Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, pessimistisk skrev:

Sitter her og lurer på om jeg skal gå inn i spoilertråden eller ikke. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde litt mer selvkontroll, men tror rett og slett jeg bare mååå sjekke den :( (skal selvsagt ikke røpe noe her om jeg gjør det)

Jeg er kjempenysgjerrig selv, Triana sa jo at de som satt var trygge i dag, så er jo bare Sofie og Severin som kan byttes ut.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, pessimistisk skrev:

Sitter her og lurer på om jeg skal gå inn i spoilertråden eller ikke. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde litt mer selvkontroll, men tror rett og slett jeg bare mååå sjekke den :( (skal selvsagt ikke røpe noe her om jeg gjør det)

Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Jeg er kjempenysgjerrig selv, Triana sa jo at de som satt var trygge i dag, så er jo bare Sofie og Severin som kan byttes ut.

Vinnerne ligger på spillersiden - bare så dere er advart😅

Anonymkode: 7f431...200

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken spillerside?

AnonymBruker
Skrevet

Woops, spoilersiden**

Skrevet

Ja jeg skjønner såpass. Jeg tror jeg skal la være å se, så lar jeg det bli en spenning til morgen. Skal klare å la være å gå innpå spoilertråden, utfordringen nå blir å holde seg unna Jodel og håpe at det ikke blir spoilet på en annen måte.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Ja jeg skjønner såpass. Jeg tror jeg skal la være å se, så lar jeg det bli en spenning til morgen. Skal klare å la være å gå innpå spoilertråden, utfordringen nå blir å holde seg unna Jodel og håpe at det ikke blir spoilet på en annen måte.

Ja, da får du virkelig unnskylde meg...🙄

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg klarte dessverre ikke å dy meg, og gikk inn i spoilertråden rett etter jeg skrev det😂

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, var derfor jeg ville inn å se😅 har egentlig ikke fulgt med på den tråden underveis, men når jeg fikk vite at vinneren er lekket mååååttte jeg bare🤔

• Liker 1
Skrevet

Ikke gå inn på kommentarfeltene til ph-bloggerne heller om dere ikke vil vite! Sikkert litt flaks at det ble lekket akkurat når veldig mange er ute på byen(siden det er fridag imorgen), men ting sprer seg jo veldig kjapt, så sikkert lurt å holde seg unna det meste på internett nå for de som ikke vil vite😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er SÅ glad!!😃

Anonymkode: 76d6f...97d

Skrevet

Men hvordan i all verden kan vinnerne ha blitt lekket, når det ikke har blitt sendt på TV enda?

Skrevet
1 minutt siden, J19 skrev:

Men hvordan i all verden kan vinnerne ha blitt lekket, når det ikke har blitt sendt på TV enda?

Nettavisen lekket det med en feil. Var ikke ment, men det skjedde en svikt i nettavisen som førte til at det kom ut på msn. 

AnonymBruker
Skrevet

Så retarda Marthe ser ut med de 1meter lange fake øyenvippene sine.. skjønner ikke hvordan hun kan tro det er fint..

Anonymkode: 9e301...0f1

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så retarda Marthe ser ut med de 1meter lange fake øyenvippene sine.. skjønner ikke hvordan hun kan tro det er fint..

Anonymkode: 9e301...0f1

Synes heller ikke det ser pent ut, men vi trenger gjerne ikke å si at det ser retarda ut 

• Liker 15
Skrevet

HVIS MARIO OG SOFIE VINNER BOIKOTTER JEG PARADISE NESTE ÅR 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, pessimistisk skrev:

Ikke gå inn på kommentarfeltene til ph-bloggerne heller om dere ikke vil vite! Sikkert litt flaks at det ble lekket akkurat når veldig mange er ute på byen(siden det er fridag imorgen), men ting sprer seg jo veldig kjapt, så sikkert lurt å holde seg unna det meste på internett nå for de som ikke vil vite😅

Jeg merker at det blir veldig vanskelig. Bare jeg går inn på instagram kan jeg være skikkelig uheldig, og litt kjedelig å ikke kunne gå på Jodel nå, men jeg klarer meg vel et døgn uten. Jaja, utifra reaksjonene så skjønner jeg jo at det forhåpentligvis er noen som fortjener det som vinner, og nå får jeg virkelig opp håpet mitt for i morgen. Skal jammen benke meg fremfor TVen med litt godt i morgen 👌 Krysser fingrene for at det blir best mulig utfall 😄

Skrevet
1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Jeg merker at det blir veldig vanskelig. Bare jeg går inn på instagram kan jeg være skikkelig uheldig, og litt kjedelig å ikke kunne gå på Jodel nå, men jeg klarer meg vel et døgn uten. Jaja, utifra reaksjonene så skjønner jeg jo at det forhåpentligvis er noen som fortjener det som vinner, og nå får jeg virkelig opp håpet mitt for i morgen. Skal jammen benke meg fremfor TVen med litt godt i morgen 👌 Krysser fingrene for at det blir best mulig utfall 😄

Ja sant! Har ikke sjekket insta ennå, men er helt garantert at det det står i mange kommentarfelt(spesielt om man ender opp på en av deltakerne sin profil). Jeg prøver å bevare spenningen litt her inne med å ikke kommentere noe som helst om hva jeg synes om utfallet eller om det var ventet eller ikke ventet, så det er egentlig ganske greit å ha en spoilertråd der man kan dele tanker når man først har fått vite det🤐

• Liker 1
Skrevet

Skal sørge for at jeg ikke klikker meg inn på deltagernes blogger eller Instagram. Skal holde spenningen oppe fram til i morgen! Gleder meg og tror utfallet blir bra😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå sjekker jeg KG og alt annet for siste gang før finalen. Ganske fornøyd med å ha unngått spoilere helt fram til nå, haha!

Jeg har én ting å si. Hvis Mario (samme med hvem egentlig) vinner finalen så er jeg ferdig med PH for godt. Jeg kan like folk som spiller selv om de ikke er i alliansen jeg liker. Men Mario er et patetisk, manipulerene og rett og slett et jævla svin.

Anonymkode: 418d2...86e

• Liker 18
Skrevet

Jeg vil virkelig ikke se spoiler. Men på slutten av episoden idag, så virker det vel som om kula knuser? 

Jeg tror Tix og Marthe står sammen, og Mario og Thea... gjetter utifra hvordan juryen er satt sammen. 

At Marthe fikk finalebillett er helt sykt fortjent! At hun valgte Severin fremfor Adrian viser hvor bra dame hun er, som ikke tenker spill. Ville vært sykt om hun valgte en som hun vet hun ikke kan stole på...

AnonymBruker
Skrevet

Om Marthe ser fjern ut og virker borte hele tiden? 

Anonymkode: dd52f...39e

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...