missmcbeal Skrevet 29. mai 2019 #1441 Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, pessimistisk skrev: Sitter her og lurer på om jeg skal gå inn i spoilertråden eller ikke. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde litt mer selvkontroll, men tror rett og slett jeg bare mååå sjekke den (skal selvsagt ikke røpe noe her om jeg gjør det) Jeg er kjempenysgjerrig selv, Triana sa jo at de som satt var trygge i dag, så er jo bare Sofie og Severin som kan byttes ut.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1442 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, pessimistisk skrev: Sitter her og lurer på om jeg skal gå inn i spoilertråden eller ikke. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde litt mer selvkontroll, men tror rett og slett jeg bare mååå sjekke den (skal selvsagt ikke røpe noe her om jeg gjør det) Akkurat nå, missmcbeal skrev: Jeg er kjempenysgjerrig selv, Triana sa jo at de som satt var trygge i dag, så er jo bare Sofie og Severin som kan byttes ut. Vinnerne ligger på spillersiden - bare så dere er advart😅 Anonymkode: 7f431...200
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 29. mai 2019 #1443 Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vinnerne ligger på spillersiden - bare så dere er advart😅 Anonymkode: 7f431...200 Hvilken spillerside?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1444 Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vinnerne ligger på spillersiden - bare så dere er advart😅 Anonymkode: 7f431...200 Woops, spoilersiden** Anonymkode: 7f431...200
missmcbeal Skrevet 29. mai 2019 #1445 Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vinnerne ligger på spillersiden - bare så dere er advart😅 Anonymkode: 7f431...200 Ja jeg skjønner såpass. Jeg tror jeg skal la være å se, så lar jeg det bli en spenning til morgen. Skal klare å la være å gå innpå spoilertråden, utfordringen nå blir å holde seg unna Jodel og håpe at det ikke blir spoilet på en annen måte.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1446 Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, missmcbeal skrev: Ja jeg skjønner såpass. Jeg tror jeg skal la være å se, så lar jeg det bli en spenning til morgen. Skal klare å la være å gå innpå spoilertråden, utfordringen nå blir å holde seg unna Jodel og håpe at det ikke blir spoilet på en annen måte. Ja, da får du virkelig unnskylde meg...🙄 Anonymkode: 7f431...200 5
pessimistisk Skrevet 29. mai 2019 #1447 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg er kjempenysgjerrig selv, Triana sa jo at de som satt var trygge i dag, så er jo bare Sofie og Severin som kan byttes ut. Jeg klarte dessverre ikke å dy meg, og gikk inn i spoilertråden rett etter jeg skrev det😂 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vinnerne ligger på spillersiden - bare så dere er advart😅 Anonymkode: 7f431...200 Ja, var derfor jeg ville inn å se😅 har egentlig ikke fulgt med på den tråden underveis, men når jeg fikk vite at vinneren er lekket mååååttte jeg bare🤔 1
pessimistisk Skrevet 29. mai 2019 #1448 Skrevet 29. mai 2019 Ikke gå inn på kommentarfeltene til ph-bloggerne heller om dere ikke vil vite! Sikkert litt flaks at det ble lekket akkurat når veldig mange er ute på byen(siden det er fridag imorgen), men ting sprer seg jo veldig kjapt, så sikkert lurt å holde seg unna det meste på internett nå for de som ikke vil vite😅
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1449 Skrevet 29. mai 2019 Jeg er SÅ glad!!😃 Anonymkode: 76d6f...97d
J19 Skrevet 29. mai 2019 #1450 Skrevet 29. mai 2019 Men hvordan i all verden kan vinnerne ha blitt lekket, når det ikke har blitt sendt på TV enda?
