tuppa Skrevet 22. mai 2019 #1261 Skrevet 22. mai 2019 "De som ikke har vært så mye inn i spillet er Severin og Bettina" - sitat Marte. Og det sier dronninga som seiler gjennom oppholdet ved å holde seg tilbake og være bestevenner med alle? 🤣 31
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1262 Skrevet 22. mai 2019 5 minutter siden, tuppa skrev: "De som ikke har vært så mye inn i spillet er Severin og Bettina" - sitat Marte. Og det sier dronninga som seiler gjennom oppholdet ved å holde seg tilbake og være bestevenner med alle? 🤣 Anonymkode: 686c7...eb2 1
Bloggleseren Skrevet 22. mai 2019 #1263 Skrevet 22. mai 2019 Thea begynner å irritere meg litt med det at hun går bak ryggen på Adrian. Hun må være en veldig dårlig menneskekjenner. 10
Summ Skrevet 22. mai 2019 #1264 Skrevet 22. mai 2019 Offff denne sesongen gir meg hodepine 😂 skjønner ikke hvordan de tenker! 2
tuppa Skrevet 22. mai 2019 #1265 Skrevet 22. mai 2019 1 time siden, Bloggleseren skrev: Thea begynner å irritere meg litt med det at hun går bak ryggen på Adrian. Hun må være en veldig dårlig menneskekjenner. Jeg tenkte først det var "spill for kamera", men innser jo nå at hun mener det. Syns det er drøyt hvis hun skal bytte ut Adrian med Henrik for stemmer i finalen. Er det så viktig å vinne for henne? Er det penga? for hun har allerede æren av å spille smart i spillet, og æren fra pærra forsvinner fort. Skjønner ikke hvorfor hun skal bytte ut en lojal partner. Henrik kommer bare til å brenne henne hvis de fra jurien kan få innpass igjen. 9
The Kitten Skrevet 22. mai 2019 #1266 Skrevet 22. mai 2019 Jeg liker fortsatt Thea. Hun virker veldig snill, men synes ikke det hun gjør mot Adrian er verken snilt eller smart, 13
Summ Skrevet 22. mai 2019 #1267 Skrevet 22. mai 2019 Spent på hvem som er i juryen, kan jo ikke være mange fra utsiden?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1268 Skrevet 23. mai 2019 Når Mario blir sur for at Sofie ikke er helt ærlig med hva som skjedde med Henrik..🙄😅 Anonymkode: d08e9...bbf 19
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1269 Skrevet 23. mai 2019 11 timer siden, tuppa skrev: Jeg tenkte først det var "spill for kamera", men innser jo nå at hun mener det. Syns det er drøyt hvis hun skal bytte ut Adrian med Henrik for stemmer i finalen. Er det så viktig å vinne for henne? Er det penga? for hun har allerede æren av å spille smart i spillet, og æren fra pærra forsvinner fort. Skjønner ikke hvorfor hun skal bytte ut en lojal partner. Henrik kommer bare til å brenne henne hvis de fra jurien kan få innpass igjen. Selvfølgelig gjør hun det, det har vært hele greia til Thea - hver dag, gjennom hele sesongen. Hun er med utelukkende for å vinne, ikke for å få seg nye venner og gode relasjoner. Det har hun sagt rett ut i sync flere ganger. Hun hadde aldri fått stemmer av juryen med Adrian, i såfall bare fra sin egen lille allianse. Det er nok veldig få fra den alliansen som kommer til å være i juryen. Adele er den eneste jeg kommer på. Dette er det eneste Thea har gjort (hvis hun gjør det da) inne på PH som har fått meg til å like henne mer. Det er et smart valg. Anonymkode: dd795...62c 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1270 Skrevet 23. mai 2019 Kan noen forklare meg hvordan finalen egentlig foregår, og hvordan juryen fungerer? Dette er første gang jeg ser paradise, så jeg har ikke helt skjønt det! Er det bare et knippe tidligere deltakere som stemmer mellom 2 par for hvem som skal vinne? Hvorfor ikke alle tidligere deltakere i såfall, og hvordan fungerer utvelgelsen? Virker som produksjonen kan styre veldig hvem som vinner om de bare kan velge fritt blant deltakerne 🤔 Anonymkode: 346a4...954
