Bloggleseren Skrevet 23. mai 2019 #1281 Skrevet 23. mai 2019 Dette er ikke spoiling, for jeg aner ikke hva som kommer til å skje i neste uke, men herregud, for et idiotvalg av Thea. Hva tror hun kommer til å skje hvis det blir ofring (slik det alltid blir) i finaleuka, liksom? Tror hun Tix eller Henrik blir hos henne hvis Tea K. eller Marte står i juryen? Hun hadde utelukkende en sjanse hos Adrian. 12
Summ Skrevet 23. mai 2019 #1282 Skrevet 23. mai 2019 Andreas må jo være tidenes mest naive person! Han ga fra seg en sitteplass.... herregud! 15
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1283 Skrevet 23. mai 2019 Mario og Sofie er tydeligvis ikke kjærester i dag i følge dem selv. Men samboere, ikke åpen for å date andre, er romantiske sammen, har sex og sover sammen osv osv. Hvorfor er den yngre generasjonen i dag så jævla redd for å bare kalle seg kjærester.?? Eller er det bare dem..?? Er det fordi at Mario ikke klarer å være lojal så i tilfelle han ligger med ei annen så er han ikke utro? Tenker på det som skjedde mellom han og Bettina så utrolig lett inne på PH (2!!!) ganger. Han virker til å være notorisk utro. Kanskje derfor! Anonymkode: 8133e...67b 26
marthesbl Skrevet 23. mai 2019 #1284 Skrevet 23. mai 2019 herre fred, for en nydelig person tix er 🥰 hadde ikke trodde at han skulle være så snill, down to earth og omtenksom. har virkelig fått en godt inntrykk av han. han har vært den eneste deltakeren jeg har heiet på, og er for meg en vinner. 5
Summ Skrevet 23. mai 2019 #1285 Skrevet 23. mai 2019 Sykt å se på alt som skjer i neste uke. Blir faktisk spennende finaleuke! 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1286 Skrevet 24. mai 2019 2 timer siden, Summ skrev: Andreas må jo være tidenes mest naive person! Han ga fra seg en sitteplass.... herregud! Tror ikke han brydde seg så mye om spillet. Uansett, hvem hadde forutsett hva som skulle skje på den parsermonien? Kan ikke huske noen som har snudd så raskt noen gang. Anonymkode: 69381...fbd 5
Gjest Malika Skrevet 24. mai 2019 #1287 Skrevet 24. mai 2019 Jeg elsker Henrik. Den mest genuine denne sesongen. Feiler og faller, men står for det. Skjønn!
Zidji Skrevet 24. mai 2019 #1288 Skrevet 24. mai 2019 Er det bare jeg som tenker at Tix nesten MÅ oppføre seg så fint og rolig når han blir sendt hjem fordi han tross alt er et kjent ansikt og kan ikke utagere for mye så det ikke ødelegger imaginet hans? + at han trolig ikke bryr seg like mye om å vinne. Jeg tviler ikke på at han er en good guy innerst inne, men jeg syntes han har vært frekk og barnslig med mange av de småstikkende kommentarene han kunne spart seg for flere ganger, men som han har prøvd å levere på en rolig måte for ikke å fremstå dramatisk og skrikende. Han var jo egentlig en drittsekk mot Jamilla når de sto sammen! 21
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1289 Skrevet 24. mai 2019 6 timer siden, marthesbl skrev: herre fred, for en nydelig person tix er 🥰 hadde ikke trodde at han skulle være så snill, down to earth og omtenksom. har virkelig fått en godt inntrykk av han. han har vært den eneste deltakeren jeg har heiet på, og er for meg en vinner. Jeg har helt motsatt tanker Syntes tix er grei sånn sett, men han har en mørk side der han er ufin mot andre, men gjør det på en finere måte. Jeg er ikke noe fan av han. 2 timer siden, Malika skrev: Jeg elsker Henrik. Den mest genuine denne sesongen. Feiler og faller, men står for det. Skjønn! Enig! Anonymkode: 76d6f...97d 9
Gjest Tamsi Skrevet 24. mai 2019 #1290 Skrevet 24. mai 2019 37 minutter siden, Zidji skrev: Er det bare jeg som tenker at Tix nesten MÅ oppføre seg så fint og rolig når han blir sendt hjem fordi han tross alt er et kjent ansikt og kan ikke utagere for mye så det ikke ødelegger imaginet hans? Hans image gikk i stor grad ut på å synge at ikveld er det lov å være hore, og publikumet hans er rølpete ungdom. Folk som er genuine rasshøl bryr seg ofte ikke om hva andre mener heller. Så jeg tror ikke han har giddet å fake en personlighet i 11 uker, med mindre han plutselig forsøker å selge seg ut til den eldre generasjon, men da tror jeg ikke paradise er den riktige platformen
missmcbeal Skrevet 24. mai 2019 #1291 Skrevet 24. mai 2019 2 timer siden, Tamsi skrev: Hans image gikk i stor grad ut på å synge at ikveld er det lov å være hore, og publikumet hans er rølpete ungdom. Folk som er genuine rasshøl bryr seg ofte ikke om hva andre mener heller. Så jeg tror ikke han har giddet å fake en personlighet i 11 uker, med mindre han plutselig forsøker å selge seg ut til den eldre generasjon, men da tror jeg ikke paradise er den riktige platformen Han ikke hatt en fin personlighet i 11 uker. Han var direkte motbydelig mot Jamilla på sync da de var partnere. Dette er ikke glemt for min del. Selv om han har hatt fine øyeblikk med andre deltakere. Virker som han er veldig snill mot de han liker, og ikke så veldig snill mot de han umiddelbart ikke liker. Jeg synest det var helt ok at både Andreas og Marthe røk ut, de hadde fått masse stemmer i finalen, men de nøt godt av å ligge i midten og ikke gjøre så mye. For en gangs skyld står det folk i finalen som har jobbet for noe. 19
