papperlapapp Skrevet 13. mars 2019 #101 Skrevet 13. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppgavene var jo lagt opp så Robin skulle vinne da, det er mye enklere for gutta å klare seg uten sminke og å barbere av seg et øyenbryn, halloo. Så irriterende! Anonymkode: bcff6...0df Enig. Og også det med tatoveringer. Det er mye enklere å tatovere seg noe når man allerede har så mye tatovert på kroppen. Også dumt at det var så mange (7?) utfordringer på kvelden, så de gule gjenstander var ikke så viktige likevel... 15
#Sunrise Skrevet 13. mars 2019 #102 Skrevet 13. mars 2019 Håper Robin ryker ut, men syn TIX klarer seg overaskende bra 😄 han er mye mer sympatisk en musikken hans 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #103 Skrevet 13. mars 2019 Jo mer jeg ser på Henrik, jo mer ligner han på Finn Kalvig 🙃 Anonymkode: cf558...437 9
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. mars 2019 #104 Skrevet 13. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men herregud, kanskje ikke alle har lyst til å hoppe naken i bassenget foran alle andre og hele Norge. Anonymkode: af063...23c Tror hun tok utfordringen om å bade naken i bassenget.?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #105 Skrevet 14. mars 2019 Utfordringene var jo helt latterlige. Jeg forstår ikke hvorfor noen mener at man ikke egner seg som deltaker på Paradise Hotel fordi man ikke vil tatovere Paradise Hotel på kroppen sin. Anonymkode: 10aa1...5bd 17
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 14. mars 2019 #106 Skrevet 14. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utfordringene var jo helt latterlige. Jeg forstår ikke hvorfor noen mener at man ikke egner seg som deltaker på Paradise Hotel fordi man ikke vil tatovere Paradise Hotel på kroppen sin. Anonymkode: 10aa1...5bd Enig. En tatovering blir der for resten av livet. Forstår veldig godt at Thea ikke ville gjøre det.
Summ Skrevet 14. mars 2019 #107 Skrevet 14. mars 2019 Hadde gjort alt utenom å slikke armhuler, og være uten hygieneartikler og sminke..
Antisocialclub Skrevet 14. mars 2019 #108 Skrevet 14. mars 2019 Norge er fucked. Har dere tenkt over at grunnen til at castingen er så hårreisende på trynet er fordi at det kun er disse som søker? Den normale mannen og kvinnen i gata melder seg helt ut, det blir for mye, for latterlig. Dem selger sjela si for følgere. For hvert år blir det mer og mer ekstremt fordi det alltid skal sjokkere og overgå. "Vi" har blitt herdet. Kravet til underholdning har nådd en helt ny høyde, og det er jævlig forbanna skummelt. Hvis dere tenker den der generasjonen er sjokkerende, tenk hvor sinnssyke tilstander det kommer til å bli når dagens 11-åringer vokser opp, som har hatt disse som forbilde og idoler. Fy faen i hælvete, dette er en liksom den kommende generasjon som skal føre demokratiet og velferden videre. Jeg ser disse psyko-tendensene begynner å få fotfeste her på kvinneguiden også. Tråder og kommentarer som bare er helt "what the fuck?" I dag er det ikke psykopater som en psyko, dette her er et helt nytt level. Psyko-sirkus. Kyss meg i ræva, jeg flytter til Nord-Norge eller Finnland og blir venner med russerne. Jeg måtte bare få det ut. Det blir som å være i et giftig forhold. LØP! 4
Antisocialclub Skrevet 14. mars 2019 #109 Skrevet 14. mars 2019 Og jeg er så jævlig lei av at de skylder på "Paradise-bobla"! Det blir som å skylde på alkoholen fordi man var utro....... 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #110 Skrevet 14. mars 2019 Er det bare meg eller er Bettina den eneste som ser ut som sin egen alder av jentene ? de andre ser eldre ut enn de er. Anonymkode: bc955...bb9 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #111 Skrevet 14. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg eller er Bettina den eneste som ser ut som sin egen alder av jentene ? de andre ser eldre ut enn de er. Anonymkode: bc955...bb9 Det er nok bare deg.. Anonymkode: 706ea...b66 6