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1271 Skrevet 23. mai 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare meg hvordan finalen egentlig foregår, og hvordan juryen fungerer? Dette er første gang jeg ser paradise, så jeg har ikke helt skjønt det! Er det bare et knippe tidligere deltakere som stemmer mellom 2 par for hvem som skal vinne? Hvorfor ikke alle tidligere deltakere i såfall, og hvordan fungerer utvelgelsen? Virker som produksjonen kan styre veldig hvem som vinner om de bare kan velge fritt blant deltakerne 🤔 Anonymkode: 346a4...954 De som er i juryen er tidligere deltakere, gjerne de som har sjekket ut de siste to, tre ukene før finalen. De får, dagen før finalen(?), lov til å sende inn en fra juryen som skal prøve å spille seg inn hos en av finalistene og få de til å ofre partneren sin. På selve finalen så sitter hvert par på sine stoler også skal én og én fra juryen gå å stelle seg bak paret som de vil at skal vinne. Det paret med flest jurymedlemmer bak seg vinner, og da er det troskapstest, hvor de skal holde en glasskule mens Triana legger på mer og mer penger på bordet. Om en av de knuser kulen så får h*n de pengene som ligger på bordet mens partneren ikke får noe. Resten av pengene blir da delt med en annen fra juryen. Om ingen knuser så deler de pengene👌🏻 Anonymkode: d08e9...bbf
missmcbeal Skrevet 23. mai 2019 #1272 Skrevet 23. mai 2019 Episoden i dag er visst forsinket på Viaplay
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1273 Skrevet 23. mai 2019 Akkurat nå, missmcbeal skrev: Episoden i dag er visst forsinket på Viaplay Lurer virkelig på hva problemet er. Det kan da ikke være så vanskelig vel. Anonymkode: 10aa1...5bd 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1274 Skrevet 23. mai 2019 Hvordan får dere sett episoden på forhånd? Får ikke det til😄 Ikke akkurat i dag men tidligere Anonymkode: 30c1e...cbb
missmcbeal Skrevet 23. mai 2019 #1275 Skrevet 23. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får dere sett episoden på forhånd? Får ikke det til😄 Ikke akkurat i dag men tidligere Anonymkode: 30c1e...cbb Du må ha Viaplay.
missmcbeal Skrevet 23. mai 2019 #1276 Skrevet 23. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer virkelig på hva problemet er. Det kan da ikke være så vanskelig vel. Anonymkode: 10aa1...5bd Ja, veldig merkelig. Nå er den faktisk 2 timer forsinket, spørs om den kommer før den blir vist på tv 🤔
420marcuus Skrevet 23. mai 2019 #1277 Skrevet 23. mai 2019 Syntes faktisk denne sesongen er den beste sesongen hittill.. etter de bytta hotel. Hurraaaa Sesong 8,9, og 10 har vært rimelige kjedelig iforhold til denna.... 9
tuppa Skrevet 23. mai 2019 #1278 Skrevet 23. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig gjør hun det, det har vært hele greia til Thea - hver dag, gjennom hele sesongen. Hun er med utelukkende for å vinne, ikke for å få seg nye venner og gode relasjoner. Det har hun sagt rett ut i sync flere ganger. Hun hadde aldri fått stemmer av juryen med Adrian, i såfall bare fra sin egen lille allianse. Det er nok veldig få fra den alliansen som kommer til å være i juryen. Adele er den eneste jeg kommer på. Dette er det eneste Thea har gjort (hvis hun gjør det da) inne på PH som har fått meg til å like henne mer. Det er et smart valg. Anonymkode: dd795...62c Ja, hun har spilt siden starten, men alltid hatt samvittigheten på det rene. Og nå skjønner jeg ikke hvorfor hun bare vil stikke fra Adrian som har vært en trofast partner hele veien. Seieren hadde vært med verdig med Adrian enn med Henrik. Adele, Jamila, Severin og sikkert Betina for å nevne noen, kommer til å være i jurien og gi stemme til Thea og Adrian. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1279 Skrevet 23. mai 2019 31 minutter siden, tuppa skrev: Ja, hun har spilt siden starten, men alltid hatt samvittigheten på det rene. Og nå skjønner jeg ikke hvorfor hun bare vil stikke fra Adrian som har vært en trofast partner hele veien. Seieren hadde vært med verdig med Adrian enn med Henrik. Adele, Jamila, Severin og sikkert Betina for å nevne noen, kommer til å være i jurien og gi stemme til Thea og Adrian. Helt enig. Jeg har vært team Thea til nå, men nå ønsker jeg faktisk ikke at hun skal komme til finalen. Drømmeparet til å vinne hadde vært Adrian og Thea. Hvis de ender opp som vinner sammen likevel ønsker jeg at Adrian skal slippe kula Jeg forstår godt Jamillas reaksjon og hun har 100% rett. Anonymkode: 686c7...eb2 12
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 23. mai 2019 #1280 Skrevet 23. mai 2019 På 21.5.2019 den 1.14, PinkLady97 skrev: Han er ganske lik i virkeligheten skal jeg si deg Kjenner du Mario?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå