Gå til innhold

Folk som spiller og synger i sosiale sammenhenger, men skjønner ikke selv at nok er nok..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, O.G. skrev:

Gi enten en beskjed eller lide i stillehet.

Men hvordan gir man beskjed til sånne? Han er som sagt veldig langsur og hårsår og tåler ikke noe som helst kritikk eller negativt ladede kommentarer på syngingen/spillingen. Han kommer til å bli så fornærmet at han ikke gidder prate med meg på evigheter etterpå.

Jeg kan jo evt gå til anskaffelse av ørepropper og lære meg tegnspråk slik at det går an å kommunisere med de andre gjestene imens han holder på😂Ts 

Anonymkode: f9191...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så kleint når folk skal spille gitar og synge hele tiden.

Eksen og jeg fikk besøk av en mann for mange år siden og siden været var strålende så satte vi oss ut.

Etter å ha snakket om løst og fast så gikk denne gubben i bilen for å hente gitaren sin. Han ville spille og synge en låt han selv hadde laget. Så ble det noen låter til før jeg sa at nå tar vi oss litt mat.

Ikke var han noe flink til å synge, men spille gitar kunne han. Han spurte om hva vi syntes om låta han hadde laget og hva pokker skal man svare på sånt? Vi klarte ikke si annet enn at den var fin, noe den ikke var. Jeg for min del hadde lyst til å hive gitaren i peisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan gir man beskjed til sånne? Han er som sagt veldig langsur og hårsår og tåler ikke noe som helst kritikk eller negativt ladede kommentarer på syngingen/spillingen. Han kommer til å bli så fornærmet at han ikke gidder prate med meg på evigheter etterpå.

Jeg kan jo evt gå til anskaffelse av ørepropper og lære meg tegnspråk slik at det går an å kommunisere med de andre gjestene imens han holder på😂Ts 

Anonymkode: f9191...51b

Si: Du, det begynner å bli nok nå. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo alltids skylde på tinnitus og hodeverk men slike mennesker tar sjeldent hint så ja, hva sier man uten å såre. Enkelt er det ikke men jeg hadde nok begrenset samværet så godt jeg kunne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...