papperlapapp Skrevet 14. mars 2019 #112 Skrevet 14. mars 2019 (endret) 5 timer siden, Antisocialclub skrev: Kyss meg i ræva, jeg flytter til Nord-Norge eller Finnland og blir venner med russerne. Jeg måtte bare få det ut. Det blir som å være i et giftig forhold. LØP! Hvis du sier noe sånt så kjenner du ikke Russland. Ikke noe imot russerne men jeg tror nok at nordmenn er mindre sjokkerende, i hvert fall på TV. Og man legger rett og slett mer vekt på det at TV ikke bør demoralisere. Det finnes værre reality-show på russisk TV, hvor skjer syke ting du kan ikke en gang forestille deg, jeg kan det ikke heller. For eksempel slike ting finner man tilfeldig på YT, men det finnes også andre eksempler: Så hvis norsk ungdom er for mye for deg, så ikke prøv å bli venner med russiske ungdom fordi det kan resultere i endå større frustrasjon :D Endret 14. mars 2019 av papperlapapp 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #113 Skrevet 14. mars 2019 5 timer siden, Antisocialclub skrev: Og jeg er så jævlig lei av at de skylder på "Paradise-bobla"! Det blir som å skylde på alkoholen fordi man var utro....... Hva er det du røler om? Anonymkode: 69381...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #114 Skrevet 14. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg eller blir deltakerne bare dummere og dummere for hvert år? Sitter her og kjefter på skjermen fordi jeg blir så frustrert over enkelte, hadde egentlig ikke tenkt å se i år, men så skjedde det likevel. Det skal sies at Thea ikke virker heeelt blåst da, men hun er definitivt ekstremt overfladisk og selvsentrert noe som riktignok ikke overrasker meg. Jeg har problemer med å forstå at folk kan være så emosjonelle så tidlig i spillet, de griner for ingenting og kjefter for enda mindre. I tillegg så syns jeg alt dette "jeg stoler på deg 100%"-tuller er så overdrevet, de har kjent hverandre i mindre enn en kalenderuke, dette er ikke normalt! Hadde jeg vært dem, hadde jeg valgt å ikke stole så mye på noen jeg har kjent i et par dager, folk blir jo "backstabba i ryggen" hele tiden der inne. Anonymkode: 993d6...d9f De blir nok ikke dummere for hvert år, men du (og jeg) blir eldre for hvert år! 😂 Anonymkode: 3ad24...2f8 9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #115 Skrevet 14. mars 2019 7 timer siden, Antisocialclub skrev: Norge er fucked. Har dere tenkt over at grunnen til at castingen er så hårreisende på trynet er fordi at det kun er disse som søker? Den normale mannen og kvinnen i gata melder seg helt ut, det blir for mye, for latterlig. Dem selger sjela si for følgere. For hvert år blir det mer og mer ekstremt fordi det alltid skal sjokkere og overgå. "Vi" har blitt herdet. Kravet til underholdning har nådd en helt ny høyde, og det er jævlig forbanna skummelt. Hvis dere tenker den der generasjonen er sjokkerende, tenk hvor sinnssyke tilstander det kommer til å bli når dagens 11-åringer vokser opp, som har hatt disse som forbilde og idoler. Fy faen i hælvete, dette er en liksom den kommende generasjon som skal føre demokratiet og velferden videre. Jeg ser disse psyko-tendensene begynner å få fotfeste her på kvinneguiden også. Tråder og kommentarer som bare er helt "what the fuck?" I dag er det ikke psykopater som en psyko, dette her er et helt nytt level. Psyko-sirkus. Kyss meg i ræva, jeg flytter til Nord-Norge eller Finnland og blir venner med russerne. Jeg måtte bare få det ut. Det blir som å være i et giftig forhold. LØP! TAKK, dette har jeg tenkt i lang tid. Jeg er på alder med disse tullingene og er allerede kjempe beskymret. Det blir ikke bedre med årene, som du sier...! Anonymkode: 7b7a9...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #116 Skrevet 14. mars 2019 20 timer siden, Summ skrev: Hadde gjort alt utenom å slikke armhuler, og være uten hygieneartikler og sminke.. Heller tatovere Paradise på kroppen enn disse to? Anonymkode: 58e4a...eef 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #117 Skrevet 14. mars 2019 Jeg tror Thea kommer tilbake igjen. Anonymkode: 686c7...eb2 10
Summ Skrevet 14. mars 2019 #118 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heller tatovere Paradise på kroppen enn disse to? Anonymkode: 58e4a...eef Utvilsomt. Den tatoveringen hadde det vært mulig å skjult. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #119 Skrevet 15. mars 2019 På 13.3.2019 den 23.35, AnonymBruker skrev: Igjen, da bør du ikke melde deg på PH. PH er ikke et program for folk som er usikre på seg selv eller har for store hemninger. Det burde jo være klart etter ca 30 sesonger sammenlagt i skandinavia. Anonymkode: 69381...fbd PH er et program for unge, rimelig pene mennesker som mangler litt hemninger. Det betyr ikke at alle deltakere må være helt uten hemninger og være med på absolutt alt. Det har vært mange deltakere som ikke har hatt sex, det har vært deltakere som ikke drikker alkohol, slett ikke alle bader naken og ikke alle er like gira på å leke flasketuten peker på. Jeg synes det er helt greit at ikke absolutt alle deltakerne er partyanimals totalt uten hemninger. Det er begrenset hvor gøy PH blir dersom alle bare bader nakne, leker drøye drikkeleker og kliner/har sex med hverandre. Det er når personlighetene kræsjer og folk prøver å spille hverandre ut at det blir underholdning, og det trenger man ikke være verken selvdigger eller mangle hemninger for å delta i. 13 timer siden, Antisocialclub skrev: Norge er fucked. Har dere tenkt over at grunnen til at castingen er så hårreisende på trynet er fordi at det kun er disse som søker? Den normale mannen og kvinnen i gata melder seg helt ut, det blir for mye, for latterlig. Dem selger sjela si for følgere. For hvert år blir det mer og mer ekstremt fordi det alltid skal sjokkere og overgå. "Vi" har blitt herdet. Kravet til underholdning har nådd en helt ny høyde, og det er jævlig forbanna skummelt. Hvis dere tenker den der generasjonen er sjokkerende, tenk hvor sinnssyke tilstander det kommer til å bli når dagens 11-åringer vokser opp, som har hatt disse som forbilde og idoler. Fy faen i hælvete, dette er en liksom den kommende generasjon som skal føre demokratiet og velferden videre. Jeg ser disse psyko-tendensene begynner å få fotfeste her på kvinneguiden også. Tråder og kommentarer som bare er helt "what the fuck?" I dag er det ikke psykopater som en psyko, dette her er et helt nytt level. Psyko-sirkus. Kyss meg i ræva, jeg flytter til Nord-Norge eller Finnland og blir venner med russerne. Jeg måtte bare få det ut. Det blir som å være i et giftig forhold. LØP! Lykke til. Hvorfor skulle det hjelpe å flytte hit? Anonymkode: 94de9...ca2 10
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #120 Skrevet 15. mars 2019 Jeg blir forresten oppgitt når Walid gnåler om lojalitet. Paradise Hotel er et spill, og det er både lov til og forventet at man ikke er lojal mot verken partneren eller vennene der inne. Skal man overleve der må man lyve og bedra, og bytte partnere og allianser når det passer seg sånn. Det er få, om noen, som har vunnet PH på grunn av lojalitet og 100% ærlighet. Det er direkte kvalmt når deltakere prøver å fremstille seg som bedre mennesker fordi de er mer opptatt av kompisgjengen enn spillet. Anonymkode: 94de9...ca2 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå