Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Henrik virker som en genuint flott fyr. Omsorgsfull. Tenker nå spesielt på samtalen med Thea på rommet da hun var lei seg.

Anonymkode: 3c2dc...3aa

Jeg synes ikke det. Om han hadde vært en genuin flott fyr hadde han ikke tvunget Thea til å velge Mario og nektet å stemme på Adrian.

Anonymkode: 686c7...eb2

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det. Om han hadde vært en genuin flott fyr hadde han ikke tvunget Thea til å velge Mario og nektet å stemme på Adrian.

Han tvang henne ikke. Hvor har du det fra? Dersom de ikke hadde blitt enige hadde det blitt stein, saks, papir. De kom fram til det sammen. Uansett hvor teit/manipulernde Mario er, fortjener han forsåvidt en plass i finalen, han har jo kjempet seg dit. Hvorfor skulle ikke Henrik argumentere for sin kamerat? Er ikke det å være genuin?

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er relativt enig i dette, selv om jeg ikke har sett hele diskusjonen deres. Kan jo hende at han rett og slett bare hadde bedre argumenter enn Thea i dette tilfellet. Ellers burde de ha valgt noen andre, altså noen som ingen av de hadde som favoritter.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sillyline said:

Er relativt enig i dette, selv om jeg ikke har sett hele diskusjonen deres. Kan jo hende at han rett og slett bare hadde bedre argumenter enn Thea i dette tilfellet. Ellers burde de ha valgt noen andre, altså noen som ingen av de hadde som favoritter.

Hun har skrevet om det på bloggen sin, at Henrik sa noe som "Jeg kommer aldri til å tilgi deg, hvis du ikke velger Mario.", og at hun var sliten og lei seg etter å ha røket, og dermed bare ga seg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan rett og slett ikke fatte at Thea og Henrik røk. Alle motspillerne ble fullstendig sjokkerte. Dette er er et følelsesstyrt, sleivspark fra Tix og Tea K, og dessverre ingen av de andre i juryen som har guts til å backe opp Jamilla. 

Dette betyr boikott av finalen. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 16
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut at tix går ut i god kveld Norge og forteller hvor han ble mobba også er han en jævel selv. Han tror han ikke er det. Presser hardt ut at han liksom er gullgutten. Og hvem bryr seg om alle pengene hans? Jeg har nesten 5 mill på bok, kun nærmeste familie og 2 bestevenner som vet det. Hørt han skryte over de pengene så mange ganger🤢

Anonymkode: 76d6f...97d

"Jeg kan gi 500 000 kroner til hvem som helst her inne jeg"

Ja det var ganske flaut ja

• Liker 31
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg ble også mildt sagt veldig sjokkert. Utfallet idag var virkelig ikke rettferdig en plass! Thea hadde virkelig fortjent å komme til den finalen. 

Skrevet
2 timer siden, missmcbeal skrev:

Enig, akkurat det her tenker jeg. Jeg synest ble veldig åpenlyst at Tea K var bitter, hun virka veldig sint når hun skulle forklare hvorfor hun mente Thea ikke var verdig med tanke på det brevet. Hun var jo ikke der en gang! Hvordan kan hun bare bestemme seg for at hun er så sikker på at Thea gjorde det for å være falsk og sanke sympati? Hun har jo bare fått høre det av andre. Andreas og var nok veldig bitter på grunn av at Henrik ble valgt framfor han, han så ut som han tok det fint etter parsermonien, men nå hadde han og plutselig bestemt seg for at Thea gjorde det for å sanke sympati osv. Det blir for dumt. 

Tenk så spesielt det er å stemme ut sin tidligere partner! Og, nå har hun jo så godt som ødelagt alle sine sjanser for å bli byttet inn! Det kan jo komme flere ofringer på tampen, så det var ikke smart tenkt. 

Thea og Henrik fortjente å være der, og Thea har helt rett at de baserte valget på følelser, og ikke var objektive. De var ikke det paret som var minst verdige til å være i finalen. Til og med Sofie og Mario synest de var verdige utifra reaksjonen og den virket veldig ekte. 

Nei, synest Tea K og Andreas visste noen veldig dårlige sider av seg selv i denne episoden. Håper ingen av de får komme inn igjen!

Ja, men man så på han at han egentlig var pissed, han vente leeeenge med å svare Triana når hun spurte om hvordan han følte seg eller noe, for å samle tankene og ikke si noe som ville stille han i et dårlig lys

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tvang henne ikke. Hvor har du det fra? Dersom de ikke hadde blitt enige hadde det blitt stein, saks, papir. De kom fram til det sammen. Uansett hvor teit/manipulernde Mario er, fortjener han forsåvidt en plass i finalen, han har jo kjempet seg dit. Hvorfor skulle ikke Henrik argumentere for sin kamerat? Er ikke det å være genuin?

Les siste sitat... Hadde jeg ikke visst dette hadde jeg basert mine tanker på dette: Han var skikkelig bastant på å ikke skulle velge Adrian, som faktisk er den mest verdige spilleren igjen. Det er ikke å være genuin snill. Utfallet ble til slutt på Mario, som jeg tviler sterkt på at Thea ville ha valgt som et kompromiss. Hun hadde valgt Sofie fremfor Mario glatt, dersom hun måtte velge noen fra den andre alliansen. Han har nok nektet å gå med på kompromiss og bare stått på sitt. Thea ble tvunget til å stemme på Mario, men det er likevel ganske skuffende at hun ikke selv krevde et kompromiss selv om hun var sliten og lei seg etter å ha røket. Jeg er svært uenig i at han fortjener en plass i finalen forresten.

10 minutter siden, Sillyline skrev:

Dette synes jeg også.

8 minutter siden, nurcos skrev:

Hun har skrevet om det på bloggen sin, at Henrik sa noe som "Jeg kommer aldri til å tilgi deg, hvis du ikke velger Mario.", og at hun var sliten og lei seg etter å ha røket, og dermed bare ga seg.

OI! Henrik er ikke en genuin fyr nei....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, helloAdele skrev:

Ja, men man så på han at han egentlig var pissed, han vente leeeenge med å svare Triana når hun spurte om hvordan han følte seg eller noe, for å samle tankene og ikke si noe som ville stille han i et dårlig lys

Liker ikke Tix...

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes også at det er smålig av juryen å frata Henrik og Thea finaleplassen. Begge to har spilt bra i motstående allianser, og når de slo seg sammen var det også et smart trekk. Hadde vi seere kunnet bestemt, ville nok mange stemmer havnet hos de to. Men slik gikk det nå engang ikke...

Det blir spennende å se hvem som får den andre finalebilletten. Om Sofie får den, og dermed har en sitteplass, får de ikke stått sammen. Men da blir kula garantert sluppet, veldig forutsigbart. Hadde jo vært litt ironisk om Mario og Bettina hadde vunnet, og hun hadde smelt kula i bakken 😅

• Liker 17
Skrevet

Tea K; minner veldig om Soph. Bortskjemt, hevngjerrig og innbilsk. Helt sykt at hun sa; «stemmen til Jamilla blir veldig lav her.» ja, du det er jo åpenbart når du sitter og skriker høyt...

Sofie; 5stjerner i min bok! Altså den jenten vokste på meg nå. Når Thea roet seg og ble hyggelig mot alle, istedenfor å bare tenke spill, tok Sofie henne imot med åpne armer og ble venninne med hun. Det var så koselig når de badet og tullet sammen! 

Bettina; Skjønner virkelig ikke hva hun driver med... maser på sex fra Henrik, og løper rett til nestemann som nesten blir redd henne 😂 hun virker litt som ei som trenger mye bekreftelse! 

Tix syns jeg har tapt seg litt... han virker litt for opptatt av å bli forgudet av alle... Henrik har vokst ganske mye! Mario tror jeg har mye bagasje med seg, og prøver å spille tøff, og egentlig er veldig følelsesskadet. Resten av juryen er litt for mye...

men Adele sendte indirekte seg selv ut. Hvorfor ble hun i Mexico når hun faktisk ønsket å dra hjem, og ikke være med mer? 😂

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, tuppa skrev:

Overhode ingenting. Hun er singel. Selv hadde jeg aldri gjort det på tv, men hva andre velger å gjøre er likegyldig for meg. 

Men hva sier denne oppførselen om henne??

Anonymkode: 983dc...5f3

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hva sier denne oppførselen om henne??

At hun var full og kåt?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, nurcos skrev:

At hun var full og kåt?

Men at hun gjør det med to forskjellige menn??

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og så? Det må hun da få lov til om hun ønsker.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sillyline said:

Jeg synes også at det er smålig av juryen å frata Henrik og Thea finaleplassen. Begge to har spilt bra i motstående allianser, og når de slo seg sammen var det også et smart trekk. Hadde vi seere kunnet bestemt, ville nok mange stemmer havnet hos de to. Men slik gikk det nå engang ikke...

Det blir spennende å se hvem som får den andre finalebilletten. Om Sofie får den, og dermed har en sitteplass, får de ikke stått sammen. Men da blir kula garantert sluppet, veldig forutsigbart. Hadde jo vært litt ironisk om Mario og Bettina hadde vunnet, og hun hadde smelt kula i bakken 😅

Da hadde jeg virkelig kost meg. 

Anonymkode: 3c981...b7f

• Liker 15
Skrevet

Ryddet for persondebatt og personangrep, samt tilsvar. 

Ninab82, mod

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget ditt? En singel person må jo få lov til å ligge med flere personer hvis han eller hun vil?

• Liker 22
Skrevet
13 minutter siden, tuppa skrev:

Hva er poenget ditt? En singel person må jo få lov til å ligge med flere personer hvis han eller hun vil?

Ja er poenget ditt? 

Ja, folk har valg og kan velge selv. Men brukeren snakket om hvordan folk ser henne... 

-selvom man er gift, kan man være utro. Men man blir sett på negativt.

-om man har barn, kan man gå ut på byen hver helg. 

-om man er singel, kan man ta med seg noen hjem hver helg. 

-om man blir provosert, kan man slå og skrike og knuse ting.

-Om man er full, kan man ligge med 5stk på en kveld. 

Det handler vel om folkeskikk... ingen vil vel bli sett negativt på? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...