Melinasbitch Skrevet 29. mai 2019 #1451 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, J19 skrev: Men hvordan i all verden kan vinnerne ha blitt lekket, når det ikke har blitt sendt på TV enda? Nettavisen lekket det med en feil. Var ikke ment, men det skjedde en svikt i nettavisen som førte til at det kom ut på msn.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1452 Skrevet 29. mai 2019 Så retarda Marthe ser ut med de 1meter lange fake øyenvippene sine.. skjønner ikke hvordan hun kan tro det er fint.. Anonymkode: 9e301...0f1 12
pessimistisk Skrevet 29. mai 2019 #1453 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så retarda Marthe ser ut med de 1meter lange fake øyenvippene sine.. skjønner ikke hvordan hun kan tro det er fint.. Anonymkode: 9e301...0f1 Synes heller ikke det ser pent ut, men vi trenger gjerne ikke å si at det ser retarda ut 15
helloAdele Skrevet 29. mai 2019 #1454 Skrevet 29. mai 2019 HVIS MARIO OG SOFIE VINNER BOIKOTTER JEG PARADISE NESTE ÅR 3
missmcbeal Skrevet 29. mai 2019 #1455 Skrevet 29. mai 2019 11 minutter siden, pessimistisk skrev: Ikke gå inn på kommentarfeltene til ph-bloggerne heller om dere ikke vil vite! Sikkert litt flaks at det ble lekket akkurat når veldig mange er ute på byen(siden det er fridag imorgen), men ting sprer seg jo veldig kjapt, så sikkert lurt å holde seg unna det meste på internett nå for de som ikke vil vite😅 Jeg merker at det blir veldig vanskelig. Bare jeg går inn på instagram kan jeg være skikkelig uheldig, og litt kjedelig å ikke kunne gå på Jodel nå, men jeg klarer meg vel et døgn uten. Jaja, utifra reaksjonene så skjønner jeg jo at det forhåpentligvis er noen som fortjener det som vinner, og nå får jeg virkelig opp håpet mitt for i morgen. Skal jammen benke meg fremfor TVen med litt godt i morgen 👌 Krysser fingrene for at det blir best mulig utfall 😄
pessimistisk Skrevet 29. mai 2019 #1456 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, missmcbeal skrev: Jeg merker at det blir veldig vanskelig. Bare jeg går inn på instagram kan jeg være skikkelig uheldig, og litt kjedelig å ikke kunne gå på Jodel nå, men jeg klarer meg vel et døgn uten. Jaja, utifra reaksjonene så skjønner jeg jo at det forhåpentligvis er noen som fortjener det som vinner, og nå får jeg virkelig opp håpet mitt for i morgen. Skal jammen benke meg fremfor TVen med litt godt i morgen 👌 Krysser fingrene for at det blir best mulig utfall 😄 Ja sant! Har ikke sjekket insta ennå, men er helt garantert at det det står i mange kommentarfelt(spesielt om man ender opp på en av deltakerne sin profil). Jeg prøver å bevare spenningen litt her inne med å ikke kommentere noe som helst om hva jeg synes om utfallet eller om det var ventet eller ikke ventet, så det er egentlig ganske greit å ha en spoilertråd der man kan dele tanker når man først har fått vite det🤐 1
J19 Skrevet 29. mai 2019 #1457 Skrevet 29. mai 2019 Skal sørge for at jeg ikke klikker meg inn på deltagernes blogger eller Instagram. Skal holde spenningen oppe fram til i morgen! Gleder meg og tror utfallet blir bra😁 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1458 Skrevet 29. mai 2019 Nå sjekker jeg KG og alt annet for siste gang før finalen. Ganske fornøyd med å ha unngått spoilere helt fram til nå, haha! Jeg har én ting å si. Hvis Mario (samme med hvem egentlig) vinner finalen så er jeg ferdig med PH for godt. Jeg kan like folk som spiller selv om de ikke er i alliansen jeg liker. Men Mario er et patetisk, manipulerene og rett og slett et jævla svin. Anonymkode: 418d2...86e 18
Summ Skrevet 29. mai 2019 #1459 Skrevet 29. mai 2019 Jeg vil virkelig ikke se spoiler. Men på slutten av episoden idag, så virker det vel som om kula knuser? Jeg tror Tix og Marthe står sammen, og Mario og Thea... gjetter utifra hvordan juryen er satt sammen. At Marthe fikk finalebillett er helt sykt fortjent! At hun valgte Severin fremfor Adrian viser hvor bra dame hun er, som ikke tenker spill. Ville vært sykt om hun valgte en som hun vet hun ikke kan stole på...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1460 Skrevet 29. mai 2019 Om Marthe ser fjern ut og virker borte hele tiden? Anonymkode: dd52f...39e 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå