Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig i at Mario manipulerer på en stygg måte, og er uærlig. Sånn det fremstår mangler han integritet, virkelig totalt fravær av det. Han spiller selv i sync. -Det at han lå med Bettina er forståelig, Sofie hadde gitt uttrykk for at forholdet deres ikke var noe p bygge videre på. Men han står jo ikke for det han gjør eller mener! Hva mener han egentlig? 🤔 Syns Bettina iallfall står for det hun gjør, og om det er blandet av motiv om hevn/å spille/uforløste følelser/at hun er tent på Mario er egentlig uvesentlig. 

Kos dere med kveldens episode 🤩

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jeg er så heldig at jeg aldri roter meg borti en slik type som Mario. Når han skulle sende ut Bettina fra rommet fordi han var sur fordi hun ikke ville si god natt når han selv har ignorert henne hele kvelden. Og dytter i henne og skal selv lukke igjen døren når hun fint kan gjøre deg selv.. Han virker som en type som ikke helt kan kontrollere seg når han blir sint, og det får varsellampene å blinke hos meg!

Anonymkode: 8133e...67b

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg er så heldig at jeg aldri roter meg borti en slik type som Mario. Når han skulle sende ut Bettina fra rommet fordi han var sur fordi hun ikke ville si god natt når han selv har ignorert henne hele kvelden. Og dytter i henne og skal selv lukke igjen døren når hun fint kan gjøre deg selv.. Han virker som en type som ikke helt kan kontrollere seg når han blir sint, og det får varsellampene å blinke hos meg!

Anonymkode: 8133e...67b

Dette reagerte jeg også på. For meg virket det som om han var på nippet til å slå til henne. Man kunne se på hele idioten at han var flyforbanna pga han følte seg ignorert.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette reagerte jeg også på. For meg virket det som om han var på nippet til å slå til henne. Man kunne se på hele idioten at han var flyforbanna pga han følte seg ignorert.

Anonymkode: 7689f...6cb

Tenk å bli så forbanna fordi man blir ignorert.... Fyren er jo farlig

Anonymkode: 8133e...67b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk å bli så forbanna fordi man blir ignorert.... Fyren er jo farlig

Anonymkode: 8133e...67b

Hadde jeg vært Bettina så hadde jeg klikka ape shit på han, men det er meg da :filer:

 

(Han kan ikke behandle jenter på den måten der!!!!!)

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk å bli så forbanna fordi man blir ignorert.... Fyren er jo farlig

Anonymkode: 8133e...67b

Det skal sies at Adrian skuffer her. Han så hvor ekkel Mario var mot Bettina ved døra og gjorde ingenting for å sette han på plass.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært Bettina så hadde jeg klikka ape shit på han, men det er meg da :filer:

 

(Han kan ikke behandle jenter på den måten der!!!!!)

Anonymkode: 7689f...6cb

Slik skal han FAEN ikke behandle noen! Hverken gutt eller jente

Anonymkode: 8133e...67b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at Marthe eller Tix vinner. Tix har sunket så mange hakk ned etter at han ble med på paradise. Og Marthe er stille som en mus og virker sinnsykt naiv.

Anonymkode: c1c3e...009

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at Adrian skuffer her. Han så hvor ekkel Mario var mot Bettina ved døra og gjorde ingenting for å sette han på plass.

Anonymkode: 7689f...6cb

Her er jeg ganske enig! Jeg elsker når de andre setter han på plass fordi den idioten der trenger det! Bare synd han aldri lærer noe da. Nå venter jeg bare på enda et teit blogg innlegg fra Mario hvor han som alltid når han har dritet seg ut eller gjort noe «la meg forklare meg» som han sier, og bare se hvor lett de unge som følger med på er å manipulere.. Jeg er medlem i facebookgrupper på facebook for tenåringsjenter primært og der heier de fleste på Sofie. Her inne derimot hvor flere er voksne og ser ut til ha mer innsikt i alt heier vi på motsatt.... Ikke er vi så dumme at vi kjøper hvordan han fremstiller ting på bloggen fordi vi er såpass kloke og har selv sett hva som skjer på TV. Håper ingen gutter ser opp til han der og blir helt lik han!

Endret av PinkLady97
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men nå ser Sofie både sin egen oppførsel og Mario sin oppførsel på skjermen som alle oss andre, og hun ser alt det han har gjort bak ryggen hennes og fortsetter å forsvare han, og som om det ikke er nok så har dama blitt samboer med han appåtil. Hun kan umulig ha noen form for selvinnsikt.

Anonymkode: 7689f...6cb

Hun flyttet jo sammen med ham ei god stund før hun fikk se hvordan han har manipulert og løyet seg rundt der inne på hotellet. Først nå vet hun hvordan han egentlig er.
Mario er lystløgner. Han lyver så han tror det selv, og så kommer dådyrøynene og offerrollen frem når han innser at han har driti på draget. Jeg er helt for å lyve når det trengs i spillet, men Mario lyver jo hele tiden! Han lyver jo mer enn han snakker sant... 😮

4 timer siden, minister-mio skrev:

Er "offerkofte" et ekte nordnorsk uttrykk? 

Kan jeg ikke tenke meg til. Jeg har aldri hørt det før.

Anonymkode: 94de9...ca2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... Jeg så nettopp episode 11 (der Bettina blir sendt ut) og gudhjelpe meg så manipulerende Mario er! Jeg så det ikke da jeg så episoden første gangen, men nå blir jeg mildt sagt rystet. Han presser på jentene i sin allianse og prøver å tvinge dem til å velge som han vil. Når de (inkludert Sofie) sier nei til å sende ut Bettina blir han sint og prøver å få dem til å fremstå som dumme som ikke skjønner at han har rett. Rett etterpå smisker og puser han med Sofie og forteller henne at Bettina er farlig og kommer til å sende henne ut. Og i neste øyeblikk er han alene med Bettina og trøster og stryker på henne og sier at "neida, kjære deg! Du skal ikke ut i dag!"

Mario sto bak hele ideen om å sende ut Bettina, men klarte altså å ordne så Sofie fikk skylda. Og Bettina er fremdeles overbevist om at Sofie hadde planlagt dette og at hun dolket henne i ryggen den dagen... Fy flate... Synd ikke Sofie og Bettina rotter seg sammen mot Mario istedet for å fly i strupen på hverandre. Men de er dessverre blendet av følelsene sine for denne lystløgneren.
Håper virkelig Bettina har sett nå i ettertid hvordan Mario holdt på der inne!

Anonymkode: 94de9...ca2

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, minister-mio skrev:

Er "offerkofte" et ekte nordnorsk uttrykk? 

Har bodd rundt om i Nord-Norge hele livet, altså 30 år, og hørte "offerkofte" for første gang på PH.

Anonymkode: 19b4d...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, minister-mio skrev:

Er "offerkofte" et ekte nordnorsk uttrykk? 

I følge Google er det et svensk uttrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, A4. skrev:

I følge Google er det et svensk uttrykk.

Da har vi lært noe nytt i dag og :opplyser:

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Mario var skikkelig barnslig i går da Bettina skulle gå og han fulgte etter og sa hun skulle gå, og var sur fordi hun ikke ville si god natt, skikkelig teit. Hører mange sier at Bettina er dramaqueen men for det meste nå så har jeg forståelse for reaksjonen hennes for Mario og Sofie har vært passe ekle mot henne. 

Jeg må si jeg ble litt skuffet over at Thea allerede vil vrake Adrian og stå med Henrik i en finale, jeg skjønner at man må tenke litt taktisk i denne delen av spillet, men synest det gjorde litt vondt når hun lovde Adrian at hun ville stå med han. Hun snakket veldig overbevisende og virket veldig ærlig, så hun er virkelig flink til å lyve hun også. Jeg hadde lyst å se Adrian og Thea i en finale. Ikke Henrik.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyfaen creds til Betina som bevarer roen såå mye. Jeg hadde skreket og hisset meg opp så sykt, hvert fall når de er sånn selv. Stålkontroll.

Anonymkode: 7b7a9...0e3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fyyyyyfaen creds til Betina som bevarer roen såå mye. Jeg hadde skreket og hisset meg opp så sykt, hvert fall når de er sånn selv. Stålkontroll.

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Jeg skjønner ikke hva det er dere andre ser, som jeg ikke får med meg..

Ang Bettina og Sofie: da Bettina holdt sin «tale» da hun valgte å sende Sofie til Helvetet, så avbrøt hun Sofie HVER gang S åpnet kjeften. Sofie slapp jo ikke til, og jeg synes ikke det er rart at S prøver å få B til å slutte å snakke. Jeg hadde nok sagt noe annet enn «Nå snakke æ», jeg hadde nok vært mer i kategorien: «Nå holder du kjeft, det er min tur til å si noe!»

 

Ang Mario da han ble snurt fordi Bettina ikke sa god natt: Han er og blir en idiot, og skjønner ikke hvorfor han må provosere B sånn. Håper virkelig han er ekstremt mye hyggeligere og mindre manipulerende i virkeligheten.

Anonymkode: 181fa...024

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva det er dere andre ser, som jeg ikke får med meg..

Ang Bettina og Sofie: da Bettina holdt sin «tale» da hun valgte å sende Sofie til Helvetet, så avbrøt hun Sofie HVER gang S åpnet kjeften. Sofie slapp jo ikke til, og jeg synes ikke det er rart at S prøver å få B til å slutte å snakke. Jeg hadde nok sagt noe annet enn «Nå snakke æ», jeg hadde nok vært mer i kategorien: «Nå holder du kjeft, det er min tur til å si noe!»

 

Ang Mario da han ble snurt fordi Bettina ikke sa god natt: Han er og blir en idiot, og skjønner ikke hvorfor han må provosere B sånn. Håper virkelig han er ekstremt mye hyggeligere og mindre manipulerende i virkeligheten.

Anonymkode: 181fa...024

Har mine tvil... Er det noen her inne som kan si litt om hvordan Mario er i virkeligheten?

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mine tvil... Er det noen her inne som kan si litt om hvordan Mario er i virkeligheten?

Anonymkode: 686c7...eb2

Kjente han som ung, men han er veldig mye yngre enn meg. Han var veldig usikker og følsom og tok alt veldig nær seg. Så kan virke som om han har fått seg en fasade, fordi man ser sårbarheten i øynene hans, men han prøver å være tøff. Han har jo utvilsomt fått utseende til å være litt cocky, og om han har «bestemt seg» for å skjule usikkerheten sin med å være det, så gir det jo mening. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(dette er fra dagens episode, men spoiler ingenting).

Mario er så dobbeltmoralsk når han snakker om det at Sofie og Henrik rotet litt: "Det er ikke så kult at hun holder på sånn der". At det var? Har han allerede glemt at han lå med Bettina? To ganger? Fyren er jo fullstendig blåst og blottet for selvinnsikt.

Kjenner han irriterer meg nesten hver gang han åpner kjeften :dry:

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...