Gå til innhold

Wiley - IVF på andre året

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flott resultat! :yvonne: Eg kryssar fingrane for deg. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Føler dette ikke går veien nå heller. Begynte å spotte i går, noe som føles for sent for festeblødning og for tidlig for mensen. Ringte klinikken og de sa det ikke trengte å bety noe så lenge det ikke var friskt blod som tok seg opp, så nå går jeg jo bare å venter på det. Ingen særlige symptomer ute og går heller, puppene er tilbake til helt normale, har litt kramper osv men det kan jo også slå begge veier. Og så er det jo selvsagt fortsatt for tidlig å teste så jeg får jo ingen svar heller med mindre mensen faktisk kommer da. Æsj, mistet all trua nå. 

Skrevet

Det er vel i utgangspunktet litt for sent for festeblødning, ellers får man bare håpe at den er litt treg av seg 🤞🏻🤭 Jeg hadde festeblødning på dag 4 og 5, det stemte med et skjema jeg har funnet om hva som skjer hver dag etter at blastoen er satt tilbake. Enig at det også er litt for tidlig for mensen... 

Jeg krysser fingrene for at TR holder seg unna 🤞🏻

• Liker 1
Skrevet

Hm, kan jo være positivt dette? Vil ikke gi deg falskt håp heller, men det kan jo ha ligget litt før det kom ut det blodet (om det ikke var friskt) og kramper så tidlig er vel positivt. Men: like greit å forberede seg på det verste. Kroppene er uforutsigbare! Krysser fortsatt for deg 🤞💗

• Liker 1
Skrevet

Fortsatt ikke fått mensen men tipper den er rett rundt hjørnet nå, spottingen har fortsatt og har en del kramper og murringer i tillegg så føler hele tiden at jeg har fått mensen. Er egentlig såpass resignert at jeg ikke tror jeg kommer til å teste i morgen. Det er jo som du sier @Waldfee at det kan være innenfor normalen men det føles ikke riktig i det hele tatt, så jeg tenker egentlig at jeg får svaret mitt når mensen kommer. 

Det var innsett nr 6 så vi er ganske matte nå, det blir vanskeligere og vanskeligere å finne motivasjonen igjen. Heldigvis er det sommer og en uke på hytta med bare mannen neste uke, da tipper jeg det blir litt lettere å se fremover igjen. 

Skrevet

Hei @Wiley, tenker på deg 💗! Hvordan har det gått? Jeg hadde god følelse 🤞

Skrevet
3 hours ago, Waldfee said:

Hei @Wiley, tenker på deg 💗! Hvordan har det gått? Jeg hadde god følelse 🤞

Spotter litt fortsatt men ikke fått mensen, er vel 15dpo i dag men det kan jo være progresteronen. Har egentlig ikke tenkt å teste før på mandag, føles fortsatt som om det er mensen som kommer. Takk for at du tenker på meg fineste!

Skrevet
2 timer siden, Wiley skrev:

Spotter litt fortsatt men ikke fått mensen, er vel 15dpo i dag men det kan jo være progresteronen. Har egentlig ikke tenkt å teste før på mandag, føles fortsatt som om det er mensen som kommer. Takk for at du tenker på meg fineste!

Jeg har fortsatt en god følelse 👍💗 🤞. Skjønner at du venter med å teste. Veldig vanskelig å forstå seg på hva kroppen gjør noen ganger. Krysser videre 🤞klem 💗

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med testing i morgen, @Wiley! Unner deg det så veldig at det blir positivt svar 💗💗

Skrevet

Tok en test siden mensen aldri dukket opp og jeg er gravid gitt! Satt liksom og tyvtittet på testen de første 3 minuttene og så at krysset kom med en gang men det skjedde også sist før fargestoffet forsvant så jeg nektet å tro på det før det hadde gått over 3 minutter og krysset aldri forsvant. Hadde jo mistet troa med all spotting og kramper så jeg er litt satt ut. Får se hva blodprøvene sier og så tror jeg at jeg skal spørre om å få ta en til om en uke for å sjekke at det går riktig vei pluss om jeg kan fortsette å ta progesteronen også. Man blir jo så smertefullt klar over alt som kan gå galt når man har mistet før, så tar det veldig med ro med jubelen en så lenge. Tusen takk for at dere heiet på meg @Waldfee & @prøverpåny, håper det holder denne gangen! Og @Fnugg også da, hvor en du er. 

D6BD3A64-A46C-4FA7-8F7E-F73A5A37C531.jpeg

• Liker 5
Skrevet

Åh! Jeg måtte inn her å titte for jeg har lurt på hvordan det går, fikk brått en god følelse. Så fantastisk! Skjønner du ikke vil slippe jubelen løs, men det er en positiv test og det må så være lov å nyte! Jeg fikk beskjed etter påvist graviditet at jeg kunne fortsette med progesteron, og trappe ned. Hvis det føltes tryggere. Jeg gjorde ikke det, og tenkte etterpå at jeg kanskje burde. Hadde du forresten annen støttebehandling dette forsøket? 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Wiley skrev:

Tok en test siden mensen aldri dukket opp og jeg er gravid gitt! Satt liksom og tyvtittet på testen de første 3 minuttene og så at krysset kom med en gang men det skjedde også sist før fargestoffet forsvant så jeg nektet å tro på det før det hadde gått over 3 minutter og krysset aldri forsvant. Hadde jo mistet troa med all spotting og kramper så jeg er litt satt ut. Får se hva blodprøvene sier og så tror jeg at jeg skal spørre om å få ta en til om en uke for å sjekke at det går riktig vei pluss om jeg kan fortsette å ta progesteronen også. Man blir jo så smertefullt klar over alt som kan gå galt når man har mistet før, så tar det veldig med ro med jubelen en så lenge. Tusen takk for at dere heiet på meg @Waldfee & @prøverpåny, håper det holder denne gangen! Og @Fnugg også da, hvor en du er. 

D6BD3A64-A46C-4FA7-8F7E-F73A5A37C531.jpeg

Omg!!! Det er den sterkeste testen jeg har sett så tidig!! 😍😍😍😍😍 Dette skal holde helt inn, krysser fingre og alt annet jeg har for det 😭(gledestårer!) 

Skjønner også veldig godt du ikke er helt beroliget av bare en test, men nå er du et viktig steg på veien mot målet 😘 Du får helt sikkert målt hcg flere ganger om du ønsker det. Er det sommerstengt på klinikken?

Nyt resultatet inntil videre!

• Liker 1
Gjest Fnugg
Skrevet (endret)

Vent litt HVA!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Åååååh nå ble jeg helt gira og megaglad her 🤩

Jeg unner deg så utrolig mye at dette skal gå bra hele veien! 🙏🙏🙏🙏

Shit asså, det dinoegget bare 🦕🦖 

Jeg var satt opp til å ta progesteron helt til uke 8, og jeg har aldri hatt problemer med SA, så tipper det er helt innafor å fortsette :)  

Endret av Fnugg
Skrevet
35 minutter siden, prøverpåny said:

Omg!!! Det er den sterkeste testen jeg har sett så tidig!! 😍😍😍😍😍 Dette skal holde helt inn, krysser fingre og alt annet jeg har for det 😭(gledestårer!) 

Skjønner også veldig godt du ikke er helt beroliget av bare en test, men nå er du et viktig steg på veien mot målet 😘 Du får helt sikkert målt hcg flere ganger om du ønsker det. Er det sommerstengt på klinikken?

Nyt resultatet inntil videre!

Ja jeg tar det som en bra begynnelse, det er jo veldig lenge siden sist jeg hadde positiv test så er endelig et steg nærmere! Tror heller ikke testen var så sterk sist. De stenger alle klinikkene i uke 29 selvfølgelig og Oslo holder stengt helt til uke 32 så da blir det i allefall ikke noen UL før det men det passer meg egentlig fint. Får høre om blodprøve da, ellers får jeg vel bare prøve å slappe av og satse på at det går fint. Man får jo ikke gjort noe fra eller til uansett. Skal prøve å lande litt men nå blir det ekstra deilig å reise bort!

Skrevet
34 minutter siden, Fnugg said:

Vent litt HVA!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Åååååh nå ble jeg helt gira og megaglad her 🤩

Jeg unner deg så utrolig mye at dette skal gå bra hele veien! 🙏🙏🙏🙏

Shit asså, det dinoegget bare 🦕🦖 

Jeg var satt opp til å ta progesteron helt til uke 8, og jeg har aldri hatt problemer med SA, så tipper det er helt innafor å fortsette :)  

Jaaa! Håper det holder hele veien denne gangen, er vel et sted mellom veldig forsiktig glad og vettskremt, så nå tror jeg det blir veldig deilig med ferie. Håper det ordner seg med progesteronen og sånn, tenker det hjelper litt på nervene også. 😅

Annonse
Skrevet
53 minutter siden, Fiiol said:

Åh! Jeg måtte inn her å titte for jeg har lurt på hvordan det går, fikk brått en god følelse. Så fantastisk! Skjønner du ikke vil slippe jubelen løs, men det er en positiv test og det må så være lov å nyte! Jeg fikk beskjed etter påvist graviditet at jeg kunne fortsette med progesteron, og trappe ned. Hvis det føltes tryggere. Jeg gjorde ikke det, og tenkte etterpå at jeg kanskje burde. Hadde du forresten annen støttebehandling dette forsøket? 

Jaaa, jeg var jo overbevist om at det ikke gikk denne gangen heller og hadde begynt å tenke litt videre på et barnløse liv også og egentlig funnet ut at det ikke hadde vært så krise som jeg kanskje hadde sett for meg. Så jeg ble litt satt ut kan man si. 

Går på prednisolon i tillegg, det må man trappe rolig ned uansett, men må vel slutte før uke 12 har jeg skjønt. Tenker jeg vil fortsette på progesteron bare for sinnets skyld men jeg vet ærlig talt ikke om det utgjør en stor forskjell. Hvis det hadde vært et must så hadde vel alle fortsatt med det etter positiv test også. 

Skrevet

Å så fantastiske nyhetar! :strix: Kryssar alt eg har for at spiren klorar seg godt fast der inne, heilt fram til termin. :hjerte: :hug:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer❤️ Krysser fingrene for at det går bra🤞🏻🤞🏻🤞🏻

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Mirabella76 said:

Å så fantastiske nyhetar! :strix: Kryssar alt eg har for at spiren klorar seg godt fast der inne, heilt fram til termin. :hjerte: :hug:

Tusen takk! Håper det samme. Hcg på 800 på 17dpo så det er jo en bra begynnelse 💖

Skrevet
2 hours ago, Jeio said:

Gratulerer❤️ Krysser fingrene for at det går bra🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Tusen takk, da er det bare å vente og håpe enda mer men da er vi et skritt nærmere i alle fall ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...