Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper Thea Kristine ryker! Kjenner ikke igjen stemmen hennes når hun prater engang... hun er jo helt anonym! 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dømmer de fleste etter hvordan de er kledd 🤷‍♀️

Kler man seg som en billig tøs som i tillegg fremstår svært enkel, blir man behandlet som en enkel, billig tøs og ikke tatt seriøst. 

Oppfører man seg som om man er superpen og tror man er bedre enn alle andre, bør man være superpen og bedre enn alle andre. Dessverre er det ganske mange som feiler akkurat der. Skal ikke nevne navn, men de finnes bla på PH og i bloggverdenen....

Anonymkode: 911cd...6f6

Glad jeg ikke kjenner deg da :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har Jamilla gjort galt? 

Anonymkode: f8ba9...147

33 minutter siden, maria:) skrev:

Hvordan har hun oppført seg? Hvordan har hun lagt opp til bråk, sånn rent utenom å velge å splitte et par som jo er noe alle nye deltakere må?

Hun kom jo inn med en ganske støgg attitude. Når man gjør noe flertallet ikke synes noe om, så må man regne med at man får reaksjoner tilbake. Hun var jo tydeligvis ikke like tøff som hun ønsket å fremstå ved innsjekk.

Anonymkode: 69381...fbd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun kom jo inn med en ganske støgg attitude. Når man gjør noe flertallet ikke synes noe om, så må man regne med at man får reaksjoner tilbake. Hun var jo tydeligvis ikke like tøff som hun ønsket å fremstå ved innsjekk.

Sjekker ikke alle inn med attitudes da? Synes ikke hun skiller seg ut med tanke på det. Det er aldri slik. Alle sier at det skal være 100% spill, og de skal spille kaldt. De skal ikke få venner, eller få følelser for noen. De skal slippe den kula uansett hvem det er. Og som vi vet så skjer jo aldri dette :)

Anonymkode: 686c7...eb2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjekker ikke alle inn med attitudes da? Synes ikke hun skiller seg ut med tanke på det. Det er aldri slik. Alle sier at det skal være 100% spill, og de skal spille kaldt. De skal ikke få venner, eller få følelser for noen. De skal slippe den kula uansett hvem det er. Og som vi vet så skjer jo aldri dette :)

Nei, du blander introduksjonsvideo og innsjekk. Innsjekk er når du kommer inn og presenterer deg for de andre. Tror ikke denne saken hadde vært så stor om ikke det hadde vært fordi folk har avsmak på Sofie. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du blander introduksjonsvideo og innsjekk. Innsjekk er når du kommer inn og presenterer deg for de andre. Tror ikke denne saken hadde vært så stor om ikke det hadde vært fordi folk har avsmak på Sofie. 

Jeg føler alle kommer inn med attitude, det er jo en del av selve opplegget. Jeg har ingenting i mot Jamila. Hun sjekket kanskje inn med intensjon om å være bitch, men jeg ser ingen bitch. Jeg ser en som ønsker å spille spillet og en som tør å ta egne valg. Hun har jo valgt rett side, når vi ser hvordan de andre behandler henne...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som dømmer alle bortsett fra Robin og Thea. Dere vet at vi KUN får sett 40 min av døgnet deres. Det kan ha oppstått så mye som de ikke har tatt med. Folkene som klipper er eksperter på dette. De ønsker å få drama og intriger. Uten det, så hadde PH blitt kjedelig. Så før dere dømmer de fleste, så hver så snill å ha det i bakhodet. Det er alltid flere sider av sakene som skjer der inne. Og igjen, så er det MYE vi ikke får sett, som kan være hovedårsaken til hvordan ting har oppstått. 

Og ikke minst, så må dere huske på at dere ikke blir dobbeltmoralske nå 😉 Enkelte sier mye stygt rettet mot enkelte deltakere, for så å støtte hvordan Jamilla blir behandlet.

Anonymkode: 506a9...327

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det må være veldig kipt for Jamila der inne, og hun fortjener det absolutt ikke. Men det viser seg igjen og igjen, at det ikke er serlig taktisk og komme inn med attitude. Hun tenkte sikkert det var lurt å fremstå som tøff og selvsikker, men det slår som regel tilbake. Bare se på han nordlendingene som kom inn på x one the beach. Han fra Bodø. "Æ e ikke her for å få mæ venna!" Han fikk gjennomgå og diltet etter de andre gutta og var i hundehuset lenge. Skikkelig flaut å se på. 

