvidt akseptert at jeg er gravid liksom, har ikke kommet så langt som til fødselen enda 😂

Skrevet
På 5.8.2019 den 10.54, Wiley skrev:

Så koselig🥰

• Liker 1
Skrevet

Så fint å lese her!💗 Jeg ville valgt Ullevål fremfor Riksen, der kan pappaen overnatte med dere på hotellet og du slipper å dele rom. Jeg var på Riksen, det var slitsomt med nye romkamerater hver dag og at pappaen måtte reise hjem på natta. 

Gratulerer så mye også til deg, @Jeio👏👍💗😊

• Liker 1
Annonse
Skrevet
On 8/8/2019 at 4:15 PM, Waldfee said:

Så fint å lese her!💗 Jeg ville valgt Ullevål fremfor Riksen, der kan pappaen overnatte med dere på hotellet og du slipper å dele rom. Jeg var på Riksen, det var slitsomt med nye romkamerater hver dag og at pappaen måtte reise hjem på natta. 

Gratulerer så mye også til deg, @Jeio👏👍💗😊

Tror faktisk jeg ender opp med ABC på Ullevål, hadde jeg ikke trodd om meg selv egentlig og samboer er skeptisk 😂 går sikkert fint. Merkelig å bestemme seg for sånne ting nå, har ikke fortalt det til noen enda men skal liksom forholde meg til sånt allerede. Venter enda noen uker med å fortelle det til familie og venner, det var tungt sist å fortelle at vi mistet så vi har lyst til å være mer sikre denne gangen og tross hjertelyd så sitter det ganske langt inne å slappe av. Ny ultralyd den 20, så får vi se om det hjelper litt. 💜

Skrevet

Vi stiller som doulas! :ler: 

Neida, (joda!) men jeg har skikkelig troa på dette her altså selv om jeg ikke er synsk og kan garantere noe.

Det er utrolig rart for hver milepæl som går bra, selv om man jo gjerne kjenner godt på kroppen at det er noe der :) 

Åssen er formen din nå?

Skrevet
11 timer siden, Fnugg skrev:

Haha, ja det gjør vi 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, Fnugg said:

Neida, (joda!) men jeg har skikkelig troa på dette her altså selv om jeg ikke er synsk og kan garantere noe.

Det er utrolig rart for hver milepæl som går bra, selv om man jo gjerne kjenner godt på kroppen at det er noe der :) 

Åssen er formen din nå?

2 hours ago, prøverpåny said:

Haha, ja det gjør vi 😂😂😂

Assa, jeg tar gjerne imot doulas jeg 😂 bare å komme!

Formen er faktisk bedre, kvalmen har gått fra å være ganske konstant til at jeg bare brekker meg hver gang jeg skal pusse tenner, ta piller eller bruke et toalett annet en det hjemme, ganske så overkommelig spør du meg! Kan til og med overtales til å lage litt mat igjen, selv om det fortsatt er en veldig lang liste over mat jeg bare ikke tåler tanken på. Men til gjengjeld så er jeg helt zombie sliten, passer dårlig at jeg egentlig vil legge meg kl 14 hver dag når det har blitt en del 12 timers arbeidsdager i det siste. 10 uker i morra da, det begynner å komme seg. 

Skrevet
10 timer siden, Wiley skrev:

Assa, jeg tar gjerne imot doulas jeg 😂 bare å komme!

Formen er faktisk bedre, kvalmen har gått fra å være ganske konstant til at jeg bare brekker meg hver gang jeg skal pusse tenner, ta piller eller bruke et toalett annet en det hjemme, ganske så overkommelig spør du meg! Kan til og med overtales til å lage litt mat igjen, selv om det fortsatt er en veldig lang liste over mat jeg bare ikke tåler tanken på. Men til gjengjeld så er jeg helt zombie sliten, passer dårlig at jeg egentlig vil legge meg kl 14 hver dag når det har blitt en del 12 timers arbeidsdager i det siste. 10 uker i morra da, det begynner å komme seg. 

Det med maten er et veldig bra tegn altså - og det husker jeg godt *grøss* Sluttet å lage middag alltogether, og det aller beste er at jeg fortsatt ikke lager middagen 5 år etter :hoho: 

Brekke seg ved å tisse hos andre 🙈 Ganske stress! :P Huff!

Shit....10 uker! Det er så kult! NÅR alt går bra (når, ikke hvis) på neste UL så skal det faktisk veldig mye til at det ikke kommer en fiks ferdig kråkebolle (eller; dino da) ut derfra. Navneforslag: Seismosaurus, eller Brachiosaurus :nigo:   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...