Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Henrik har virkelig vokst på meg! Jeg syntes ikke så mye om ham i starten, men har etterhvert fått mer og mer sansen for ham.

Jeg likte at han avviste Bettina i går! "Jeg ligger ikke bare for å ligge" 😉

Anonymkode: d54c7...61c

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik har virkelig vokst på meg! Jeg syntes ikke så mye om ham i starten, men har etterhvert fått mer og mer sansen for ham.

Jeg likte at han avviste Bettina i går! "Jeg ligger ikke bare for å ligge" 😉

Anonymkode: d54c7...61c

Trodde Henrik var en barnslig og irriterende gutt, men så feil kan man ta! Han virker så smart, ydmyk og snill

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, J19 said:

Trodde Henrik var en barnslig og irriterende gutt, men så feil kan man ta! Han virker så smart, ydmyk og snill

Kanskje ikke det første, men ydmyk og snill er jeg enig i. Han har en sjarm.

Anonymkode: 964b8...5de

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke det første, men ydmyk og snill er jeg enig i. Han har en sjarm.

Anonymkode: 964b8...5de

Ja smart kunne jeg trukket tilbake. Han har jo dritet seg ut på sync flere ganger, men synes han er morsom selvom han mangler noe allmennkunnskap😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun får grine videre. 

Anonymkode: 7689f...6cb

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

DETTE! Derfor var han ekkel mot Jamilla, hun var ikke kul nok, men heller en outcast. Den oppførselen han hadde mot henne fikk meg til å miste all respekt jeg hadde for fyren.

Anonymkode: 7689f...6cb

Jeg tror kanskje Jamilla har lagd en del drama i kulissene, som vi ikke får se.

Severin er en ganske chill type, og han snakket i dag om at ingen på hotellet fortjener alt det dramaet som hadde vært den dagen med Jamilla. Andre har også tidligere snakket om Jamilla og dramaet hennes i sync. I så fall er det synd hvis produksjonen fjerner hele sider ved personligheten til folk, slik at publikum får et skjevt inntrykk av dem. Det har jo også tidligere vært dramaepisoder med Bettina og Walid som vi ikke har fått se. De første sesongene fikk vi se mer av den interne kranglingen. Det får vi se i dansk PH også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Bloggleseren said:

Jeg tror kanskje Jamilla har lagd en del drama i kulissene, som vi ikke får se.

Severin er en ganske chill type, og han snakket i dag om at ingen på hotellet fortjener alt det dramaet som hadde vært den dagen med Jamilla. Andre har også tidligere snakket om Jamilla og dramaet hennes i sync. I så fall er det synd hvis produksjonen fjerner hele sider ved personligheten til folk, slik at publikum får et skjevt inntrykk av dem. Det har jo også tidligere vært dramaepisoder med Bettina og Walid som vi ikke har fått se. De første sesongene fikk vi se mer av den interne kranglingen. Det får vi se i dansk PH også.

Apropos:

https://www.seher.no/video/nekter-a-bli-filmet-etter-dette/YuU5QkLz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok dessverre ganske innlysende hvem som vinner... Noe jeg har "visst" siden Sofie sjekket inn igjen.... dette showet er rigget.... :sur:

Anonymkode: b6649...342

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
8 minutter siden, Brusmisbruker skrev:

Herregud, juryen sin beslutning var helt på tryne i dag :((

Enig! Skikkelig skuffet. Tror også på det Thea sa at det handler om egne skuffelser hos de i juryen. Enig i at det var urettferdig at de røk ut. Thea og Henrik er absolutt verdige vinnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea har tapt seg. Egentlig er jeg glad for at hun er i juryen. Hva faen? Mario? Den minst verdige der inne... Rigget, ja det kan jeg tro!

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik blir mer og mer likandes! 

Anonymkode: d54c7...61c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineineinei

Hvis Mario ender opp med å vinne så kansellerer jeg neste sesong. PH har vært en stor skuffelse de siste årene.

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittjurye! Tea K er sur på både Thea og Henrik.. Thea fordi de har stått i motsatt allianse og Henrik fordi han ikke gikk over streken for henne.. Og Tix er bitter fordi Henrik blei valgt over han. Det pisset han sier om at det valget blei tatt på grunnlag av at Thea har forandra seg kjøper jeg ikke.. Thea og Henrik var jo de mest verdige! Enig med Jamilla om at Marthe har sklidd gjennom!

Misliker spesielt Tea K enda mer nå ass.. At hu ikke kunne unne Henrik det her.. Nei fy faen..!! 

Må legge til at jeg syns Thea og Henrik tok det veldig bra. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de gir Sofie den andre finalebilletten. Da sitter både hun og Mario, og ender i hvert ditt par.

Anonymkode: d54c7...61c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere tro at Thea/Henrik blir valgt ut som de minst verdige, når Severin/Marthe var et alternativ?! Skjønner godt hvorfor Jamilla braste ut, hadde selv blitt provosert.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så Tea K skalv når hun forklarte foran parene hvorfor Henrik og Thea ble valgt. Det var nok et valg basert på følelser ja.. Sjalusi skuffelse, hevngjerrighet. Og et skadefro smil etterpå  🤥

Anonymkode: 53ea8...0ba

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lundii skrev:

 

Misliker spesielt Tea K enda mer nå ass.. At hu ikke kunne unne Henrik det her.. Nei fy faen..!! 

ENIG!! 

Anonymkode: 53ea8...0ba

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea K er bitter for at Henrik ikke tråkket over streken for henne, og Andreas er bitter fordi han trodde at å si BRRRRRRAH og spille lettbeint kompis med alle skulle gi han seieren lett.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sparks skrev:

Kan dere tro at Thea/Henrik blir valgt ut som de minst verdige, når Severin/Marthe var et alternativ?! Skjønner godt hvorfor Jamilla braste ut, hadde selv blitt provosert.

Jepp, bare piss... Og Jamilla fikk jo ikke akkurat så mye hjelp av Adele heller som satt der stille som ei mus. Hvorfor i all verden blei hu med på PH? Altfor følelsesmenneske. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...