På en ny arbeidsplass blir du heller ikke særlig populær ved å rase inn å være mester i alt. Lønner seg å være litt ydmyk og følge strømmen til man har fått etablert seg i gruppen. Da kan man begynne å albue seg litt mer frem.

Anonymkode: 97581...253

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som reagerer på at Mario oppfører seg nærmest rasistisk mot Jamilla?

Anonymkode: 7689f...6cb

Rasistisk? Hva basere du det på? 

Han er utrolig ufin, men går jo ikke på hudfarge. Hun sa et skjevt ord til han, da fikk hun se den stygge siden hans. Samme som hans første partner. 

• Liker 6
Skrevet

Liker Jamilla, håper hun fortsetter å være hard i spillet og gjøre det hun synes er best selv! Og kipper ut Sofie. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at det må være veldig kipt for Jamila der inne, og hun fortjener det absolutt ikke. Men det viser seg igjen og igjen, at det ikke er serlig taktisk og komme inn med attitude. Hun tenkte sikkert det var lurt å fremstå som tøff og selvsikker, men det slår som regel tilbake. Bare se på han nordlendingene som kom inn på x one the beach. Han fra Bodø. "Æ e ikke her for å få mæ venna!" Han fikk gjennomgå og diltet etter de andre gutta og var i hundehuset lenge. Skikkelig flaut å se på. 

På en ny arbeidsplass blir du heller ikke særlig populær ved å rase inn å være mester i alt. Lønner seg å være litt ydmyk og følge strømmen til man har fått etablert seg i gruppen. Da kan man begynne å albue seg litt mer frem.

Enig med deg, og det var dit jeg ville med min kommentar over. Alle klager over at så få "spiller spillet". Men å spille spillet betyr ikke at man skal være fullstendig hodeløs, hvis da ikke målet er å bli upopulær og dermed potensielt ryke ut like fort som man kom inn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være fryktelig pinlig for familie og venner å se sin kjære oppføre seg så stygt mot andre!! Noen der inne topper grensen for hvor ekkel jeg trodde man kunne være mot andre. Så mye fælt på kort tid de lir av seg! Flaut!!

Anonymkode: 9e53a...5f3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg veldig om barneskolen, hvor «alle» følger de sterkeste i frykt for å bli utestengt. Også har du de som enten ikke orker å smiske eller som «ikke passer inn».

Anonymkode: 9e53a...5f3

• Liker 12
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sofie sin parodiering av Robin var rett og slett ekkel å se på. Noe så kvalmt. Jobber hun på skole? Hun går virkelig foran som et godt eksempel. Jeg regner sterkt med at noen reagerer.  Får vibber til sesongen hvor Margrethe  ble mobbet og en måtte forlate grunnet mobbing.

Anonymkode: 2af5a...fe6

Godt noen nevnte det. Jeg har kun sett den sesongen tidigere, og ble litt sjokkert over at det virker som samme greia nå. Lurte på om det er det Paradise er, opplæring i hvordan skape dårlig miljø. En gruppe hvor noen er innenfor i den store gjengen der de får som er utenfor skal mislikes, og det er kult å prate dritt om dem. Og så et hierarki innenfor gruppen, der de på toppen kan sette seg først, mens de blir potte sur om noen lengre nede i hierarkiet tenker på seg selv eller ikke danser etter deres pipe. 

Det finnes ikke noe "tenke på gruppen" i et spill der noen må ut uansett. Det er noe uggent med at alle skal gå sammen og bestemme i fellesskap hvem som er minst verdt denne uken. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt utrolig at etter 10 år nå med paradise, så har folk enda ikke skjønt at Paradise er et SOSIALT spill.. For å vinne så må man være godt likt av folk. Tenk på de som har vunnet opp gjennom årene: Petter Pilgaard, Carl og Tine, Madeleine og Niklas (Niklas var mer taktisk da, men vant ved siden av Madeleine som var godt likt av alle), Sander og Tina (Sander godt likt, Tina var taktikeren som var heldig og vant ved siden av ham), Leo i fjord... Jeg vet jeg har glemt mange i mellom her, men bare for å dra opp eksempler. Men disse har jo til felles at de var godt likt! De var laid back, var der for å ha det gøy, tenkte ikke taktikk og spill døgnet rundt (minus Tina og Niklas Vindel, som vant pga partnerene sine), og bidro stort sett med god stemning. 

Når man sitter i finalen og folk skal stille seg bak et par så velger jo folk den de liker best, ikke den som har spilt mest og har løget til folk osv. Det mest taktiske å gjøre der inne er å sørge for å bli godt likt, få venner lage god stemning. 

Kristian Rene prøvde jo pinlig mange ganger å være en slu spiller som dret i folk, løy, lagde masse planer, startet allianser, men vant han noen gang? Nei :) Erik i fjor prøvde det samme, vant ikke.

Hvordan har folk enda ikke skjønt dette?

Anonymkode: cf193...0a3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt utrolig at etter 10 år nå med paradise, så har folk enda ikke skjønt at Paradise er et SOSIALT spill.. For å vinne så må man være godt likt av folk. Tenk på de som har vunnet opp gjennom årene: Petter Pilgaard, Carl og Tine, Madeleine og Niklas (Niklas var mer taktisk da, men vant ved siden av Madeleine som var godt likt av alle), Sander og Tina (Sander godt likt, Tina var taktikeren som var heldig og vant ved siden av ham), Leo i fjord... Jeg vet jeg har glemt mange i mellom her, men bare for å dra opp eksempler. Men disse har jo til felles at de var godt likt! De var laid back, var der for å ha det gøy, tenkte ikke taktikk og spill døgnet rundt (minus Tina og Niklas Vindel, som vant pga partnerene sine), og bidro stort sett med god stemning. 

Når man sitter i finalen og folk skal stille seg bak et par så velger jo folk den de liker best, ikke den som har spilt mest og har løget til folk osv. Det mest taktiske å gjøre der inne er å sørge for å bli godt likt, få venner lage god stemning. 

Kristian Rene prøvde jo pinlig mange ganger å være en slu spiller som dret i folk, løy, lagde masse planer, startet allianser, men vant han noen gang? Nei :) Erik i fjor prøvde det samme, vant ikke.

Sikter du til seerne eller spillerne nå? For jeg aner ikke hvem som er godt likt blant spillerne der inne akkurat nå. Og så er det jo gjerne sånn at de som er likt nå, ikke er de som er likt senere i spillet når det kommer flere nye deltagere. Og så pleier de gjerne å stemme på de dem mener er verdige, og ikke bare hvem som er snillest. 

Anonymkode: f7669...d78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rasistisk? Hva basere du det på? 

Han er utrolig ufin, men går jo ikke på hudfarge. Hun sa et skjevt ord til han, da fikk hun se den stygge siden hans. Samme som hans første partner. 

Du har tydeligvis aldri kjent på indirekte rasisme..

• Liker 6
Gjest nicecar
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, og det var dit jeg ville med min kommentar over. Alle klager over at så få "spiller spillet". Men å spille spillet betyr ikke at man skal være fullstendig hodeløs, hvis da ikke målet er å bli upopulær og dermed potensielt ryke ut like fort som man kom inn. 

Hvordan har hun vært fullstendig «hodeløs»? Hun har bare gjort det som har blitt krevd av henne der inne, nemlig splitte ett par. At hun forsvarer seg selv skulle bare mangle, ikke alle er sauer og ønsker å være Sofie&Marios nikkedukker.

Synes det er morsomt at alle klager over hennes såkalte «attitude» som man omtrent ikke ser noe til. Men når Thea eller Sofie hadde attitude derimot så var det lett å se forbi det.

Skrevet

Hvorfor snakket ikke Jamilla med guttene? 🤔 der hadde de et lite poeng. Men alle trenger ikke skrike det til henne 🙈 

hadde elska om Jamilla stelte seg bak Andreas 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nye blir aldri likt uansett med mindre de er villige til å oppføre seg som slaver av de som er øverst på PH-hierarkiet. Så at hun står opp for seg selv er bare bra. Heller det enn at hun forblir anonym og forsiktige som samtlige er der inne.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...