Gå til innhold

Tror han er betatt og sendte henne melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror kjæresten min er betatt av en annen jente, men er ganske sikker på de ikke snakker sammen. Han har vært betatt av henne i ett år om det jeg tror stemmer, og har ganske sikre beviser. Likevel nekter han, og jeg føler meg helt hjelpeløs. Idag, etter 1 år med bare usikkerhet, løgner, bortforklaringer og tårer sendte jeg melding til hun og spurte om hun vet grunnen til at han holder på slik som han gjør. Så får jeg ingen svar, hun bare leser meldingen. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke bare er mulig å gi ett svar. Tviler på at hun er interessert i han heller, og skjønner derfor ikke greiene med å bare ikke svare. Meldingen jeg skrev var hyggelig hvor jeg forklarte situasjonen og hva som skjedde. Sikkert dramatisk av meg å sende en melding men jeg forklarte jo at jeg har gått og lurt nå i ett år og jeg trenger svar for min egen del. Er det sånn at dersom man får sånne meldinger bare ler man av de som sender og tenker synd for deg? 

Anonymkode: c8c8b...681

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de ikke snakker sammen, vet hun kanskje ikke helt hvem han er - og skjønner ihvertfall ikke hvorfor hun dras inn i deres samlivsproblemer.

Jeg hadde garantert ikke svart om jeg fikk ei sånn melding. 

Anonymkode: 15342...0a1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at dersom man får sånne meldinger bare ler man av de som sender...

Anonymkode: c8c8b...681

Ler ikke av noen som har det vondt, men det er jo mannen din du skal ta dette med. Hvis det er ensidig fra hans side, aner hun enten ikke noe om det - og kan føle seg overvåka over det du forteller henne-, eller hun synes det er ubehagelig og føler det blir enda verre når kjæresten hans dukker opp. 

Hva håper du egentlig hun skal si? 

Anonymkode: 15342...0a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de ikke snakker sammen, vet hun kanskje ikke helt hvem han er - og skjønner ihvertfall ikke hvorfor hun dras inn i deres samlivsproblemer.

Jeg hadde garantert ikke svart om jeg fikk ei sånn melding. 

Anonymkode: 15342...0a1

Hun vet hvem han er, de har gått på skole ilag men og er venner på Facebook men ut ifra dette har de ikke hatt noe kontakt. Jeg har forklart henne hvorfor hun dras inn, og hun kan bekrefte eller avkrefte om hun har lagt merke til noe. 

Anonymkode: c8c8b...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ler ikke av noen som har det vondt, men det er jo mannen din du skal ta dette med. Hvis det er ensidig fra hans side, aner hun enten ikke noe om det - og kan føle seg overvåka over det du forteller henne-, eller hun synes det er ubehagelig og føler det blir enda verre når kjæresten hans dukker opp. 

Hva håper du egentlig hun skal si? 

Anonymkode: 15342...0a1

Ja hun er overvåka av kjæresten min, det er derfor jeg ikke gidder gå noe mer i detalj. Men grunnen til jeg tror han er betatt er fordi han stalker henne, og har skrevet denne i meldingen. Hun kan enten bekrefte eller avkrefte mine mistanker angående hans "overvåkning" av henne, og jeg skjønner ikke hvorfor det skulle vært vanskelig. Hadde svart selv på en slik melding 

Anonymkode: c8c8b...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja hun er overvåka av kjæresten min, det er derfor jeg ikke gidder gå noe mer i detalj. Men grunnen til jeg tror han er betatt er fordi han stalker henne, og har skrevet denne i meldingen. Hun kan enten bekrefte eller avkrefte mine mistanker angående hans "overvåkning" av henne, og jeg skjønner ikke hvorfor det skulle vært vanskelig. Hadde svart selv på en slik melding 

Anonymkode: c8c8b...681

Tipper hun fikk litt noia hvis du skrev at typen din stalker henne. Fikk vel litt crazy kjæreste vibber og velger å holde seg utenfor. 

Anonymkode: 66bc0...42a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ingen problem å skrive "Det vet jeg ikke noe om, det er ingenting imellom oss og jeg ville ikke gjort noe med han uansett" eller noe. Men kanskje bare jeg som tenker sånn?

Anonymkode: c8c8b...681

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tipper hun fikk litt noia hvis du skrev at typen din stalker henne. Fikk vel litt crazy kjæreste vibber og velger å holde seg utenfor. 

Anonymkode: 66bc0...42a

Om du tar typen din i å søke opp samme jente i 1 år hver dag så tror jeg du også ville lurt. Spesielt når han ikke innrømmer å ha vært innpå henne engang. Syns ikke jeg er crazy, jeg har vært tålmodig og kjenner nå at pysken min trenger svar jeg ikke får fra han. 

Anonymkode: c8c8b...681

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du tar typen din i å søke opp samme jente i 1 år hver dag så tror jeg du også ville lurt. Spesielt når han ikke innrømmer å ha vært innpå henne engang. Syns ikke jeg er crazy, jeg har vært tålmodig og kjenner nå at pysken min trenger svar jeg ikke får fra han. 

Anonymkode: c8c8b...681

Og jeg har ikke skrevet stalket i meldingen, jeg har skrevet jeg har tatt han gjentatte ganger det siste året i å søke på henne og at jeg lurer på om hun vet hva som kan være grunnen eller om det er noe mellom de. Jeg stalker ikke hun, kjæresten min stalker hun, og jeg stalker han. 

Anonymkode: c8c8b...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjon din Ts. Men du,  så lenge du ikke får svar fra henne, så ta en alvorsprat med han. Si at du går hvis ikke den stalkingen tar slutt og han må legge alle kortene på bordet. Du har det bedre singel, enn å ha en kjæreste som er betatt av en annen han ikke klarer helt å la være.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har ikke skrevet stalket i meldingen, jeg har skrevet jeg har tatt han gjentatte ganger det siste året i å søke på henne og at jeg lurer på om hun vet hva som kan være grunnen eller om det er noe mellom de. Jeg stalker ikke hun, kjæresten min stalker hun, og jeg stalker han. 

Anonymkode: c8c8b...681

Var du som skrev lenger opp her at du hadde skrevet det i meldingen. Men ja jeg hadde syntes det var litt crazy å sende en sånn melding. Enten stoler man på kjæresten eller så gjør man det slutt. Og du stoler med mulig god grunn ikke på din. 

Anonymkode: 66bc0...42a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du som skrev lenger opp her at du hadde skrevet det i meldingen. Men ja jeg hadde syntes det var litt crazy å sende en sånn melding. Enten stoler man på kjæresten eller så gjør man det slutt. Og du stoler med mulig god grunn ikke på din. 

Anonymkode: 66bc0...42a

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa

Jeg siterte på feil, skulle sitere på den ovenfor 

Anonymkode: ce566...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ønsker du å være sammen med en som stalker en annen jente? 

Anonymkode: 271ca...e88

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Dete stalker åpenbart samme jenta, så dere må være et perfekt par.

Skjønner godt at den andre jenta ligger unna. Hvem vil komme hjem til en kokende kanin på komfyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med å ikke svare er at man vil holde seg unna andres kjærestekrangler. Jeg hadde ikke svart på den selv.

Si at hun kanskje har merket at han har et godt øye til henne da. Hvis hun sier det til deg så sladrer hun på en kar hun kanskje synes er en helt OK fyr og lager masse trøbbel for han, samt plasserer seg selv tydelig i midten av en konflikt. En skal være glad i drama samt ønske denne mannen vondt for å gjøre det. Hun kommer også veldig dårlig ut av det selv, som en person som liker å lage helvete og ikke bryr seg om konsekvensene for han. Men kanskje hun ikke liker å lage helvete, kanskje hun ikke vil han noe vondt, kanskje hun ikke vil bli mislikt eller hatet av både deg og han. Og kanskje hun synes det er greit at han blir betatt av andre, at han ikke skal straffes for det, og at det iallfall ikke er noe hun har ansvar for eller meldeplikt til deg om.

Og om hun bare skriver at hun ikke vet noenting så blander hun seg også inn i noe. Uansett hvor fin du tror du var i formuleringene så fremstår du som at du har litt issues her, og hun ønsker ikke å startet en dialog med deg om han, hans oppførsel er ikke noe hun vil spekulere i eller skal gjøre rede for eller forsvare ovenfor deg. Det er hans/deres problem om han er betatt, ikke noe hun vil blandes mer inn i enn hun allerede åpenbart er.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm tror jeg har lest nesten samme innlegg tidligere eller? Om kjæresten som søkte på andre jenter? 

Uansett, du er litt skummel ts, hadde nok ikke svart på meldingen din. Dropp gubben hvis du ikke stoler på han og forholdet er vondt for deg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke svart på en slik melding, men jeg hadde muligens blokkert både deg og han. Umodent å holde på slik synes jeg (jeg sikter til begges oppførsel her)

Anonymkode: a422f...c40

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd. Jeg sa at dersom han ikke legger kortene på bordet vil jeg ikke være sammen med han igjen. Da forklarer han at han søkte hun opp flere ganger i sommer for hun var pen å deilig, men at han ikkje har gjort det flere ganger etter dette selv om jeg tok han i det senest 2 uker siden. Jeg sa på nytt at han måtte fortelle sannheten, og da sa han at han hadde fortalt alt og at det da måtte bli slutt. Han ber og tigger om å få meg tilbake, og jeg sier at eneste måten er å fortelle sannheten. Da svarer han igjen at han har fortalt alt 

Anonymkode: ce566...9fa

Kanskje det er sannheten? Van synes hun er pen og deilig, men har ikke gjort noe mer med henne bortsett fra å runke til bildene hennes?

Anonymkode: e15d0...6df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Og jeg har ikke skrevet stalket i meldingen, jeg har skrevet jeg har tatt han gjentatte ganger det siste året i å søke på henne og at jeg lurer på om hun vet hva som kan være grunnen eller om det er noe mellom de. Jeg stalker ikke hun, kjæresten min stalker hun, og jeg stalker han. 

Anonymkode: c8c8b...681

Hadde jeg fått en slik melding hadde jeg tenkt at du var gal.

Anonymkode: c6e82...1eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...