Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 24.5.2019 den 15.32, Cleopatra. skrev:

For meg har inntrykket mitt snudd vedrørende noen; likte ikke Henrik i starten, men han synes jeg faktisk er ganske skjønn nå!

Tix hadde jeg litt sansen for; det har snudd totalt. Selv om jeg ikke er noen stor-fan av Jamilla, synes jeg han var direkte motbydelig mot henne. Ikke nødvendigvis ansikt til ansikt, men alt det han snakket om henne, samt til kamera. Det får jo hun se i ettertid.. Som en skriver lenger opp; den reaksjonen i går var kun pga image og ikke noe annet. Tror ikke han er så good-guy som han skal ha det til; han virker rett og slett litt egosentrisk og han blir fæl mot de han ikke liker.

Enig. Han har vært mobbeoffer og gjør alt for at «de kule skal like han». Syntes hele opptreden bare har vært fake og tilgjort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, kahaki skrev:

Enig. Han har vært mobbeoffer og gjør alt for at «de kule skal like han». Syntes hele opptreden bare har vært fake og tilgjort.

DETTE! Derfor var han ekkel mot Jamilla, hun var ikke kul nok, men heller en outcast. Den oppførselen han hadde mot henne fikk meg til å miste all respekt jeg hadde for fyren.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latteren er hennes ekte! 

Du har sikkert en uvane du også! 

Anonymkode: fdc1a...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forresten greia med at de der inne prata så mye om at Andreas er en verdig vinner? Har han tatt et eneste valg der inne som går på spill? Har han vært taktisk? Har han gjort en stor innsats til å få alle de nye til å føle seg velkommen eller noe? I don't get it

Anonymkode: af063...23c

Fordi han er kjent, og de vil slikke han opp etter ryggen..🙄

Anonymkode: d08e9...bbf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, helloAdele skrev:

En større hykler enn Mario skal du lete leeenge etter :rolleyes:

Mhmm. 

Anonymkode: d08e9...bbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler ettersom episoden er sendt og ferdig for lengst:

 

Hvorfor ofrer Severin Jamilla?

Han står vel ikke sterkere med Marthe? De er jo det svakeste parret av alle...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kahaki skrev:

Spoiler ettersom episoden er sendt og ferdig for lengst:

 

Hvorfor ofrer Severin Jamilla?

Han står vel ikke sterkere med Marthe? De er jo det svakeste parret av alle...

Han får nok flere stemmer med Marthe enn Jamilla, hvert fall med den juryen. 

Anonymkode: d08e9...bbf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror juryen velger Thea og Henrik i morgen :( 

Anonymkode: dc6e0...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror juryen velger Thea og Henrik i morgen :( 

Anonymkode: dc6e0...994

Jeg tenkte Bettina og Adrian. De har jo ingen i juryen på sitt lag... 

men siden det er spillernes sesong, så kan det hende de velger Sofie og Mario. De ville aldri ofret hverandre, så da kommer ikke juryen seg inn igjen... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han får nok flere stemmer med Marthe enn Jamilla, hvert fall med den juryen. 

Anonymkode: d08e9...bbf

Really?

Marthe er ikke over «gutta» til gutta tenker jeg da.

I mine øyne, kunne han redda seg inn med Jamilla noe han aldri vil klare med Marthe mtp tillit.

Endret av kahaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de ofrer Sofie og Mario.

Anonymkode: dd52f...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde skjedd om Severin valgte en partner fra hotellet? Ville dennes partner da blitt sendt ut? Triana sa jo de kunne velge både fra juryen og en av de inne ?? 

Angående Tix så er mitt inntrykk at han er helt chill og seg selv. Verken høy på pæra eller desperat etter å bli likt. Å ønske å få nye venner særlig hvis han har hatt det vanskelig sosialt før er jo bare drittøft av han å dele om og å stå for! -Ja han sa mye drit om Jamilla i sync og virket en smule falsk når han face to face bare var hyggelig. Tror kanskje de bruker sync litt som terapi, for å lette på trykket når de er det inne. Noen som husker om han sagt at Jamilla er ditt og hun er datt, eller var det bare «Jeg blir gal av henne» -ish. Litt forskjell på å snakke ut i fra sin opplevelse og det å definere andre som noe 

Anonymkode: 53ea8...0ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde skjedd om Severin valgte en partner fra hotellet? Ville dennes partner da blitt sendt ut? Triana sa jo de kunne velge både fra juryen og en av de inne ?? 

Angående Tix så er mitt inntrykk at han er helt chill og seg selv. Verken høy på pæra eller desperat etter å bli likt. Å ønske å få nye venner særlig hvis han har hatt det vanskelig sosialt før er jo bare drittøft av han å dele om og å stå for! -Ja han sa mye drit om Jamilla i sync og virket en smule falsk når han face to face bare var hyggelig. Tror kanskje de bruker sync litt som terapi, for å lette på trykket når de er det inne. Noen som husker om han sagt at Jamilla er ditt og hun er datt, eller var det bare «Jeg blir gal av henne» -ish. Litt forskjell på å snakke ut i fra sin opplevelse og det å definere andre som noe 

Anonymkode: 53ea8...0ba

Ja, oppfattet som den andres partner ville blitt sendt ut, om de valgte noen fra hotellet.

Anonymkode: 58d3a...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, J19 skrev:

Håper juryen ikke rører Thea og Henrik, synes begge er verdige vinnere

Hverken Tea K eller Andreas vil sende ut Henrik, og Jamilla vil nok ikke sende ut Thea så det tviler jeg på. Ut i fra Jamillas reaksjon kan det jo tenkes at de heller mot Adrian og Bettina. 

Anonymkode: 6fec9...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse 20 åringene på hotellet oppfører seg som 12 åringer. De få gangene noen gjør noe seksuelt så skal de løpe bort å se på? Skjer med det?

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kahaki skrev:

Spoiler ettersom episoden er sendt og ferdig for lengst:

 

Hvorfor ofrer Severin Jamilla?

Han står vel ikke sterkere med Marthe? De er jo det svakeste parret av alle...

Det er jo ikke spoiler etter episoden er sendt og ferdig for lengst 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tea K begynte å grine etter den strek-seremonien. Hu trudde nok at Henrik ville gå over og ofre Thea for henne.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lundii skrev:

Tea K begynte å grine etter den strek-seremonien. Hu trudde nok at Henrik ville gå over og ofre Thea for henne.. 

Hun får grine videre. 

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...