Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier jo ikke at jeg vet noen ting som helst, jeg uttaler meg ut i fra mitt eget inntrykk av det jeg har sett på TV.
For å stille spørsmålet andre veien: hvordan vet du at Tix mislikte Jamilla fordi hun er mørk i huden, og ikke fordi hun hadde en oppførsel som han ikke kunne fordra?

Den talen om hva rasisme egentlig er kan du spare deg for.

Anonymkode: 94de9...ca2

Det er flere som har reagert på rasistisk oppførsel mot Jamilla.

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DEILIG at Marthe og Adrian vant og ikke Sofie og Mario!!!!

Anonymkode: 43735...fcb

• Liker 17
Skrevet

Har sett hele livesendingen til Rød Løper nå, og herregud så pr-kåt Mario fremstår. Cringe.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Har sett hele livesendingen til Rød Løper nå, og herregud så pr-kåt Mario fremstår. Cringe.

Hvor ser jeg den? 

Anonymkode: e1f43...983

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

DEILIG at Marthe og Adrian vant og ikke Sofie og Mario!!!!

Anonymkode: 43735...fcb

Såå enig! De to fortjente IKKE å vinne. Ufyselige mennesker. Deilig å se tryne på de når de skjønte de ikke vant 🤣🤣

Anonymkode: a250c...51f

• Liker 10
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Så fortjent i går! Jeg ble så fornøyd da vinnerne ble kåret. Veldig riktig. 😃

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere som har reagert på rasistisk oppførsel mot Jamilla.

Som f.eks.?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at det ikke bare er Jamilla som har reagert på Andreas sin oppførsel og spekulert i rasisme. Det refererte hun også på bloggen sin, og jeg husker det var en kommentarstorm her i tråden om nettopp det samme for en del uker tilbake. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat pleier å ta kommentarfeltet på blogger som bevis for noe som helst. Og Jamilla kan selvsagt påstå alt hun vil i bloggen sin, det er en av fordelene med en privat blogg. Det er subjektive meninger og følelser og ikke nødvendigvis sannheten.

Det som jeg synes er så rart er at det ikke blir vist til noen eksempler på hvilke ting han har gjort og sagt som tyder på rasisme. Er alt bare basert på at Jamilla var den eneste han fikk skikkelig i vranghalsen der inne, eller er det andre ting? Jamilla skrev jo ikke stort annet enn at Andreas er slem, ekkel og skryter for mye over pengene sine og damene han har hatt. Dette gjentar hun sammen med beskyldningen om at han er rasist. Men det kommer liksom ikke frem noe annet enn at han er frekk og overlegen mot henne.
Jeg er helt enig i at han fremstår som en drittsekk og skjønner at folk reagerer på oppførselen hans, men hva er det som gjør ham til en rasist? En såpass sterk beskyldning bør begrunnes med håndfaste eksempler, annet enn bare å gjenta på bloggen sin at "han er ekkel og slem, så ja han er en rasist!"

• Liker 8
Skrevet

Dårlig gjort av Adrian å ikke holde avtalen han hadde med Severin. Å spandere en tur istedet for å dele pengene? 

" Vi snakket om at vi skulle dele pengene om en av oss vant, men han har sagt at han heller vil ta med meg på en tur. Det gidder jeg ikke. Jeg kommer til å spørre om å få pengene i stedet, turer er jeg på hele tiden. Jeg vil heller ha penger enn en ny reise, sier han."

https://www.seher.no/kjendis/vil-ikke-ha-paradise-premien/71122066

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Diamant skrev:

Dårlig gjort av Adrian å ikke holde avtalen han hadde med Severin. Å spandere en tur istedet for å dele pengene? 