missmcbeal Skrevet 24. mai 2019 #1292 Skrevet 24. mai 2019 (endret) Har tenkt på muligheten på at Jamilla og Adrian kan ende opp som et par i finale dersom de skulle klare å få seg en finalebillett? Sammen er de ikke spesielt sterke som par, men sammen med partnere sine er de jo enda svakere. Verken Severin eller Bettina vil sanke noen ekstra stemmer i finalen, så nå som Thea har gått bort fra Adrian, så burde jo de to kunne stå sammen dersom det ordner seg sånn. Selv om det, ideelt sett, er bedre å stå med noen fra den andre alliansen. Men jeg kan ikke skjønne hvem Bettina skal få stemme fra som ikke allerede er Jamilla, Adrian, Thea og Severin. Endret 24. mai 2019 av missmcbeal 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1293 Skrevet 24. mai 2019 Stå i finalen med partner fra motsatt allianse= større sjanse til å få flest stemmer, men større sjanse for at partneren dropper kula i bakken.... Anonymkode: 3ad24...2f8 15
Summ Skrevet 24. mai 2019 #1294 Skrevet 24. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stå i finalen med partner fra motsatt allianse= større sjanse til å få flest stemmer, men større sjanse for at partneren dropper kula i bakken.... Anonymkode: 3ad24...2f8 Håper ikke det blir kulekasting nå... det er litt utdatert med krangling og høye skrik i media om det i etterkant. Vil se feks Marthe og Tix, Mario og Sofie, eller Henrik og Tea K i troskapstesten. Savner at det var spenning om kulen kom til å bli sluppet, ikke at de kaster den etter 50 000.... 3
Bloggleseren Skrevet 24. mai 2019 #1295 Skrevet 24. mai 2019 1 hour ago, Summ said: Håper ikke det blir kulekasting nå... det er litt utdatert med krangling og høye skrik i media om det i etterkant. Vil se feks Marthe og Tix, Mario og Sofie, eller Henrik og Tea K i troskapstesten. Savner at det var spenning om kulen kom til å bli sluppet, ikke at de kaster den etter 50 000.... Enig, jeg er lei opplagt kulekasting og skryt om det. Produksjonen legger opp til at folk som ikke liker hverandre skal stå sammen, og alle som kommer inn, står og skryter i intro om at på finaledagen, da deiser den kula i bakken med et brak. Det virker som om produksjonen tror folk blir like sjokkert hver gang. Gjesp. Synes i det hele tatt produksjonen styrer altfor mye i norske PH. 3
missmcbeal Skrevet 24. mai 2019 #1296 Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, Summ skrev: Håper ikke det blir kulekasting nå... det er litt utdatert med krangling og høye skrik i media om det i etterkant. Vil se feks Marthe og Tix, Mario og Sofie, eller Henrik og Tea K i troskapstesten. Savner at det var spenning om kulen kom til å bli sluppet, ikke at de kaster den etter 50 000.... Er enig med at troskapstesten hadde blitt bedre med Mario og Sofie og Henrik og Tea K, men akkurat Marthe og Tix blir ikke helt det samme da Tix har mer enn nok penger, så det er veldig lite sannsynlig at han ville sluppet kula, det ville ikke sett bra ut for hans del. Så det ene som kunne ha skapt spenning der er om Marthe hadde gjort det, men tror ikke det hadde blitt så dramatisk likevel, da man nettopp vet at Tix ikke trenger pengene, så hadde hun gjort det på 500 000, så kan det jo til og med være at Tix har på en eller annen måte signalisert til Marthe eller sagt på forhånd at hun kan gjøre det, fordi han ikke trenger pengene og han vil at hun skal få alle pengene selv? 3
Cleopatra. Skrevet 24. mai 2019 #1297 Skrevet 24. mai 2019 For meg har inntrykket mitt snudd vedrørende noen; likte ikke Henrik i starten, men han synes jeg faktisk er ganske skjønn nå! Tix hadde jeg litt sansen for; det har snudd totalt. Selv om jeg ikke er noen stor-fan av Jamilla, synes jeg han var direkte motbydelig mot henne. Ikke nødvendigvis ansikt til ansikt, men alt det han snakket om henne, samt til kamera. Det får jo hun se i ettertid.. Som en skriver lenger opp; den reaksjonen i går var kun pga image og ikke noe annet. Tror ikke han er så good-guy som han skal ha det til; han virker rett og slett litt egosentrisk og han blir fæl mot de han ikke liker. 17
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1298 Skrevet 24. mai 2019 Hva var det Triana ble så rørt av egentlig? Anonymkode: fa9bb...15b 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1299 Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva var det Triana ble så rørt av egentlig? Anonymkode: fa9bb...15b Lurte jeg på og, følte det var ganske falskt. Anonymkode: e3231...c88 6
Sparks Skrevet 24. mai 2019 #1300 Skrevet 24. mai 2019 Dumt valg av Thea. Tror ikke hun kan stole på Henrik i det hele tatt. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå