WhiteSwan Skrevet 25. mai 2019 #1301 Skrevet 25. mai 2019 På 24.5.2019 den 0.13, AnonymBruker skrev: Mario og Sofie er tydeligvis ikke kjærester i dag i følge dem selv. Men samboere, ikke åpen for å date andre, er romantiske sammen, har sex og sover sammen osv osv. Hvorfor er den yngre generasjonen i dag så jævla redd for å bare kalle seg kjærester.?? Eller er det bare dem..?? Er det fordi at Mario ikke klarer å være lojal så i tilfelle han ligger med ei annen så er han ikke utro? Tenker på det som skjedde mellom han og Bettina så utrolig lett inne på PH (2!!!) ganger. Han virker til å være notorisk utro. Kanskje derfor! Anonymkode: 8133e...67b Vet. Det er bare dumt 🤦🏻♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1302 Skrevet 25. mai 2019 17 timer siden, Sparks skrev: Dumt valg av Thea. Tror ikke hun kan stole på Henrik i det hele tatt. Ja, han skjønner jo ikke engang hva disse følelsene Thea beskriver dreier seg om engang. Uansett synes jeg det var flott at Andreas røk, så jeg bryr meg ikke så mye om omstendighetene rundt. Anonymkode: 10aa1...5bd 7
Gjest Malika Skrevet 25. mai 2019 #1303 Skrevet 25. mai 2019 På 24.5.2019 den 0.13, AnonymBruker skrev: Mario og Sofie er tydeligvis ikke kjærester i dag i følge dem selv. Men samboere, ikke åpen for å date andre, er romantiske sammen, har sex og sover sammen osv osv. Hvorfor er den yngre generasjonen i dag så jævla redd for å bare kalle seg kjærester.?? Eller er det bare dem..?? Er det fordi at Mario ikke klarer å være lojal så i tilfelle han ligger med ei annen så er han ikke utro? Tenker på det som skjedde mellom han og Bettina så utrolig lett inne på PH (2!!!) ganger. Han virker til å være notorisk utro. Kanskje derfor! Anonymkode: 8133e...67b Vel. Dette er noe de to må definere selv. Ikke en tilfeldig anonym bruker på KG.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1304 Skrevet 26. mai 2019 Hvem håper dere vinner? Her heies det på Jamilla og Adrian (håper de på en eller annen måte blir et par da). 👍🏼Syns de er de mest sympatiske og reale personene der inne. Håper Virkelig ikke Sofie eller Mario vinner🤮 Anonymkode: 714b7...78f 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1305 Skrevet 26. mai 2019 På 24.5.2019 den 6.47, Zidji skrev: Er det bare jeg som tenker at Tix nesten MÅ oppføre seg så fint og rolig når han blir sendt hjem fordi han tross alt er et kjent ansikt og kan ikke utagere for mye så det ikke ødelegger imaginet hans? + at han trolig ikke bryr seg like mye om å vinne. Jeg tviler ikke på at han er en good guy innerst inne, men jeg syntes han har vært frekk og barnslig med mange av de småstikkende kommentarene han kunne spart seg for flere ganger, men som han har prøvd å levere på en rolig måte for ikke å fremstå dramatisk og skrikende. Han var jo egentlig en drittsekk mot Jamilla når de sto sammen! Var han det? Han irriterte seg over henne og sa hva han mente i syncen, men han var jo høflig og grei mot henne ansikt til ansikt. Kan heller ikke huske at han har sagt noe veldig ille om henne, annet enn at han ikke ville stå med henne som partner. Han valgte til og med å la være å kaste kula i dødens uke fordi han ikke ville svikte henne. Det er faktisk en ærlig sak å si at man ikke vil stå sammen med noen og at man ikke trives sammen med dem. Jeg tviler sterkt på at du eller andre som kritisere ham for dette aldri selv har slengt noen mindre hyggelige ord om andre mennesker bak ryggen på dem (spesielt når man er irritert). Jamilla har surmult og snakket stygt om flere av de andre i syncen men det er av en eller annen grunn helt annerledes og mer greit... På 25.5.2019 den 0.03, Sparks skrev: Dumt valg av Thea. Tror ikke hun kan stole på Henrik i det hele tatt. Det tror ikke jeg heller. Jeg får flashback til svensk PH for noen år siden der en blond fyr snakket ene dama trill rundt (spilte på følelsene hennes) og sjarmerte henne i senk, for så å knuse kula med tidenes sleskeste glis. Er det noen som kan finne på å kaste kula så er det Henrik. Thea kunne ha gjort det om hun sto med noen andre, men ikke med Henrik. Hun er tydelig betatt av ham og blind for at han spiller enda mer enn henne. Anonymkode: 94de9...ca2 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1306 Skrevet 26. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem håper dere vinner? Her heies det på Jamilla og Adrian (håper de på en eller annen måte blir et par da). 👍🏼Syns de er de mest sympatiske og reale personene der inne. Håper Virkelig ikke Sofie eller Mario vinner🤮 Anonymkode: 714b7...78f Adrian ja, men hvorfor Jamilla er så mye mer real enn andre der inne skjønner jeg ikke. Hun har da ropt og skreket, surmulet, ledd rått av at folk blir sendt ut, kalt folk slanger og ikke akkurat vært verdens hyggeligste person bestandig hun heller. Alt er lov i spillet og jeg respekterer Jamillas valg der inne, men hun er overhodet ikke noe bedre enn de andre der inne. Anonymkode: 94de9...ca2 10