" Vi snakket om at vi skulle dele pengene om en av oss vant, men han har sagt at han heller vil ta med meg på en tur. Det gidder jeg ikke. Jeg kommer til å spørre om å få pengene i stedet, turer er jeg på hele tiden. Jeg vil heller ha penger enn en ny reise, sier han."

https://www.seher.no/kjendis/vil-ikke-ha-paradise-premien/71122066

Jeg synes absolutt ikke at det er dårlig gjort. Det er Adrian sine penger, han har lov til å endre mening om hvorvidt han vil dele premien med Severin eller ikke. Og etter Severins oppførsel å bedømme i går når han så at han tapte finaleplassen (der stoler gikk i veggen og han var forbanna) så tviler jeg sterkt på at Severin hadde delt med Adrian hvis han hadde vunnet. Han stemte på Adrian utelukkende for å få en bit av kaka og ikke pga han unnet han seieren.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes absolutt ikke at det er dårlig gjort. Det er Adrian sine penger, han har lov til å endre mening om hvorvidt han vil dele premien med Severin eller ikke. Og etter Severins oppførsel å bedømme i går når han så at han tapte finaleplassen (der stoler gikk i veggen og han var forbanna) så tviler jeg sterkt på at Severin hadde delt med Adrian hvis han hadde vunnet. Han stemte på Adrian utelukkende for å få en bit av kaka og ikke pga han unnet han seieren.

At han ble sint der og da, kan jeg godt forstå. Men det kan jo ikke være Adrian han ble sint på, for han kunne jo ikke noe for at han ble sendt inn igjen.

Jeg synes absolutt Adrian burde holdt seg til avtalen, en avtale er en avtale. Severin holdt seg til avtalen de hadde om å stelle seg bak hverandre ved en eventuell finale. Greit at han kanskje gjorde det for pengene også, men han holdt ihvertfall avtalen.

Anonymkode: 1b829...c0a

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

stelle seg 

Anonymkode: 1b829...c0a

Kan folk slutte å si det nå? Stille seg.

Anonymkode: 964b8...5de

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan folk slutte å si det nå? Stille seg.

Anonymkode: 964b8...5de

Kan da være de tar en liten kattvask bak der 🤪

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Boetica skrev:

Kan da være de tar en liten kattvask bak der 🤪

Ja det er mange som steller seg bak der inne! :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Diamant skrev:

Det står ingenting om noen avtale. Så lenge de ikke har lovt hverandre noe, så er det ikke et avtalebrudd.

Anonymkode: 69381...fbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ingenting om noen avtale. Så lenge de ikke har lovt hverandre noe, så er det ikke et avtalebrudd.

Anonymkode: 69381...fbd

Kan være dårlig gjort for det om? 

Anonymkode: 1ab40...916

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan være dårlig gjort for det om? 

Hvorfor er det dårlig gjort? Han vant på en helt rettferdig måte, sett i en Paradise-kontekst. Severin tapte, og da får han, som alle de andre taperne, ikke noen penger. Ikke noe urettferdig i det. 

Anonymkode: 72f55...a1e

• Liker 10
Skrevet

Dette ble jo bare fjas. Selv om jeg kan se Marthe som en mulig kjæreste, så var det jo Mario og Sofie som burde ha vunnet. Uten tvil. Tull og tøys!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det dårlig gjort? Han vant på en helt rettferdig måte, sett i en Paradise-kontekst. Severin tapte, og da får han, som alle de andre taperne, ikke noen penger. Ikke noe urettferdig i det. 

Anonymkode: 72f55...a1e

Jo, det er det. De avtaler muntlig at de skal dele pengene, så skjer ikke dette. Det er dårlig gjort. Selv om avtalen ikke skulle ha vært bindende, så er det likevel dårlig gjort å love noe man ikke kommer til å holde. Det skjønner vel du også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er det. De avtaler muntlig at de skal dele pengene, så skjer ikke dette. Det er dårlig gjort. Selv om avtalen ikke skulle ha vært bindende, så er det likevel dårlig gjort å love noe man ikke kommer til å holde. Det skjønner vel du også. 

Og hvor mange har ikke avtalt at de ikke skal slippe kula, men så gjør de det? 

Synes dette bare er noe fjas. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...