Gå til innhold

Tror han er betatt og sendte henne melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du tar typen din i å søke opp samme jente i 1 år hver dag så tror jeg du også ville lurt. Spesielt når han ikke innrømmer å ha vært innpå henne engang. Syns ikke jeg er crazy, jeg har vært tålmodig og kjenner nå at pysken min trenger svar jeg ikke får fra han. 

Anonymkode: c8c8b...681

Hun vet jo ikke at han er inne og ser på facebook-profilen hans?!? Å blande henne inn i situasjonen slik den er, får deg til å fremstå som creepy. Du har garantert stalket henne og kjæresten din på face, og laget et større og større scenario oppe i hodet ditt. Dette er ikke bra. Om jeg har noen venner på face, som ofte er inne på profilen min, så er det jo ikke noe jeg merker. Det ee verre med ordentlig stalking, hvor man følger etter folk, sender masse meldinger osv. Dette er jo kun en nysgjerrighhet/betatthet fra dim kjærestes side, og det er HAN du må kommunisere med! 

Anonymkode: df2b7...9a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa

Må risikerer du at hun kontakter ham, og lurer på hva  som skjer. Sikkert veldig ubehagelig for henne å bli blandet inn i noe hun ikke aner at hun er en del av!

Anonymkode: df2b7...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har gjort, er rett og slett en legitim dumpegrunn.

Du kan uansett ikke kontrollere din kjærestes tanker, og antagelig driver du ham bare vekk fra deg ved å mase om (og på!!) en jente han kanskje eller kanskje ikke er betatt av. 

Anonymkode: a03c6...e9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa

Forholdet deres er jo helt ferdig. Han lyver, og du har ingen tillit til han, dere har ingenting å bygge et forhold på. Bare gå videre med livet ditt. Hun stakkars dama må du la være i fred, hun har ingenting med dette å gjøre. Hun fikk sikkert sjokk, det hadde hvertfall jeg fått.

Anonymkode: 35618...283

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en nedverdigende og ydmykende  situasjon du setter deg selv i, både ved at du godtar svaret fra kjæresten din om at han synes denne jenta er pen og deilig, samt at han søker henne opp fast. Videre er du fortsatt sammen med ham og lar han holde på, du har sunket yttligere ved å nå kontakte denne jenta, hun føler seg nok som en vakker prinsesse og kjæresten din mister nok respekten for deg ved at du godtar svar som du har fått av ham.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er sannheten? Van synes hun er pen og deilig, men har ikke gjort noe mer med henne bortsett fra å runke til bildene hennes?

Anonymkode: e15d0...6df

Herregud hvilke type er dette? Er det mulig. Sosiale medier ødelegger så mye. Hele verden trenger å logge av.

Anonymkode: a4fff...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg så veldig godt! Har selv vært i en situasjon der jeg har sett meg nødt til å ta kontakt med andre jenter fordi jeg rett og slett ikke fikk noe svar fra typen! Jeg spurte på en veldig ydmyk og pen måte. Noen var forståelsesfulle og svarte og backet meg veldig. Mens andre overså meg....og det føles så ufattelig vondt! Alle burde forstå at når man går til ett slikt skritt er man e en veldig vanskelig og vondt situasjon, og for medmenneskelighetens skyld: kan man ikke være litt vennlig og svare? Man stiller seg i en ufattelig naken og sårbar situasjon, det er helt jævlig. Hva er problemet med å gi ett svar? Jeg synes det vitner om mangel på empati! 

Og til dere som sier at hun fremstår som «crasy», dere får håpe dere aldri havner i en så jævlig situasjon selv. Dere leser en kort beskrivelse av hva som har skjedd men dere kan ikke fatte hvor mye vondt som ligger bak. Og jeg synes ikke hun fremstår som gal når hun spør på en pen måte om denne jenta kan si litt om hun vet noe mer om hva som er greia. Man burde skjønne at noe slikt er siste utvei og at man har det vanskelig! Hva er problemet med å strekke ut en hånd? Vi jenter burde støtte og hjelpe hverandre. 

 

Anonymkode: c2ba3...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa

Ikke mye fint da. Selv om man er i et forhold så ser man jo selvsagt at andre er pene og som man kan føle en tiltrekning til,  men da er man nødt til å la være å oppsøke vedkommende, og da spesielt hvis de vil være i det forholdet de er i. Du får se an hva du føler om dette Ts. Tenk på deg selv. Vil du gi det en sjanse så bør han blokkere hun andre.  Han kan også kutte ut å henge seg så opp i en eller annen pen jente , neste gang han ser en. Titte litt,  men ikke mer heller. Hva tenker du å gjøre nå? Gi han en ny sjanse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke svart på en slik melding, men jeg hadde muligens blokkert både deg og han. Umodent å holde på slik synes jeg (jeg sikter til begges oppførsel her)

Anonymkode: a422f...c40

Helt enig med deg. Tror Ts trenger hjelp!

Anonymkode: e2c97...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville svart, kanskje ikke så utdypende men feks "Jeg har ikke kontakt med denne personen så jeg vet ikke hva du mener" eller noe i den dur, dersom det var sannheten. Ville ikke vært noe problem for meg å berolige en annen person om hun sendte meg melding med en bekymring jeg ikke kjente til eller visste ikke var reel (feks om jeg har kontakt med en eller annen fyr). Litt rart å bare ignorere.

Anonymkode: 5d226...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig ville svart, kanskje ikke så utdypende men feks "Jeg har ikke kontakt med denne personen så jeg vet ikke hva du mener" eller noe i den dur, dersom det var sannheten. Ville ikke vært noe problem for meg å berolige en annen person om hun sendte meg melding med en bekymring jeg ikke kjente til eller visste ikke var reel (feks om jeg har kontakt med en eller annen fyr). Litt rart å bare ignorere.

Anonymkode: 5d226...38f

Samme her. Hadde svart tvert for å berolige en annen. Koster lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ingen problem å skrive "Det vet jeg ikke noe om, det er ingenting imellom oss og jeg ville ikke gjort noe med han uansett" eller noe. Men kanskje bare jeg som tenker sånn?

Anonymkode: c8c8b...681

Nei det burde ikke være noe problem, jeg hadde tenkt at det gjør man selvfølgelig. Som andre over her skriver, det koster en ingenting, og betyr så enormt mye. Men kanskje det ikke passet å svare der og da når hun åpnet meldingen, eller at hun ble litt satt ut og ikke vet hvordan svare men svarer deg en annen dag? Jeg ville tro at hun kommer til å svare. 
 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa


Du har gitt han et ultimatum om at du går fra han hvis han fortsetter å lyve og gjøre ting bak ryggen din , spesielt ting som anngår denne jenta. Han lovte å slutte og la kortene på bordet. Men nå har du bevis for at han har gjort det på nytt igjen for senest to uker siden! Så da må du faktisk slå opp og vise at du mente alvor av ultimatumet ellers så erfarer han bare at han kan gjøre akuratt hva han vil for du slår ikke opp uansett, eller han vil få deg tilbake uansett! Du må dumpe han for godt nå for han bryter løfter, har ikke respekt , og det er ikke noe grunn til å ha tillitt til han. Et forhold uten tillitt er ikke verdt en dritt! 

Anonymkode: b8c30...52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner deg så veldig godt! Har selv vært i en situasjon der jeg har sett meg nødt til å ta kontakt med andre jenter fordi jeg rett og slett ikke fikk noe svar fra typen! Jeg spurte på en veldig ydmyk og pen måte. Noen var forståelsesfulle og svarte og backet meg veldig. Mens andre overså meg....og det føles så ufattelig vondt! Alle burde forstå at når man går til ett slikt skritt er man e en veldig vanskelig og vondt situasjon, og for medmenneskelighetens skyld: kan man ikke være litt vennlig og svare? Man stiller seg i en ufattelig naken og sårbar situasjon, det er helt jævlig. Hva er problemet med å gi ett svar? Jeg synes det vitner om mangel på empati! 

Og til dere som sier at hun fremstår som «crasy», dere får håpe dere aldri havner i en så jævlig situasjon selv. Dere leser en kort beskrivelse av hva som har skjedd men dere kan ikke fatte hvor mye vondt som ligger bak. Og jeg synes ikke hun fremstår som gal når hun spør på en pen måte om denne jenta kan si litt om hun vet noe mer om hva som er greia. Man burde skjønne at noe slikt er siste utvei og at man har det vanskelig! Hva er problemet med å strekke ut en hånd? Vi jenter burde støtte og hjelpe hverandre. 

 

Anonymkode: c2ba3...bdc


Jaaaaaa helt helt enig ❤️ Jeg hadde ikke tenkt noen var crazy eller ydmyket seg selv hvis jeg fikk en sånn melding. Jeg har stått i de skoene og syntes faktisk det bare viser styrke å tørre å spørre den som kan oppklare ting i stedet for å tro blind på en som har vist mange ganger at han ikke er til å stole på. Vi jenter burde helt klart støtte og hjelpe hverandre når noen av oss har det vondt! 
 

Anonymkode: b8c30...52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...