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1307 Skrevet 26. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem håper dere vinner? Her heies det på Jamilla og Adrian (håper de på en eller annen måte blir et par da). 👍🏼Syns de er de mest sympatiske og reale personene der inne. Håper Virkelig ikke Sofie eller Mario vinner🤮 Anonymkode: 714b7...78f Av de som er par nå, så håper jeg Adrian og Jamilla. Men jeg heiet egentlig på Marthe og Andreas. Anonymkode: e3231...c88 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1308 Skrevet 26. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av de som er par nå, så håper jeg Adrian og Jamilla. Men jeg heiet egentlig på Marthe og Andreas. Anonymkode: e3231...c88 Jeg er glad for at Marthe og Andreas ble sendt på hue og ræva ut. De to har ikke gjort noe annet enn å seile seg gjennom oppholdet. Anonymkode: 7689f...6cb 19
Cleopatra. Skrevet 26. mai 2019 #1309 Skrevet 26. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var han det? Han irriterte seg over henne og sa hva han mente i syncen, men han var jo høflig og grei mot henne ansikt til ansikt. Kan heller ikke huske at han har sagt noe veldig ille om henne, annet enn at han ikke ville stå med henne som partner. Han valgte til og med å la være å kaste kula i dødens uke fordi han ikke ville svikte henne. Det er faktisk en ærlig sak å si at man ikke vil stå sammen med noen og at man ikke trives sammen med dem. Jeg tviler sterkt på at du eller andre som kritisere ham for dette aldri selv har slengt noen mindre hyggelige ord om andre mennesker bak ryggen på dem (spesielt når man er irritert). Jamilla har surmult og snakket stygt om flere av de andre i syncen men det er av en eller annen grunn helt annerledes og mer greit... Det tror ikke jeg heller. Jeg får flashback til svensk PH for noen år siden der en blond fyr snakket ene dama trill rundt (spilte på følelsene hennes) og sjarmerte henne i senk, for så å knuse kula med tidenes sleskeste glis. Er det noen som kan finne på å kaste kula så er det Henrik. Thea kunne ha gjort det om hun sto med noen andre, men ikke med Henrik. Hun er tydelig betatt av ham og blind for at han spiller enda mer enn henne. Anonymkode: 94de9...ca2 Da har du nok ikke fått med deg alt. Han hadde en sånn "gjettelek" med Marthe (eller hvem det var) om alt han heller kunne tenke seg å gjøre enn å stå som partner med Jamilla. Og det var ikke mye hyggelige ting som ble nevnt da. Ei heller hjelper det hvor grei han var med henne ansikt til ansikt, når han snakker såpass stygt om henne til kamera; det får jo hun se i ettertid. 16
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1310 Skrevet 26. mai 2019 1 time siden, Cleopatra. skrev: Da har du nok ikke fått med deg alt. Han hadde en sånn "gjettelek" med Marthe (eller hvem det var) om alt han heller kunne tenke seg å gjøre enn å stå som partner med Jamilla. Og det var ikke mye hyggelige ting som ble nevnt da. Ei heller hjelper det hvor grei han var med henne ansikt til ansikt, når han snakker såpass stygt om henne til kamera; det får jo hun se i ettertid. Enig!! Anonymkode: 76d6f...97d 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1311 Skrevet 26. mai 2019 1 time siden, Cleopatra. skrev: Da har du nok ikke fått med deg alt. Han hadde en sånn "gjettelek" med Marthe (eller hvem det var) om alt han heller kunne tenke seg å gjøre enn å stå som partner med Jamilla. Og det var ikke mye hyggelige ting som ble nevnt da. Ei heller hjelper det hvor grei han var med henne ansikt til ansikt, når han snakker såpass stygt om henne til kamera; det får jo hun se i ettertid. Gjetteleken var med Lea og han sa at han heller ville hoppet i fallskjerm uten fallskjerm, svømt med et kjøttstykke på ryggen blant haier o.l. Dette er jo ikke akkurat veldig slemt men mer teite overdrivelser som han selvfølgelig ikke mente bokstavelig. Til kamera har han sagt generelle ting som at han er lei av å stå med Jamilla. Har du noen spesielle eksempler på disse kjempeslemme tingene han har sagt? Anonymkode: 94de9...ca2 8
Cleopatra. Skrevet 26. mai 2019 #1312 Skrevet 26. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjetteleken var med Lea og han sa at han heller ville hoppet i fallskjerm uten fallskjerm, svømt med et kjøttstykke på ryggen blant haier o.l. Dette er jo ikke akkurat veldig slemt men mer teite overdrivelser som han selvfølgelig ikke mente bokstavelig. Til kamera har han sagt generelle ting som at han er lei av å stå med Jamilla. Har du noen spesielle eksempler på disse kjempeslemme tingene han har sagt? Anonymkode: 94de9...ca2 Da har vi ulike definisjoner på hva som er slemt og ikke, for det der er for meg ganske slemme eksempler; overdrivelser eller ei. 15
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1313 Skrevet 26. mai 2019 Jeg var en av de som likte Jamilla i starten. Skal innrømme at det var hardt å se at hun snakket sånn i sync om de andre. Jeg ble rett og slett skuffet over det hun har sagt om de andre. Hun kan ikke forvente å få respekt, når hun ikke gir respekt. Tror alt som har blitt sagt om Jamilla veies opp for det hun selv har sagt i sync. Hun er direkte ufin og slem i sin talemåte om de andre. Det er ikke greit å holde på sånn (nå velger jeg å fokusere på Jamilla siden de siste innleggene handler om henne). Hva jeg mener om de andre er ikke verdt å si nå. Har sagt siden jeg begynte å kommentere, er at ingen der inne er engler. Alle har sagt eller gjort noe slemt mot andre. Noen mer, noen mindre. Men: det har vært en interessant sesong, med alt dramaet og skittkastingen. Hodeløse kyllinger til tider og alle mener de er mer voksen og moden enn andre. Allianser som har fått navnet "lag" istedenfor for å virke mer som at de er venner. Kjendiser som sjekker inn, noen mer kjent enn andre. Kjendiser som har dommer mot seg, mannen i gata som en dom, men holder den hemmelig. Terningkast denne sesongen: 4.5. Neste sesong kan de godt ta inn eldre deltakere som jokere. Anonymkode: ed10f...a8b 8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1314 Skrevet 26. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: [...] neste sesong kan de godt ta inn eldre deltakere som jokere. Anonymkode: ed10f...a8b ☝🏻 Og ikke minst, slutte å ta inn en haug med gamle deltakere igjen. Kanskje én eller to, men det holder i massevis. Anonymkode: d08e9...bbf 2
J19 Skrevet 27. mai 2019 #1315 Skrevet 27. mai 2019 Synes Adrian, Andreas og tildels Henrik har gjort en god figur der inne i år. Likte ikke Henrik i starten, da virket han bare barnslig og irriterende. Men nå virker det som at han har fått vist sin gode side av seg selv, noe jeg synes er bra! Adrian har vært den mest oppegående av dem alle egentlig. Han virker som en skikkelig snill og god person. Ikke snakket stygt til noen eller om noen, og har vært opptatt av at alle skal ha det bra virker det som. Andreas synes jeg også var ganske voksen i hodet. Mtp. den Dubai-debatten og hvordan han håndterte ulike situasjoner på. Han trodde jeg var skikkelig overlegen og småfrekk, men nei, heldigvis ikke. Veldig ydmyk, snill og god. Av deltagerne jeg har likt mest og minst må vel være Bettina, Adrian, Lea og Andreas. Og de jeg likte minst var Jamilla, Mario og tildels Sofie. Det eneste jeg likte med Sofie var at hun bare lagde masse drama. Drama = bra TV 5
missmcbeal Skrevet 27. mai 2019 #1316 Skrevet 27. mai 2019 Er det sånn at episodene ikke slippes klokka 17.00 hele finaleuka på Viaplay?
Gjest nicecar Skrevet 27. mai 2019 #1317 Skrevet 27. mai 2019 27 minutter siden, missmcbeal skrev: Er det sånn at episodene ikke slippes klokka 17.00 hele finaleuka på Viaplay? De skal slippes til normal tid, hvis ikke så hadde nok viaplay informert om det.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1318 Skrevet 27. mai 2019 32 minutter siden, nicecar skrev: De skal slippes til normal tid, hvis ikke så hadde nok viaplay informert om det. Det står at dagens episode slippes kl 17. Anonymkode: e3231...c88 2
missmcbeal Skrevet 27. mai 2019 #1319 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, nicecar skrev: De skal slippes til normal tid, hvis ikke så hadde nok viaplay informert om det. Oki, da er det nok bare finalen som man må vente sendetiden på 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1320 Skrevet 27. mai 2019 Hva er forresten greia med at de der inne prata så mye om at Andreas er en verdig vinner? Har han tatt et eneste valg der inne som går på spill? Har han vært taktisk? Har han gjort en stor innsats til å få alle de nye til å føle seg velkommen eller noe? I don't get it Anonymkode: af063...23c 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå